TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [30-10-2004] Trance Classix (Bas&Ram, JP, Spider Willem) - Powerzone, Amsterdam

Posted by HBtje on Oct-23-2004 23:08:

[30-10-2004] Trance Classix - Powerzone Amsterdam (Bas&Ram, JP, Spider Willem)

ID&T presents Trance Classix
Powerzone - Amsterdam
Bas & Ram / JP / Spider Willem
23:00 - 05:00 (met extra uur zomertijd)

Posted by DjRV on Oct-24-2004 00:08:

Re: [30-10-2004] Trance Classix - Powerzone Amsterdam (Bas&Ram, JP, Spider Willem)

quote:
Originally posted by HBtje

waarom doen je ogen zo?

Posted by HBtje on Oct-24-2004 00:17:

Re: Re: [30-10-2004] Trance Classix - Powerzone Amsterdam (Bas&Ram, JP, Spider Willem)

quote:
Originally posted by DjRV
waarom doen je ogen zo?

omdat dit mijn eerste nederlandse clubavond gaat worden

Posted by jp on Oct-24-2004 09:45:

Effe voor de duidelijkheid: ik heb uit de agenda moeten schrappen vanwege een financieel conflict met Big Spider Willem. Aangezien de Hells Angels op dezelfde dag hun eigen clubavond hebben konden ze me niet de bescherming bieden die ik nodig acht

Posted by kolkiewolkie on Oct-24-2004 13:48:

(hier is toch al een draad over?)

Quanta costa? Ik had het met JP nog over dit feestje afgelopen vrijdag... lijkt mij errrrg lekker en ik ga misschien nog wel. Enige 2 problemen zijn dat ik financieel per deze maand er iets op achteruit ga (laatste stufi is inmiddels ontvangen) en dat het m'n pa in de rug is geschoten, vlak nadat ie met een tuinfrees het hele gazon heeft omgewoeld. Tis dus de bedoeling dat nog gespit moet worden en wel z.s.m. door yours truely, en ZOVEEL energie heb ik nou ook weer niet over .

Posted by Gonzo on Oct-24-2004 15:15:

Snap de line-up niet? Ik bedoel: JP en Bas & Ram die tranceclassics gaan draaien?

Posted by basvh on Oct-24-2004 15:27:

quote:
Snap de line-up niet? Ik bedoel: JP en Bas & Ram die tranceclassics gaan draaien?

Euh deze heren hebben vroegah alleen maar trance gedraaid. Bas&Ram draaide geloof ik altijd in de budha bar en JP draaide vroeger vrij trancy op HQ en andere feesten.

Posted by HBtje on Oct-24-2004 15:29:

quote:
Originally posted by basvh
Euh deze heren hebben vroegah alleen maar trance gedraaid. Bas&Ram draaide geloof ik altijd in de budha bar en JP draaide vroeger vrij trancy op HQ en andere feesten.

inderdaad.... en dat staat ook op de flyer....

Posted by Donna on Oct-24-2004 16:09:

Spider is degene achter de i love trance feesten ook,maja das allemaal een beetje voor jou tijd maybe

Posted by eieregooie on Oct-24-2004 16:41:

Tegenwoordig heten die feesten I Hate Trance toch?

Waars die andere thread dan Kolkie?

Posted by jp on Oct-25-2004 15:51:

quote:
budha bar

Trance Buddha, dat waren nog eens tijden. Boven lekker zweven op vette trance en beneden heerlijk spacen. *flashback*

Posted by Phortje on Oct-25-2004 18:16:

quote:
Originally posted by kolkiewolkie
dat het m'n pa in de rug is geschoten

Ik las dat je pa in de rug geschoten was
(ik heb verder niks zinnigs te melden trouwens)

Posted by franzelare on Oct-26-2004 17:13:

zit er nu ook aan te denken toch ff te gaan kijken want ik heb zaterdag nog niets te doen...

wil eigenlijk ook niets doen maar vrees dat ik het toch weer niet kan laten

Posted by HBtje on Oct-26-2004 17:16:

tickets in de pocket, wordt gezellig zaterdag

Posted by HBtje on Oct-29-2004 13:53:

haha lol...

gastenlijstplaats gewonnen via PF

apart dat trouwens iedereen die meedeed een gastenlijstplaats heeft gewonnen..... maarja

Posted by kolkiewolkie on Oct-29-2004 14:45:

Ik kom 99% zeker NIET. Ik ben namelijk van plan om slechts 'n paar uur voorafgaand aan het feest te gaan slapen (als ik dus vooruit kijk vanaf nu ).

Posted by SnuggLe on Oct-29-2004 15:58:

Denk dat er wel meer mensen 'niet gingen', want ID&T geeft massaal plaatsen weg. Alle PF admins mogen gratis. Ik dus ook, maar geen zin.

En zie dit:
quote:
Winnen
Je kon meedoen met de verlotingen en kensmaken op gastenlijstplaatsen voor 2 personen, een gastenlijstplaats en nogmaals gastenlijstplaatsen voor 4 personen.
Er deden respectievelijk 209, 209 en 209 leden mee. MarvMuz, Flashback, Ruley's Way, *Air*, Qarian, Emilio, Taqno-Freak, rubster, mundo, naadjuuuh, Franzelare, MaRCoB, T-BONE, Sanniej, crazy, Bartjoo aka Mammoet, Sp@cY_BaNjoOo, Miss-velvet, Scuba, s@nder, DiDi-Dance, Clint tha man aka tha One, da_weltman, IComeCorrect, i-1-2-party, LeGaLLy bLoNdE , Mr. Stiffy, TechnoBluffy, ~simone~, Itsie, Dr. Koos, Destroy, SuuSy, [Just_me], Jay G, Flow, Stampertje , Indy, Ottertje aka lachgasballon, Juiced, sannie, spetty, PAN, Marja, sonj@, lec, Matthijs, ~Ch@nt@l~, Batgirl, GAEddie, Pincu, InsaneCat, Rollergirl, EDDIE, JapieTjapie, X-Field (CDP), Dj Sirius!, DJ CJR, de Alchemist, Brutal Iceman, *J*, KIM..., Stamp nijntje nr 1 , FLiP$iDE, mirel, Pino(de echte), Nici, DJ Lorenzo, Spacy (APC), , Charly!, romeo, Nol Brouwer, Ren@te, cup a soup, thijss, Farea, miss-tina , Joris M, p@mel@, Let's dance!, SEQTION, Faried, wilkers80, Gozert, Isosa, Eggi, Meliss@, *Nobody's wife*, WINK, B.E.R.R.E., Mafbas, DJ Matthew'S, @judy@, Multi-Groove, Robijntje, E��� �@Z� E, Fitamientje, Curl Crazy, giller, liksteen, dannyb, shark attack, Koertus, Xes, Good2bi, Happy Groover, Mika, DressToImpress, Yaroon, SuperTijn, Rommel, Lucatius, Rosidosi, safina, in love, MizzGee , InQontrol, MiSTaH-MiKe, Burnie, high NRG, @ron, Feutes@'doorn, tamar , Waltie, De Chinees, X-Qlusive @nit@ , Couch Potato, pollewop, crackstyle, F_asd, Mr. Pupalot, Jessica_is_lief, xx-sweetygirl-xx, soot, Rieneke, sissl, Chiquilla, Dennie50, Jeroenvonk, Julezz, ....::::turntable junky::::...., nicky69, ---HB---, Collina, ---linda---, spacestef, SchNUTver, MissM, remcy, Partygirl2004, MizzC, K�mb����, linda31, carina73, Kimba1, JoyceStephanie, kempo, Poppekoppie , flappieZino, Dautzinho, Neo The One, scarface2, Lucky7, shesback, BeyondeR1974, kiprich, Sjoes, edwin_21, ruudjuhh, lexA, Born 2 be wild!, claudiaap, diaantjuhh, Passion, !!Myran!!, **sproet**, Hakkk���rrrr, Aad125, speed gabber, Igorio, dolfijntje_liek, Jessjuh, sirBLOWaLOT, HermanBrood, talliel@l@, ~bibi~, ** Wendy **, wendyvink, bally, Helic , WAUSLEY rotterdam de gekste, yahel, Tet, Ellard, burgie, The_H@rDsTyL3r, kippie1, goldendelicious, ...eelco..., nathan21, ouweschool, pixie, PartySars, dimm, ~deesje~, Fokko S. en lorenz hebben iets gewonnen.

Dat zijn er nogal wat.
Goh, dat heb je als TiC tegelijk is.

Posted by BaRTeZ on Oct-31-2004 13:09:

iemand hier nog heengeweest?

zie net op irc wat titels voorbij komen, maar wat is er zoal gedraaid?

Posted by kolkiewolkie on Oct-31-2004 13:13:

Ik heb vannacht nog een uurtje geluisterd ofzo, maar er kwam van alles voorbij. Wat ik hoorde viel me (gelukkig maar ) een beetje tegen. Ongeveer 50% goede platen en 50% platen waar ik vroegah ook al een hekel aan had (storm - it's time to burn).

Posted by HBtje on Oct-31-2004 15:46:

eerst eens wat foto-tjes:

Spider Willem

Bas & Ram

Bas & Ram

gewoon werkelijk een TOP avond. Verrassend genoeg was de complete voorverkoop paar dagen van te voren uitverkocht, en er stond een redelijke rij voor de ingang... Eenmaal binnen bleek het best vol te zijn, en het werd later alleen maar voller... JP vond ik erg matig draaien. Wel leuke nummers, we kwamen binnen bij Southside Spinners - Luvstruck, En draaide onder andere idd nog Storm - Time To Burn, Energy 52 - Cafe Del Mar en Niels van Gogh - Pulverturm... Wel erg hitjes-achtig idd, en veel mixfouten, duidelijke de minste dj van de avond.

Spider Willem was geweldig. Hij trapte af met de Bootleg Remix van For An Angel, en knalde meteen door met Kernkraft 400 Het ging van klassieker naar klassieker, af en toe wel beetje commercieel (Tomcraft - Loneliness en Darude - Sandstorm) Maar ook goeie platen: Arrakis - The Spice, Katana - Fancy Fair en Nylon - If You Love Me. Leuk om te zien hoe het publiek uit zn dak gaat bij Direct Dizko van SO Project (herrinering aan TiC 1 vorig jaar) Teveel goeie nummers gedraaid. Enig minpuntje was dat zn laatste plaat Adagio For Strings was, maarja, who cares eigenlijk.

Vervolgens Bas & Ram. Hadden er duidelijk zin in, het dak ging er vanaf! Erg veel goeie platen gehoord van vroegah, moet de mp3 nog downloaden, maar kan me Dumonde - Tomorrow, Binary Finary - 1998 (Paul van Dyk Remix) en Franky Goes To Hollywood - Power Of Love nog wel herinneren... Op het eind Megamind - Taub

Geweldig feest, zeker voor herhaling vatbaar

+ Sfeer
+ Partypeople
+ Bas & Ram
+ Chill-out hoekjes
++ Spider Willem

- JP
- munt-systeem

Posted by basvh on Oct-31-2004 15:58:

quote:
Originally posted by HBtje
en veel mixfouten, duidelijke de minste dj van de avond.

raar zeg!

Ik heb JP zovaak horen draaien en eingelijk nooit een fout. Waarschijnlijk had ie net een off-day

Posted by Donna on Oct-31-2004 22:55:

Aan de tracknames te zien toch wel een aardig gezellig feestje geweest denk ik zo

Wat me opvalt is dat steeds meer dj's en/of feesten zich lijken te richten op de feesten van weleer.
Beter!

Posted by DjRV on Oct-31-2004 23:03:

quote:
raar zeg!

Ik heb JP zovaak horen draaien en eingelijk nooit een fout. Waarschijnlijk had ie net een off-day

sja of hij is het lage bpm gehalte niet meer gewend van classic trance