TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Lund 17 OKT
Lund 17 OKT
Herkules Bar 17 OKT
http://www.integrate.nu/futureevents.htm
P� Herkules... jaja, d� l�r det inte bli s� mycket dansa av det!
�r det litet eller?
Nja... Herkules Bar (fd skoaff�r) tror jag inte ens har n�got dansgolv, och om de skulle ha det kan det inte vara stort. D�remot s� ligger Stortorget v�gg i v�gg och eftersom det �r samma �gare (har jag f�r mig) s� kommer de nog att nyttja det golvet. Men det golvet �r inte stort och �r riktigt sunkigt att dansa p� (vrider loss ligament i ben och f�tter). Men Reveal �r lite mer uppdaterad p� det, s� jag f�r v�nta p� hans utl�tande.
vet inte riktigt om "a night of dirty funk, slamming bass, jungle rhythms" lockar...
jag har faktiskt inte varit p� hercules, men jag har h�rt folk s�ga att "det �r ganska juste"... det �r dock m�nniskor som inte vet vad trance/dansgolv �r f�r n�t 
N�... har varit p� Stortorget n�gra g�nger... och inget ont mot Sweet Fred & co men helt �rligt... st�llet suger. Det �nda som liras d�r �r sv�r, komplex house musik som man inte ens vet om det �verhuvudtaget g�r att dansa till eftersom man inte v�gar f�r att det finns risk f�r permanenta kotf�rskjutningar och komplicerade benbrott.
och som sagt, �r inte sugen p� den musiken...
Herkules Bar och Stortorget �r i samma sak. Samma �gare som n�gon p�pekade. Det hela kommer �ga rum i stortorgets k�llare s� om ni har varit d�r f�rut s� vet ni hur dansgolvet kommer att vara. Kanske inte det st�rsta i v�rlden....
Sweet Fred har ju blivit kickad och stortorgets "klubbsatsning" har blivit nedlagd men av n�gon anledning lyckades Nic (Dj Milkbone) �vertala �garen att vi i Integrate skulle husera d�r p� onsdagen den 17:e.
Det kommer inte bli som Sweet Freds kv�llar det kan jag lova men det blir nog inte f�rmycket trance. Jag kommer att spinna trance f�rsta timmen sedan blir det en blandning av Techno och House resten av kv�llen. Hade jag f�tt best�mma hade spellistan sett lite annorlunda ut, men vad kan man g�ra 
Om ni vill g� ut och festa p� osndag och inte st�r ut med traditionell disco musik ska ni l�tt komma dit. Lund har ju inte s� mycket roligt att erbjuda i klubbv�g som ni som �r fr�n Lund s�kert vet.
hade det inte varit mitt i tentaperioden....