TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- Tiesto In Concert 2- חגיגה בסוף שבוע
Pages (3): [1] 2 3 »
Tiesto In Concert 2- חגיגה בסוף שבוע
זהו זה. אחרי שנה טיאסטו מעלה עוד "קונצרט" ענק משלו
הפעם הקונצרט יהיה יומיים
הקרנבל מתחיל ביום שישי ה 29 לחודש.
והקינוח יהיה ב שבת ה30 לחודש.
עדין לא בדקתי מה עם התוכניה של הערב, אבל ככל הנראה יהיה בן זונה כמו שנה שעברה.
סט סולו של כמה שעות טובות (לכו תדעו אולי 10 שעות).
כלל הנראה יהיה שידורים ב
ID-T RADIO
538 ההולנדי
ו
ETS.
אני מקווה שזה יהיה הדיון הרישמי של החגיגת סוף השבוע
שלכם אלי 
אין ספק שזה הולך להיות מעניין...איך זה באמת יסתדר ? שישי + שבת
או סט ביום שישי
וסט ביום שבת?
יהיה גם שידור ישיר משם
Tiësto in Concert – Live on Trance.nu
| quote: |
| So, be sure to keep yourself updated through Trance.nu – cos Tiësto is performing live on a screen near you! |
יש כבר לינק לשידור החי ב
trance.nu?
לפי מה שאני יודע הסט יהיה 8 שעות..
נקווה לטוב 
| quote: |
| Originally posted by cluBBer יהיה גם שידור ישיר משם Tiësto in Concert – Live on Trance.nu |
| quote: |
| Originally posted by sh33p באיזה שעה זה יתחיל |
| quote: |
| Originally posted by Shahar יש כבר לינק לשידור החי ב trance.nu? |
אני מקווה שיהיה תותח כמו שנה שעברה עם כמה אורחים כמו
אנדיין קיין וכל הסמבה שהיה שם היה תותח ;]
בכלל הגלרדום הזה מדהים
שנה שעברה היה מפוצץ 25 אלף איש השנה גם בטוח שיהיה מחשמל

TRANCE.NU -- Plans have been changed! Trance.nu will NOT offer audio or audiovisual streams from the TIC event
פתאום עשו את זה עם כסף
גם אודיו וגם וידאו צריך כרטיס שעולה 4 יורו 
| quote: |
| Originally posted by Spitz TRANCE.NU -- Plans have been changed! Trance.nu will NOT offer audio or audiovisual streams from the TIC event פתאום עשו את זה עם כסף גם אודיו וגם וידאו צריך כרטיס שעולה 4 יורו |
אבא שלי לא נותן לי את הוויזה הוא אומר שזה לא בטוח לתת את המפסר באינטרנט
בכל מקרה מה יש עכשיו ברדיו משהו עם מרקוס
Global Sound Wave - Markus Schulz 29-10-04
רשום שזה לייב
| quote: |
| אבא שלי לא נותן לי את הוויזה הוא אומר שזה לא בטוח לתת את המפסר באינטרנט בכל מקרה מה יש עכשיו ברדיו משהו עם מרקוס |
| quote: |
| Originally posted by markfeldman חחח צעירים.... |
| quote: |
| מה אני יעשה שהוא לקח לי את הוויזה |
כמו שאמרת אני עוד צעיר אני לא יכול להוציא ויזה משלי יש לי את זאת שאבא הוציא לי בלעדיה אין לי כסף אני לא עובד אני כולה ב י'ב
לכל המעוניינים יש שידור חי בחינם אבל לא של וידאו
http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=218506
רשום לכם פה..
http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=218607
ופה עושים טראקליסט
לפי מה שאני מבין עכשיו זה סתם חימום לפני שטיסאטו עולה
אללה מצאתי סטרים אמיתי!!!!
שבאמת משדר את טיאסטו!!!!!!!!
http://195.56.77.10:11000/
i found you
עכשיו!!!!!!!
תהנו!!!
-> spinnin` the: ..::: live: tiesto in concert (mixesdj) :::.. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! משהו טוב!!! 
| quote: |
| Originally posted by taltul -> spinnin` the: ..::: live: tiesto in concert (mixesdj) :::.. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! משהו טוב!!! |
| quote: |
| Originally posted by KosmiK-G8 משהו טוב? מה תגיד על הפאדיחה שהיתה לו במקסוס?? פספס לחלוטין את הביט פיץ לא מתאים הוא איבד שליטה לחלוטין שם זה היה נשמע פשוט ג-ר-ו-ע למזלנו הוא הספיק כבר להתעשת והמעבר בין טראק שני לשלישי כבר היה ברמה שאנחנו רגילים ממנו |
Progression - Ocean Green
אויש !!!!!! 
| quote: |
| Originally posted by taltul אחי אני יודע אבל תשאיר את הערות למחר... עזוב עכשיו טייסטו העיקר הטראקים האהובים עלינו... הרי גם ככה לא יצאת היום כמוני אז מה להתבאס סתם ככה עכשיו לפחות יש לך את TIC 2004.... |
אחלה מוזיקה ..
שומעים אפילו צעקות ברקע
"יאללה באלגן.."
יעני מה כל שעה הוא יעשה כזאת הפסקה..
או שעכשיו זה עם הקונצרט מה שזה לא יהיה...
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.