TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Hoe was Deep Dish @ Panama???
Pages (2): [1] 2 »
Hoe was Deep Dish @ Panama???
Voor de mensen die geweest zijn:
HOE was Deep Dish in de Panama????
Want er is geen thread over, maar ik wil wel weten hoe het was 
IDD, wat ik op de radio hoorde was echt zieke shit vooral het stukje met Alter Ego 
Hoorde dat Flashdance 4-5x voorbij is gekomen en ook als laatste plaat werd gedraaid. Vet!
Eerst pre-party bij High_Nrg
en toen vrij snel op weg naar de Panama omdat het druk zou worden, en druk was het!
Om 12 uur binnen toen stond Fanciulli te draaien, klonk goed, van bovenaf ook goed overzicht over de zaal
Daarna Behrouz, behoorlijk diep met clubby achtige invloeden, ik persoonlijk vind hem wat suf draaien.
Tot slot 1 van de heren van Deep Dish; Ik was aangenaam verrast en vond hem erg lekker draaien, snap nu wat meer de hype om Deep Dish, enige plaatje dat ik herkende was Say Hello
heerlijk nummer! Maar ook de andere nummers hebben een goede drive erin wat heerlijk is!
Verder dus goede diepe platen maar ik merk voor mezelf dat deze progressive niet mijn favoriete is, ik ga meer voor de melodieuze prog en breaks en dan niet Markus-stijl maar Warren, Holden, Sasha etc...
Ook nog even melden dat het publiek extreem relaxt was weer! veel ouder publiek en bijna iedereen lekker van de kaart met veel lachende gezichten als gevolg
Super!
Kortom; Goede avond maar muzikaal mag er meer pit in van mij 
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Hoorde dat Flashdance 4-5x voorbij is gekomen en ook als laatste plaat werd gedraaid. Vet! |

| Originally posted by SnuggLe Hoorde dat Flashdance 4-5x voorbij is gekomen en ook als laatste plaat werd gedraaid. Vet! |
| Originally posted by TranceFool Sorry hoor, maar hier moet ik eerlijk gezegd wel een beetje om lachen.... Als bijvoorbeeld Tiesto 5x op een avond Traffic, Flight 643 of welke andere hit dan ook, wordt diegene finaal afgebrand denk ik ![]() Maar verder ben ik natuurlijk ook wel benieuwd hoe het was, laat maar komen die reports |
| Originally posted by SnuggLe Weet je wat ook zoog? Dat Sander K. laatst 'The Fruit' 2x draaide. |
maar is een plaat daarentegen al lang uit, zelfs op vinyl (zie Flashdance) dan is 2x al teveel. 4 x gaat helemaal nergens over...
| Originally posted by TranceFool Sorry hoor, maar hier moet ik eerlijk gezegd wel een beetje om lachen.... Als bijvoorbeeld Tiesto 5x op een avond Traffic, Flight 643 of welke andere hit dan ook, wordt diegene finaal afgebrand denk ik ![]() Maar verder ben ik natuurlijk ook wel benieuwd hoe het was, laat maar komen die reports |
Ik ken die hele The fruit plaat niet. Waar ken ej die downen.
Heb ook op record sites gekeken maar daar stata ook niets.......waar staat een sample?
| Originally posted by New Wave Ik ken die hele The fruit plaat niet. Waar ken ej die downen. Heb ook op record sites gekeken maar daar stata ook niets.......waar staat een sample? |
Re: Hoe was Deep Dish @ Panama???
| Originally posted by SnuggLe Voor de mensen die geweest zijn: HOE was Deep Dish in de Panama???? Want er is geen thread over, maar ik wil wel weten hoe het was |
| Originally posted by magrec www.3voor12.nl en dan naar luisterpaal gaan. Daar kun je de cd van sander kleinenberg beluisteren. Kun je ook klikken op the fruit |
k vond m ook nie echt veel aan 2 be honest..
| Originally posted by Donna k vond m ook nie echt veel aan 2 be honest.. |
wat ik beetje nep vind is dat er maar 1 gast was van deep dish. Als we het over sell-out hebben dan valt dit zeker in die catagorie. Je kan immers 2 i.p.v 1 gig per avond doen.
Deep dish is een duo dus moeten ze met zijn 2en komen.
Als ik Bassie en Adriaan boek en alleen Bassie komt dan staat dat toch ook raar.
Argh was jij daar wel Donna? sjammers dat ik je niet aangesproken heb ik dacht je vaag te herkennen :P Ik heb me prima kunnen vermaken, alleen moest regelamtig afkoelen het was echt niet te doen vooraan. muziek was meestal wel lekker en de sfeer was ook erg goed!
Dus eigenlijk alleen de hitte en het eerder stoppen was negatief. Leuk om wat mensen weer te zien en nog bedankt High nrg voor het gidsen naar het station 
| Originally posted by basvh wat ik beetje nep vind is dat er maar 1 gast was van deep dish. Als we het over sell-out hebben dan valt dit zeker in die catagorie. Je kan immers 2 i.p.v 1 gig per avond doen. Deep dish is een duo dus moeten ze met zijn 2en komen. Als ik Bassie en Adriaan boek en alleen Bassie komt dan staat dat toch ook raar. |
Originally posted by SnuggLe Denk dat de mensen die er waren allang blij waren dat er in ieder geval 1 van de twee was. Zo vaak komen ze (/1 van de 2) niet naar NL! Maar daar komt verandering in, want er komt een YoshiToshi clubavond in de Panama. |
ik vind het wel degelijk vreemd dat slechts een halve deep dish aanwezig is.
Tenminste; verkoop het dan niet als Deep Dish maar als Sharam.
Minachting van je publiek, evenals het feit dat ie stomdronken was en zijn set een beetje een rotzooitje was.
overigens heb ik verder een fijne avond gehad, behrouz had weer een superset, alleen zonde dat er in het begin geklooid werd met het geluid. Fanciulli vond ik ook heerlijk draaien. En het publiek / de sfeer was echt fantastisch.
| Originally posted by magrec Ali kon er niet bij zijn maar niet vanwege een optreden ergens anders. |
| Originally posted by basvh Van de partyscene site: Ali �Dubfire� Shirazinia draait die zaterdag in Portrush, Ierland. Ik blijf het nep vinden Deep Dish is een DUO. Komt er maar 1 van dan is het geen DUO meer dus mag je het niet Deep Dish noemen maar DJ sharam of dj ali. Dat ze dus 2 gigs op een avond doen is gewoon voor de doekoes want er wordt 2 keer voor de naam deep dish betaald. Ik denk dat ik ze maar IDeepdish-T ga noemen |
)
Featuring Dubfire. 10-23-04 (Saturday) Yoshitoshi @ Panama (ADE Confere Amsterdam, Holland Featuring Sharam. 10-24-04 (Sunday) Red Box Dublin, Ireland |
| Originally posted by basvh Ik blijf het nep vinden Deep Dish is een DUO. Komt er maar 1 van dan is het geen DUO meer dus mag je het niet Deep Dish noemen maar DJ sharam of dj ali. |
Niet bij deep dish geweest, wel in het kader van het AmsterdamDanceEvent in de 11 geweest, met Mylo en FC Kahuna. Wat is die 11 een gruwelijk vette tent zeg! Hulde aan Joost van Bellen! Eindelijk weer een goede club in Amsterdam!! Nu maar hopen dat ze goede clubavonden gaan doen 
| Originally posted by Little Theseus Niet bij deep dish geweest, wel in het kader van het AmsterdamDanceEvent in de 11 geweest, met Mylo en FC Kahuna. Wat is die 11 een gruwelijk vette tent zeg! Hulde aan Joost van Bellen! Eindelijk weer een goede club in Amsterdam!! Nu maar hopen dat ze goede clubavonden gaan doen |