TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Avondje Fuse te Brussel
Avondje Fuse te Brussel
Ik zou graag eens naar Fuse in Brussel willen.
Nu leek het me leuk om met een hele delegatie van TA te gaan.
Ik weet niet of mensen hier om zitten te springen?
Veel setjes van Fuse zijn over het algemeen zeer lekker. Andere platenkeuze dan op hele grote feesten. Soms ook zeer origineel:
Zo draait bijvoorbeeld Len Faki op 4 december.
Misschien kunnen we er een weekend van maken. Brussel is daarnaast een zeer leuke stad om rond te hangen.
Maak er effe een sticky van anders is hij overmorgen weer uit het zicht 
Wat is Fuse precies
?
Regel maar een auto dan. Wil ik wel heenrijden, mag jij terugrijden 
Ik ga wel meej hoor, no problem.
Maybe wil Basje ook mee? Josta? Sjinees? Bastiaan? Harmen? Wouter?
En dan wil ik natuurlijk achterin met Josta 
| quote: |
| Originally posted by kolkiewolkie Wat is Fuse precies ? |
Hoeft ook niet 4 december, was alleen aan te geven dat Fuse best origineel is met zijn line-up.
Het zal in iedergeval januari worden.(als er dan wat leuks op het programma staat
)
Ik kan opzich wel rijden, maar ik rij dan wel heen en terug (drink toch geen alcohol meer
) Weekendje lijkt mij zeer leuk. Ik ben in februari in Brussel geweest en er zijn veel leuke cafe's.
Ook tentjes waar je lekker kunt lounchen met rustige muziek enzo.
En kolkie.
Fuse is een tent in Brussel waar elke zaterdag avond techno gedraaid wordt. Naast resendent T-Quest (en andere) (die op Innercity zeer goed gedraait heeft!!) staat er 1 techno dj centraal. www.fuse.be is de site.
Je kan het trouwen s zien als een redelijke Awakenings avond. Van minimaal tot lekkere stevige techno.
Ik had een claim ingediend bij de verzekering voor 800 euro aan gestolen spullen. Blijkt dat "waardevolle spullen" niet verzekerd zijn als ze 's nachts in de auto liggen! Dus mn rijbewijs wordt niet verzekerd, mn cd's niet, mn discman niet, mn contante geld niet, alleen het vest krijg ik terug
Als ik voor de winter nog een jas kan kopen en schoenen ben ik allang blij, een avondje bruxel zit er helaas niet in 
Tijdens mijn studie in Brussel ben ik een keer in de Fuse geweest toen Dave Clarke draaide.
Hoewel ik geen techno-fan ben vond ik het toch een geslaagde avond. Dit kwam mede door het publiek dat echt bij elke break uit zijn dak ging. De dames waren ook niet verkeerd en de drank was ook niet duur.
Met de auto is het echter niet aan te raden omdat er zoveel eenrichtings-wegen zijn in Brussel waar je echt geestelijk gestoord van wordt.
Fuse-feestjes zijn steeds geweldig !
Heb sven v�th en dave clarke er aan het werk gezien dit jaar en dat waren twee geweldige feestjes.
Fuse zelf is niet echt een mooie club maar het publiek is echt goed.
Een van de weinige plaatsen in Belgi� waar het publiek gewoon komt om te feesten en lekker uit hun dak te gaan.
Ik raad jullie dus zeker aan om eens een bezoekje te brengen aan Fuse als er weer een goede DJ komt draaien.
| Originally posted by Little Theseus Ik had een claim ingediend bij de verzekering voor 800 euro aan gestolen spullen. Blijkt dat "waardevolle spullen" niet verzekerd zijn als ze 's nachts in de auto liggen! Dus mn rijbewijs wordt niet verzekerd, mn cd's niet, mn discman niet, mn contante geld niet, alleen het vest krijg ik terug Als ik voor de winter nog een jas kan kopen en schoenen ben ik allang blij, een avondje bruxel zit er helaas niet in |

kheb wel weer zin in een avondje goede techno.
Laatste keer Fuse voor mij was met Laurent & Jeff. Werkelijk een top nacht gehad aan de Rue Blaes.
Een datum in December zou ook niet slecht uitkomen. Volgens mij moet �f Clarke �f Kruse nog een keer komen in December.
Het jammere is dat de agenda tot 4 december gaat.
Ik ben benieuwd wie er de andere zaterdagen gaan draaien.
Leuk dat er al wat mensen mee willen. Ik heb iedergeval al zin om te gaan 
Ik zal Fuse wel even een mailtje sturen.
He Tim als je nou gewoon flyers uitdeeld bij C&A zijn er vast wel een paar turken of andere allochtonen die met je meewillen. 
| Originally posted by Remy D He Tim als je nou gewoon flyers uitdeeld bij C&A zijn er vast wel een paar turken of andere allochtonen die met je meewillen. |
De 19de Februari draait Dave Clarke in Fuse.
optie?
Clarke avonden zijn in de Fuse echt t� druk. Weekje eerder Christian Smith: das een goeie optie.
Saturday, February 26, 2005
JAMES HOLDEN
fuse level :
St. Dic, James Holden, T-Quest, Pierre
motion level :
Deg all night long
optie? 
| Originally posted by Phortje Saturday, February 26, 2005 JAMES HOLDEN fuse level : St. Dic, James Holden, T-Quest, Pierre motion level : Deg all night long optie? |
5 feb ga ik nog een keertje naar Fuse => justin berkovi
| Originally posted by Phortje Saturday, February 26, 2005 JAMES HOLDEN fuse level : St. Dic, James Holden, T-Quest, Pierre motion level : Deg all night long optie? |