TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Hoe was Deep Dish @ Panama???
Pages (2): [1] 2 »

Posted by SnuggLe on Oct-24-2004 14:32:

Hoe was Deep Dish @ Panama???

Voor de mensen die geweest zijn:
HOE was Deep Dish in de Panama????

Want er is geen thread over, maar ik wil wel weten hoe het was

Posted by Ferry 0 on Oct-24-2004 15:02:

IDD, wat ik op de radio hoorde was echt zieke shit vooral het stukje met Alter Ego

Posted by SnuggLe on Oct-24-2004 15:05:

Hoorde dat Flashdance 4-5x voorbij is gekomen en ook als laatste plaat werd gedraaid. Vet!

Posted by Partyhardy! on Oct-24-2004 15:07:

Eerst pre-party bij High_Nrg en toen vrij snel op weg naar de Panama omdat het druk zou worden, en druk was het!
Om 12 uur binnen toen stond Fanciulli te draaien, klonk goed, van bovenaf ook goed overzicht over de zaal

Daarna Behrouz, behoorlijk diep met clubby achtige invloeden, ik persoonlijk vind hem wat suf draaien.
Tot slot 1 van de heren van Deep Dish; Ik was aangenaam verrast en vond hem erg lekker draaien, snap nu wat meer de hype om Deep Dish, enige plaatje dat ik herkende was Say Hello heerlijk nummer! Maar ook de andere nummers hebben een goede drive erin wat heerlijk is!
Verder dus goede diepe platen maar ik merk voor mezelf dat deze progressive niet mijn favoriete is, ik ga meer voor de melodieuze prog en breaks en dan niet Markus-stijl maar Warren, Holden, Sasha etc...

Ook nog even melden dat het publiek extreem relaxt was weer! veel ouder publiek en bijna iedereen lekker van de kaart met veel lachende gezichten als gevolg Super!

Kortom; Goede avond maar muzikaal mag er meer pit in van mij

Posted by TranceFool on Oct-24-2004 15:08:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Hoorde dat Flashdance 4-5x voorbij is gekomen en ook als laatste plaat werd gedraaid. Vet!

Sorry hoor, maar hier moet ik eerlijk gezegd wel een beetje om lachen....
Als bijvoorbeeld Tiesto 5x op een avond Traffic, Flight 643 of welke andere hit dan ook, wordt diegene finaal afgebrand denk ik

Maar verder ben ik natuurlijk ook wel benieuwd hoe het was, laat maar komen die reports

Posted by Asperge on Oct-24-2004 15:09:

quote:

Als een Tiesto of Armin 4-5x dezelfde plaat op een avond had gedraaid had iedereen hem hier af lopen zeiken.

Posted by SnuggLe on Oct-24-2004 15:12:

quote:
Originally posted by TranceFool
Als bijvoorbeeld Tiesto 5x op een avond Traffic, Flight 643 of welke andere hit dan ook, wordt diegene finaal afgebrand denk ik

Maar verder ben ik natuurlijk ook wel benieuwd hoe het was, laat maar komen die reports

Ging mij vooral om het feit dat het de laatste plaat was.
4-5 x vind ik ook dik overdreven hoor!
Dik geluk, want dat DD hem 3-4x draait sucks ook.

Weet je wat ook zoog? Dat Sander K. laatst 'The Fruit' 2x draaide.

Posted by Partyhardy! on Oct-24-2004 15:45:

quote:

Weet je wat ook zoog? Dat Sander K. laatst 'The Fruit' 2x draaide.

Voor mij persoonlijk is het heel simpel; is een plaat gloednieuw dan mag hij van mij met gemak 2x voorbij komen! juist suuper kicke! maar is een plaat daarentegen al lang uit, zelfs op vinyl (zie Flashdance) dan is 2x al teveel. 4 x gaat helemaal nergens over...

Posted by magrec on Oct-24-2004 15:46:

quote:
Originally posted by TranceFool

Sharam draaide het origineel maar 1x voor zover ik weet. Er zijn ook al tig remixen van die dus gedraaid werden.

Spijtig genoeg kon ik hier zelf dus niet bij zijn

Posted by New Wave on Oct-24-2004 17:00:

Ik ken die hele The fruit plaat niet. Waar ken ej die downen.
Heb ook op record sites gekeken maar daar stata ook niets.......waar staat een sample?

Posted by magrec on Oct-24-2004 17:05:

quote:
Originally posted by New Wave
Ik ken die hele The fruit plaat niet. Waar ken ej die downen.
Heb ook op record sites gekeken maar daar stata ook niets.......waar staat een sample?

www.3voor12.nl en dan naar luisterpaal gaan. Daar kun je de cd van sander kleinenberg beluisteren. Kun je ook klikken op the fruit

Posted by HiGH_NrG on Oct-24-2004 17:59:

Re: Hoe was Deep Dish @ Panama???

quote:
Voor de mensen die geweest zijn:
HOE was Deep Dish in de Panama????

Want er is geen thread over, maar ik wil wel weten hoe het was

WARM EN DRUK!

Maar boven de grote zaal was het wel aardig te doen. Heb dus weinig beneden gestaan, omdat het daar echt TE warm was...

En dat van Flashdance is inderdaad een beetje jammer, maar iedereen ging wel elke keer weer uit zijn dak!

Posted by New Wave on Oct-24-2004 18:13:

quote:
Originally posted by magrec
www.3voor12.nl en dan naar luisterpaal gaan. Daar kun je de cd van sander kleinenberg beluisteren. Kun je ook klikken op the fruit

Sodeju wat een nichtennummer!!! En dit is een progresive hitje? wat een gare zooi zeg....serieus bagger.

Posted by Donna on Oct-24-2004 20:02:

k vond m ook nie echt veel aan 2 be honest..

Posted by SnuggLe on Oct-24-2004 20:51:

quote:
Originally posted by Donna
k vond m ook nie echt veel aan 2 be honest..

Mjah ik de eerste paar keer ook niet. Nu gaattie wel. Niet bijzonder. Maar wel grappig.

Posted by basvh on Oct-24-2004 22:09:

wat ik beetje nep vind is dat er maar 1 gast was van deep dish. Als we het over sell-out hebben dan valt dit zeker in die catagorie. Je kan immers 2 i.p.v 1 gig per avond doen.

Deep dish is een duo dus moeten ze met zijn 2en komen.
Als ik Bassie en Adriaan boek en alleen Bassie komt dan staat dat toch ook raar.

Posted by T.H.C. on Oct-25-2004 01:10:

Argh was jij daar wel Donna? sjammers dat ik je niet aangesproken heb ik dacht je vaag te herkennen :P Ik heb me prima kunnen vermaken, alleen moest regelamtig afkoelen het was echt niet te doen vooraan. muziek was meestal wel lekker en de sfeer was ook erg goed!
Dus eigenlijk alleen de hitte en het eerder stoppen was negatief. Leuk om wat mensen weer te zien en nog bedankt High nrg voor het gidsen naar het station

Posted by SnuggLe on Oct-25-2004 05:11:

quote:
Originally posted by basvh
wat ik beetje nep vind is dat er maar 1 gast was van deep dish. Als we het over sell-out hebben dan valt dit zeker in die catagorie. Je kan immers 2 i.p.v 1 gig per avond doen.

Deep dish is een duo dus moeten ze met zijn 2en komen.
Als ik Bassie en Adriaan boek en alleen Bassie komt dan staat dat toch ook raar.

Denk dat de mensen die er waren allang blij waren dat er in ieder geval 1 van de twee was. Zo vaak komen ze (/1 van de 2) niet naar NL!

Maar daar komt verandering in, want er komt een YoshiToshi clubavond in de Panama.

Posted by magrec on Oct-25-2004 09:10:

quote:

Denk dat de mensen die er waren allang blij waren dat er in ieder geval 1 van de twee was. Zo vaak komen ze (/1 van de 2) niet naar NL!

Maar daar komt verandering in, want er komt een YoshiToshi clubavond in de Panama.

Hehe afgelopen 2 jaar zijn ze wel heel vaak in nederland opeens.
Niks nep aan het feit dat er maar 1 persoon van deep dish is. Ali kon er niet bij zijn maar niet vanwege een optreden ergens anders.

En iedereen die the fruit niet leuk vind moet hem maar ��ns op een vol soundsystem horen. Die basslijn

Posted by mahwang on Oct-25-2004 10:14:

ik vind het wel degelijk vreemd dat slechts een halve deep dish aanwezig is.

Tenminste; verkoop het dan niet als Deep Dish maar als Sharam.

Minachting van je publiek, evenals het feit dat ie stomdronken was en zijn set een beetje een rotzooitje was.

overigens heb ik verder een fijne avond gehad, behrouz had weer een superset, alleen zonde dat er in het begin geklooid werd met het geluid. Fanciulli vond ik ook heerlijk draaien. En het publiek / de sfeer was echt fantastisch.

Posted by basvh on Oct-25-2004 10:15:

quote:
Originally posted by magrec
Ali kon er niet bij zijn maar niet vanwege een optreden ergens anders.

Van de partyscene site:

Ali �Dubfire� Shirazinia draait die zaterdag in Portrush, Ierland.

Ik blijf het nep vinden Deep Dish is een DUO. Komt er maar 1 van dan is het geen DUO meer dus mag je het niet Deep Dish noemen maar DJ sharam of dj ali.

Dat ze dus 2 gigs op een avond doen is gewoon voor de doekoes want er wordt 2 keer voor de naam deep dish betaald. Ik denk dat ik ze maar IDeepdish-T ga noemen

Posted by magrec on Oct-25-2004 10:31:

quote:
Van de partyscene site:

Ali �Dubfire� Shirazinia draait die zaterdag in Portrush, Ierland.

Ik blijf het nep vinden Deep Dish is een DUO. Komt er maar 1 van dan is het geen DUO meer dus mag je het niet Deep Dish noemen maar DJ sharam of dj ali.

Dat ze dus 2 gigs op een avond doen is gewoon voor de doekoes want er wordt 2 keer voor de naam deep dish betaald. Ik denk dat ik ze maar IDeepdish-T ga noemen

Mjah dan is het idd zakkenvullen ja (geen ze geen ongelijk )
Maar goed lekker boeien alsof jij naar feesten gaat waar deep dish draait

quote:

Featuring Dubfire.

10-23-04 (Saturday) Yoshitoshi @ Panama (ADE Confere Amsterdam, Holland

Featuring Sharam.

10-24-04 (Sunday) Red Box Dublin, Ireland

Er staat iig netjes bij dat ze niet samen komen...deep dish featuring...

Posted by tijs08 on Oct-25-2004 10:31:

quote:

wat kan jij miepen zeg!

ik denk dat 99% van de aanwezigen het echt geen ruk kon schelen of er 1 iranees achter de draaitafel stond of 2 van die ali's!

Omdat ze een duo zijn hebben ze waarschijnlijk ook wel dezelfde smaak en platen.. men komt voor Deep Dish en krijgt dan ook zeker de sound te horen van Deep Dish PUNT

Posted by Little Theseus on Oct-25-2004 10:50:

Niet bij deep dish geweest, wel in het kader van het AmsterdamDanceEvent in de 11 geweest, met Mylo en FC Kahuna. Wat is die 11 een gruwelijk vette tent zeg! Hulde aan Joost van Bellen! Eindelijk weer een goede club in Amsterdam!! Nu maar hopen dat ze goede clubavonden gaan doen

Posted by magrec on Oct-25-2004 11:03:

quote:
Originally posted by Little Theseus
Niet bij deep dish geweest, wel in het kader van het AmsterdamDanceEvent in de 11 geweest, met Mylo en FC Kahuna. Wat is die 11 een gruwelijk vette tent zeg! Hulde aan Joost van Bellen! Eindelijk weer een goede club in Amsterdam!! Nu maar hopen dat ze goede clubavonden gaan doen

Hehe leuke voicemail!! (vet nummer!!!)

Pages (2): [1] 2 »