TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- Tiesto In Concert 2- חגיגה בסוף שבוע
Pages (3): [1] 2 3 »


Posted by black mammmba on Oct-26-2004 01:07:

Tiesto In Concert 2- חגיגה בסוף שבוע



זהו זה. אחרי שנה טיאסטו מעלה עוד "קונצרט" ענק משלו
הפעם הקונצרט יהיה יומיים
הקרנבל מתחיל ביום שישי ה 29 לחודש.
והקינוח יהיה ב שבת ה30 לחודש.


עדין לא בדקתי מה עם התוכניה של הערב, אבל ככל הנראה יהיה בן זונה כמו שנה שעברה.

סט סולו של כמה שעות טובות (לכו תדעו אולי 10 שעות).

כלל הנראה יהיה שידורים ב
ID-T RADIO
538 ההולנדי
ו

ETS.

אני מקווה שזה יהיה הדיון הרישמי של החגיגת סוף השבוע

שלכם אלי


Posted by ronsh on Oct-26-2004 05:54:

אין ספק שזה הולך להיות מעניין...איך זה באמת יסתדר ? שישי + שבת
או סט ביום שישי
וסט ביום שבת?


Posted by cluBBer on Oct-26-2004 10:18:

Arrow

יהיה גם שידור ישיר משם

Tiësto in Concert – Live on Trance.nu

quote:
So, be sure to keep yourself updated through Trance.nu – cos Tiësto is performing live on a screen near you!


Posted by Shahar on Oct-26-2004 11:06:

יש כבר לינק לשידור החי ב
trance.nu?


Posted by Elior on Oct-26-2004 11:43:

לפי מה שאני יודע הסט יהיה 8 שעות..
נקווה לטוב


Posted by sh33p on Oct-26-2004 12:25:

quote:
Originally posted by cluBBer
יהיה גם שידור ישיר משם

Tiësto in Concert – Live on Trance.nu


באיזה שעה זה יתחיל


Posted by ronsh on Oct-26-2004 13:24:

quote:
Originally posted by sh33p
באיזה שעה זה יתחיל


אל תדאגו שהסט יתקרב כולם ידאו את השעות והכל..


Posted by black mammmba on Oct-26-2004 21:27:

quote:
Originally posted by Shahar
יש כבר לינק לשידור החי ב
trance.nu?


יהיה
http://trance.nu/v3/news_show.php?i...dd0b143631cab90


Posted by Spitz on Oct-27-2004 11:17:

אני מקווה שיהיה תותח כמו שנה שעברה עם כמה אורחים כמו
אנדיין קיין וכל הסמבה שהיה שם היה תותח ;]

בכלל הגלרדום הזה מדהים
שנה שעברה היה מפוצץ 25 אלף איש השנה גם בטוח שיהיה מחשמל


Posted by Spitz on Oct-29-2004 15:30:

TRANCE.NU -- Plans have been changed! Trance.nu will NOT offer audio or audiovisual streams from the TIC event

פתאום עשו את זה עם כסף
גם אודיו וגם וידאו צריך כרטיס שעולה 4 יורו


Posted by Star on Oct-29-2004 15:35:

quote:
Originally posted by Spitz
TRANCE.NU -- Plans have been changed! Trance.nu will NOT offer audio or audiovisual streams from the TIC event

פתאום עשו את זה עם כסף
גם אודיו וגם וידאו צריך כרטיס שעולה 4 יורו


שטויות 4 יורו לא יפילו אותנו מהרגליים


Posted by Segev on Oct-29-2004 19:50:

אבא שלי לא נותן לי את הוויזה הוא אומר שזה לא בטוח לתת את המפסר באינטרנט
בכל מקרה מה יש עכשיו ברדיו משהו עם מרקוס
Global Sound Wave - Markus Schulz 29-10-04
רשום שזה לייב


Posted by markfeldman on Oct-29-2004 20:00:

quote:
אבא שלי לא נותן לי את הוויזה הוא אומר שזה לא בטוח לתת את המפסר באינטרנט
בכל מקרה מה יש עכשיו ברדיו משהו עם מרקוס


חחח צעירים....


Posted by Segev on Oct-29-2004 20:06:

quote:
Originally posted by markfeldman
חחח צעירים....


מה אני יעשה שהוא לקח לי את הוויזה


Posted by markfeldman on Oct-29-2004 20:10:

quote:
מה אני יעשה שהוא לקח לי את הוויזה


תוציא אחת משלך.


Posted by Segev on Oct-29-2004 20:17:

כמו שאמרת אני עוד צעיר אני לא יכול להוציא ויזה משלי יש לי את זאת שאבא הוציא לי בלעדיה אין לי כסף אני לא עובד אני כולה ב י'ב


Posted by Segev on Oct-29-2004 21:19:

לכל המעוניינים יש שידור חי בחינם אבל לא של וידאו
http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=218506
רשום לכם פה..

http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=218607
ופה עושים טראקליסט

לפי מה שאני מבין עכשיו זה סתם חימום לפני שטיסאטו עולה


Posted by Segev on Oct-29-2004 21:39:

אללה מצאתי סטרים אמיתי!!!!
שבאמת משדר את טיאסטו!!!!!!!!
http://195.56.77.10:11000/

i found you
עכשיו!!!!!!!
תהנו!!!


Posted by taltul on Oct-29-2004 22:23:

-> spinnin` the: ..::: live: tiesto in concert (mixesdj) :::.. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! משהו טוב!!!


Posted by Glenn-Holmes on Oct-29-2004 22:27:

quote:
Originally posted by taltul
-> spinnin` the: ..::: live: tiesto in concert (mixesdj) :::.. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! משהו טוב!!!


משהו טוב?
מה תגיד על הפאדיחה שהיתה לו במקסוס??
פספס לחלוטין את הביט
פיץ לא מתאים
הוא איבד שליטה לחלוטין שם
זה היה נשמע פשוט ג-ר-ו-ע

למזלנו הוא הספיק כבר להתעשת והמעבר בין טראק שני לשלישי כבר היה ברמה שאנחנו רגילים ממנו


Posted by taltul on Oct-29-2004 22:38:

quote:
Originally posted by KosmiK-G8
משהו טוב?
מה תגיד על הפאדיחה שהיתה לו במקסוס??
פספס לחלוטין את הביט
פיץ לא מתאים
הוא איבד שליטה לחלוטין שם
זה היה נשמע פשוט ג-ר-ו-ע

למזלנו הוא הספיק כבר להתעשת והמעבר בין טראק שני לשלישי כבר היה ברמה שאנחנו רגילים ממנו

אחי אני יודע אבל תשאיר את הערות למחר... עזוב עכשיו טייסטו העיקר הטראקים האהובים עלינו...

הרי גם ככה לא יצאת היום כמוני אז מה להתבאס סתם ככה עכשיו לפחות יש לך את
TIC 2004....


Posted by Rising on Oct-29-2004 22:40:

Progression - Ocean Green


אויש !!!!!!


Posted by Glenn-Holmes on Oct-29-2004 22:44:

quote:
Originally posted by taltul
אחי אני יודע אבל תשאיר את הערות למחר... עזוב עכשיו טייסטו העיקר הטראקים האהובים עלינו...

הרי גם ככה לא יצאת היום כמוני אז מה להתבאס סתם ככה עכשיו לפחות יש לך את
TIC 2004....

ממממ טוב צודק...


Posted by Huge-A on Oct-29-2004 23:01:

אחלה מוזיקה ..
שומעים אפילו צעקות ברקע
"יאללה באלגן.."


Posted by Huge-A on Oct-29-2004 23:06:

יעני מה כל שעה הוא יעשה כזאת הפסקה..
או שעכשיו זה עם הקונצרט מה שזה לא יהיה...


Pages (3): [1] 2 3 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.