TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- The Trance Odyssey - 19 Novembre - Moonproject @ Barocco
The Trance Odyssey - 19 Novembre - Moonproject @ Barocco
Hi,
Moonproject invite you to The Trance Odyssey, the 19 November on Club Barocco (Tongeren-Li�ge - BE) !
Menu:
- Trance Music !!!
- The dancefloor will be surrounded by 5 Lasers Show !!!
- Big Screen with Visual Effects !!!
- More Surprises !!!
More info on the website :
Moonproject

zonder line up is het echt zinloos om te spammen manneke
DJs are Moonproject residents : Simon B & Mike Nart !
VJ is Desty !
| quote: |
| Originally posted by moonproject DJs are Moonproject residents : Simon B & Mike Nart ! VJ is Desty ! |
Effe afgezien van het feit dat ze daar Frans spreken en de line-up die zuigt is Everybody met Sander K in Eindhoven dezelfde avond veel interessanter 
Trouwens, ik mag Belgie niet meer in met de auto 
| Originally posted by jp Effe afgezien van het feit dat ze daar Frans spreken en de line-up die zuigt is Everybody met Sander K in Eindhoven dezelfde avond veel interessanter ![]() Trouwens, ik mag Belgie niet meer in met de auto |
| Originally posted by DjRV hoezo? ben je gepakt terwijl je iets of iemand in de kofferbak had? |
Ik reed iets te hard in Belgie (echt een heeeeel klein beetje maar) en kreeg 6 maanden later een megaboete thuis. Nou die betaal ik dus mooi niet. Dus als ik nu in Belgie zou rijden en toevallig staande worden gehouden (douane, algemene politiecontrole) dan slaan alle lampjes rood uit.
Meneer de veldwachter zal me dan niet alleen dwingen om die pegels op tafel te leggen, maar zeer waarschijnlijk krijg ik er nog een extra boete overeen (buitenlander-tarief). Naar de formule 1 in Spa is geen probleem, maar alleen als passagier in de auto van een ander. Dat is tevens de enige reden ooit nog naar dat land af te reizen. Ok, misschien nog eens een romantisch weekend in Brugge, maar dan wel met de trein.
Trouwens, weet je hoe slecht die wegen daar zijn? Ik zou een schadeclaim in moeten dien voor overmatige slijtage aan banden en schokbrekers 
| Originally posted by jp Trouwens, weet je hoe slecht die wegen daar zijn? Ik zou een schadeclaim in moeten dien voor overmatige slijtage aan banden en schokbrekers |
Daar zijn de snelwegen van zand
Is dit nou de Belgische Mike Clark 
Ik reed naar Zaventem, de smeerlappen stonden onder een viaduct te flitsen. Trouwens, er staat geen snelheid op de foto zelf zoals in Nederland dus ik vertrouw hun meeting niet eens.
Wat een zielige zwart-wit kopie, voor dat geld verwacht ik op z'n minst een ingelijste kleurenzeefdruk 

Hoe hoog was die boete.
Zo'n beetje wat Tiesto per uur voor TIC krijgt