TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- De 'Grote Esrem Thread'
Pages (3): [1] 2 3 »

Posted by Three 'O Three on Oct-28-2004 17:26:

De 'Grote Esrem Thread'

Informatie over onze nieuwe forumgenoot, of gewoon zwaar gefrustreerd en op zoek naar een uitlaatklep? Post hier!

Posted by Passiva on Oct-28-2004 17:30:

Schaamteloos

Posted by magrec on Oct-28-2004 17:34:

Zo hee nog geen 2 weken aangemeld en nu al een eigen topic....
Wat heb ik al die jaren verkeerd gedaan??

Posted by robin on Oct-28-2004 17:35:

geweldig

Posted by nwopper on Oct-28-2004 17:36:

Wie?

Posted by jp on Oct-28-2004 17:49:

Lengte, gewicht, favoriete kleur, voorkeur qua eten, cupmaat, hoe vaak je het met jezelf doet, vakantieplannen, doe je aan one night stands, draag je strings en zo ja welk merk, waar geil je op, wat doet je vader, zoen je weleens met andere meisjes, heb je naaktfoto's van jezelf

Dat zijn zo'n beetje de vragen die men hier wil stellen, maar toch niet durft (behalve Remy D dan)

Posted by magrec on Oct-28-2004 17:58:

quote:
Originally posted by jp
Lengte, gewicht, favoriete kleur, voorkeur qua eten, cupmaat, hoe vaak je het met jezelf doet, vakantieplannen, doe je aan one night stands, draag je strings en zo ja welk merk, waar geil je op, wat doet je vader, zoen je weleens met andere meisjes, heb je naaktfoto's van jezelf

Dat zijn zo'n beetje de vragen die men hier wil stellen, maar toch niet durft (behalve Remy D dan)

Jij zit echt teveel op phono

Posted by SnuggLe on Oct-28-2004 18:24:

quote:
Originally posted by jp

Zoals Remy al zei in een andere thread: je blijft wankers houden. He jP? Jp gaat d'r namelijk ook stalken op TiC en dat Trance.nu feest.

Frusten hier.
Mag deze aub NIET sticky en gewoon dicht?

Posted by jp on Oct-28-2004 18:35:

Pardon? Het is wel duidelijk dat jij niet bij Armada bent geweest. Maar goed, als jij denkt de waarheid in pacht te hebben dan zal het wel. Ik zet hier in 1 post neer waar deze thread op uit gaat draaien maar blijkbaar heb je het verkeerd begrepen.

Posted by Little Theseus on Oct-28-2004 19:09:

foto svp

Posted by SnuggLe on Oct-28-2004 20:03:

quote:
Originally posted by jp
Pardon? Het is wel duidelijk dat jij niet bij Armada bent geweest. Maar goed, als jij denkt de waarheid in pacht te hebben dan zal het wel. Ik zet hier in 1 post neer waar deze thread op uit gaat draaien maar blijkbaar heb je het verkeerd begrepen.

En dan nog, als ik bij Armada WAS geweest liep ik NOG niet kwijlend achter haar aan. Geen hand vol maar een land vol :S :S Grow up, het is EEN VROUW, 1 vrouw om precies te zijn.

En JP, niet zo happen.... Je zit op de kast.

Posted by ambs on Oct-28-2004 20:06:

flta zijn een stelletje IDIOTS onderelkaar en ik ben gefrustreerd dat ik in dit kut land met hun domme aap president zit en een stelletje idiots die niet verder kunnen zien dan dat hun neus lang is....

Posted by Freezel on Oct-28-2004 20:14:

quote:
Originally posted by ambs
flta zijn een stelletje IDIOTS onderelkaar en ik ben gefrustreerd dat ik in dit kut land met hun domme aap president zit en een stelletje idiots die niet verder kunnen zien dan dat hun neus lang is....

Verkeerde thread?

Posted by SnuggLe on Oct-28-2004 20:15:

quote:
Originally posted by ambs

Eh, wrong thread madame Ambs.
Maakt niet uit hoor, ik had het ook. Gebeurt de besten

Posted by nwopper on Oct-28-2004 20:20:

Ohhhh...NU begrijp ik 'm!!
Esrem is een of ander super knap meisje met het perfecte lichaam en allerlei jongens-kwijl-materiaal eraan bevestigd!
Daarom al die commotie!

Shit! En ik maar denken dat dit interessant was!

Posted by jp on Oct-28-2004 20:22:

In het land der blinden is ��n oog koning

Posted by Esrem on Oct-28-2004 20:23:

It's just me...

Posted by tijs08 on Oct-28-2004 20:30:

quote:
Originally posted by Esrem
It's just me...

doe eens ff normaal zeg!

Posted by Three 'O Three on Oct-28-2004 20:36:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Mag deze aub sticky

Mag dat modje? Ik vind het geen probleem...

Posted by DjRV on Oct-28-2004 20:39:

quote:
Originally posted by Esrem
It's just me...

leuk,leuk,leuk ...

maaruh,slik je door?

Posted by Donna on Oct-28-2004 20:43:

quote:
Originally posted by magrec
Jij zit echt teveel op phono

ben jij homo dan?

Posted by Esrem on Oct-28-2004 21:03:

Sorry hoor, maar met it's just me, bedoelde ik gewoon dat jullie nu een beetje gaan overdrijven...

Posted by sndh on Oct-28-2004 21:06:

de arme zielen komen niet zo vaak buiten, tis treurig...

wat een commotie inderdaad, zoiets doet niemand om mij, maar goed dat ligt natuurlijk aan mijn cupmaat en haarkleur

Posted by DjRV on Oct-28-2004 21:12:

quote:
Originally posted by sndh
de arme zielen komen niet zo vaak buiten, tis treurig...

wat een commotie inderdaad, zoiets doet niemand om mij, maar goed dat ligt natuurlijk aan mijn cupmaat en haarkleur

ey sndh ! slik je door?

Posted by Passiva on Oct-28-2004 21:15:

quote:
Originally posted by tijs08
doe eens ff normaal zeg!

Hahahahaha!!!!!

Pages (3): [1] 2 3 »