TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Scot Project Downloads.
Pages (2): [1] 2 »

Posted by rellivisit on Oct-11-2001 11:48:

Scot Project Downloads.

Dames en Heren,

De liefhebbers van Scot Project remixen, moeten maar eens bij music discussion kijken en dan in het download threadje. Er is een gast met alle remixen van scot project in een myplay locker. Ok, die lockers zijn niet alles, maar scot is dus echt geweldig. Allemaal hetzelfde kun je zeggen, maar wel allemaal stampen!! Check it out.

Posted by Blik on Oct-11-2001 12:06:

volgens mij had ik ze allemaal al (gehoord)

Posted by rellivisit on Oct-11-2001 12:18:

Misschien wordt de collectie later nog wel geld waard, dus hebben is nooit weg.

Posted by dj_highforce on Oct-11-2001 12:52:

Zkr..!
Ik zal die post eens ff gaan checkuhn..

Posted by Miss Proximus on Oct-11-2001 12:59:

quote:
Originally posted by Blik
volgens mij had ik ze allemaal al (gehoord)

nou das mooi voor jou blik

Posted by Blik on Oct-11-2001 15:06:

quote:
Originally posted by Miss Proximus

nou das mooi voor jou blik

blaat blaat stom schaap, ga terug naar je sociale leven in je chatroompje als je niks nuttigs te zeggen hebt ofzo

scot project is trouwens zeker wel kwaliteit, lekker hard

Posted by raoel on Oct-11-2001 16:47:

Love

quote:

blaat blaat stom schaap, ga terug naar je sociale leven in je chatroompje als je niks nuttigs te zeggen hebt ofzo

Jullie houden van mekaar???

Posted by raoel on Oct-11-2001 16:48:

OW en ja

SCOT rAoeled

Ga het toch ff checkuh

Posted by TranceFool on Oct-11-2001 17:44:

Laue sig. Relli

Posted by WTB on Oct-11-2001 17:48:

H� wat vinden jullie de beste nummers van Scot Project? Ik vind persoonlijk "O" en de remixen van "Hypertraxx - Paranoid" en "Hennes&Cold - The Second Trip" geweldig. Ik heb nog lang niet alle nummers van Dj Scot Project maar ik zou graag even van jullie horen welke nummers echte aanraders zijn.

WTB.

Posted by TranceFool on Oct-11-2001 18:26:

quote:
Originally posted by WTB
H� wat vinden jullie de beste nummers van Scot Project? Ik vind persoonlijk "O" en de remixen van "Hypertraxx - Paranoid" en "Hennes&Cold - The Second Trip" geweldig. Ik heb nog lang niet alle nummers van Dj Scot Project maar ik zou graag even van jullie horen welke nummers echte aanraders zijn.

WTB.

Zn beste nummers vind ik 'F' en'O'
ZN beste remix ZEKER: Beam vs Cyrus - Thunder In Paradise

Posted by Miss Proximus on Oct-11-2001 19:11:

quote:
Originally posted by raoel

Jullie houden van mekaar???

nee ik hou van humor en blik houdt van woede: een haat-liefde verhouding zie je

Posted by Miss Proximus on Oct-11-2001 19:16:

Sorry for 2 posts in a row....maar als we t toch over scotje hebben

probeer Yoda - Definitely (scot pr. mix) maar ff.....zwaaaaaahaaaaaaaar ok ik vind eigenlijk alles van hem leuk...maar die is echt kippenvel

Posted by Blik on Oct-11-2001 19:24:

quote:

nee ik hou van humor en blik houdt van woede: een haat-liefde verhouding zie je

blaat blaat

humor, jaja, osama bin ladens gevoel voor humor ofzo

Posted by Little Theseus on Oct-11-2001 20:08:

-=lang leve de onpartijdige mods-die-ook-dingen-van-die-totaal-niet-ter-topic-zake-doen-te-woord-stellen!!!!=-

Thx rellivisit, kga m zeker ff leegdownen, scott project rulzz big time!!!

Posted by Blik on Oct-11-2001 20:13:

quote:
Originally posted by Little Theseus
-=lang leve de onpartijdige mods-die-ook-dingen-van-die-totaal-niet-ter-topic-zake-doen-te-woord-stellen!!!!=-

Thx rellivisit, kga m zeker ff leegdownen, scott project rulzz big time!!!

ach ja, ik mag toch wel een mening geven, of reactie geven, ook al is het wel beetje lomp wat ik zeg

en ik nog heel onpartijdig hoor, maar omdat ik een eigen mening heb en die graag uit ben ik partijdig....... ben ik het niet zo mee eens om heel eerlijk te zijn

Posted by Little Theseus on Oct-11-2001 20:26:

Tuurlijk mag dat Blik, ik zeg ook niet dat je dat niet moet doen, maar uit een andere thread hebben we geconcludeerd dat we kwaad niet met kwaat moeten vergelden.

quote:
ook al is het wel beetje lomp wat ik zeg

Dat ben je toch ook?
hehe, no way, just kidding, ff testen of je het met kwaad gaat vergelden

Posted by Blik on Oct-11-2001 20:32:

quote:
Tuurlijk mag dat Blik, ik zeg ook niet dat je dat niet moet doen, maar uit een andere thread hebben we geconcludeerd dat we kwaad niet met kwaat moeten vergelden.

Dat ben je toch ook?
hehe, no way, just kidding, ff testen of je het met kwaad gaat vergelden

ik doe hetzelfde als de VS, op een persoonlijke aanval...... I retaliate, en dit was geen persoonlijke aanval

maar uit welke thread hebben we dat dan geleerd, niet kwaad met kwaad vergelden?

Posted by Little Theseus on Oct-11-2001 20:39:

o jee, slecht hoor!, dat je dat niet eens weet...
Staat ergens in de tret over amerikaanse vergeldingsacties.

../me wil geen kruisraket in zn kont dus vlucht ik naar pakistan!

Posted by Blik on Oct-11-2001 21:38:

quote:
o jee, slecht hoor!, dat je dat niet eens weet...
Staat ergens in de tret over amerikaanse vergeldingsacties.

../me wil geen kruisraket in zn kont dus vlucht ik naar pakistan!

ow die thread, was eigenlijk nutteloze discussie want je veranderd iemand mening daar toch niet in, je bent ervoor, of je bent ertegen en dat veranderd niet, heb me dus niet echt mee bezig gehouden met die thread

Posted by Miss Proximus on Oct-12-2001 10:43:

quote:

ow die thread, was eigenlijk nutteloze discussie want je veranderd iemand mening daar toch niet in, je bent ervoor, of je bent ertegen en dat veranderd niet, heb me dus niet echt mee bezig gehouden met die thread

jammer dat je je er weer zo van afsluit. weet je dat je een heleboel kunt leren door open te staan voor de meningen en de gezichtspunten van andere mensen? daarom hoeft een discussie 9 van de 10 keer niet te gaan om ervoor te zorgen dat je iemands mening veranderd (heb ik ook al 1000 x tegen jullie gezegd), maar des te meer om te kijken of jij niet ergens je mening een beetje kunt bijschafen...je zult er versteld van staan hoe weinig je in je eentje weet!

Posted by Bellie on Oct-12-2001 16:31:

quote:
probeer Yoda - Definitely (scot pr. mix) maar ff.....zwaaaaaahaaaaaaaar ok ik vind eigenlijk alles van hem leuk...maar die is echt kippenvel

Thats my girl
Wilde ook dit nr zeggen.Echt de beste tune van Scot Project vind ik.
Het is die melodie in de break die het hem doet bij mij.

GREETZ!!

Posted by Bellie on Oct-12-2001 16:44:

quote:
Sorry for 2 posts in a row....maar als we t toch over scotje hebben

Thats my girl
Ik wilde dat nr ook opnoemen.Echt een phatt nr is dat.Ik vind het waarschijnlijk beste Scot Project plaat die er is.Vooral die melodie in de break is echt waanzinnig!!

GREETZ!!

Posted by Blik on Oct-12-2001 18:08:

quote:

jammer dat je je er weer zo van afsluit. weet je dat je een heleboel kunt leren door open te staan voor de meningen en de gezichtspunten van andere mensen? daarom hoeft een discussie 9 van de 10 keer niet te gaan om ervoor te zorgen dat je iemands mening veranderd (heb ik ook al 1000 x tegen jullie gezegd), maar des te meer om te kijken of jij niet ergens je mening een beetje kunt bijschafen...je zult er versteld van staan hoe weinig je in je eentje weet!

ik heb al die meningen die in die thread staan al 10 keer gehoord, die hoef ik nie nog 10 keer te horen, ik denk niet dat iemand door die thread een andere mening heeft gekregen, ik sta bijvoorbeeld nog steeds achter de aanvallen van de VS, en dat zal voorlopig ook echt niet veranderen

Posted by Dago "B" Duck on Oct-13-2001 11:56:

Kan je mij uitleggen dan, hoe het valt te rijmen dat enerzijds de hele wereld geschokt is en verbolgen over het feit dat er op gruwelijke wijze burger/mensenrechten zijn geschaad van onschuldige slachtoffers en er vervolgens precies hetzelfde wordt gedaan door Amerika door te bombarderen? Zijn Afghaanse burgers niet gelijk aan Amerikaanse burgers? Hebben ze niet dezelfde rechten? Als je met veel bombarie gaat roepen dat je een oorlog begint tegen dit soort praktijken, moet je wel zelf handelen naar wat je loopt te roepen. Anders ben je zelf erg hypocriet en crimineel bezig.

Ik ben benieuwd wat jij ervan vindt.

Pages (2): [1] 2 »