TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- De 'Grote Esrem Thread'
Pages (3): [1] 2 3 »
De 'Grote Esrem Thread'
Informatie over onze nieuwe forumgenoot, of gewoon zwaar gefrustreerd en op zoek naar een uitlaatklep? Post hier! 
Schaamteloos

Zo hee nog geen 2 weken aangemeld en nu al een eigen topic....
Wat heb ik al die jaren verkeerd gedaan??
geweldig

Wie?
Lengte, gewicht, favoriete kleur, voorkeur qua eten, cupmaat, hoe vaak je het met jezelf doet, vakantieplannen, doe je aan one night stands, draag je strings en zo ja welk merk, waar geil je op, wat doet je vader, zoen je weleens met andere meisjes, heb je naaktfoto's van jezelf
Dat zijn zo'n beetje de vragen die men hier wil stellen, maar toch niet durft (behalve Remy D dan)
| quote: |
| Originally posted by jp Lengte, gewicht, favoriete kleur, voorkeur qua eten, cupmaat, hoe vaak je het met jezelf doet, vakantieplannen, doe je aan one night stands, draag je strings en zo ja welk merk, waar geil je op, wat doet je vader, zoen je weleens met andere meisjes, heb je naaktfoto's van jezelf Dat zijn zo'n beetje de vragen die men hier wil stellen, maar toch niet durft (behalve Remy D dan) |
| Originally posted by jp Lengte, gewicht, favoriete kleur, voorkeur qua eten, cupmaat, hoe vaak je het met jezelf doet, vakantieplannen, doe je aan one night stands, draag je strings en zo ja welk merk, waar geil je op, wat doet je vader, zoen je weleens met andere meisjes, heb je naaktfoto's van jezelf Dat zijn zo'n beetje de vragen die men hier wil stellen, maar toch niet durft (behalve Remy D dan) |
Jp gaat d'r namelijk ook stalken op TiC en dat Trance.nu feest.
Pardon? Het is wel duidelijk dat jij niet bij Armada bent geweest. Maar goed, als jij denkt de waarheid in pacht te hebben dan zal het wel. Ik zet hier in 1 post neer waar deze thread op uit gaat draaien maar blijkbaar heb je het verkeerd begrepen.
foto svp
| Originally posted by jp Pardon? Het is wel duidelijk dat jij niet bij Armada bent geweest. Maar goed, als jij denkt de waarheid in pacht te hebben dan zal het wel. Ik zet hier in 1 post neer waar deze thread op uit gaat draaien maar blijkbaar heb je het verkeerd begrepen. |
flta zijn een stelletje IDIOTS onderelkaar en ik ben gefrustreerd dat ik in dit kut land met hun domme aap president zit en een stelletje idiots die niet verder kunnen zien dan dat hun neus lang is....

| Originally posted by ambs flta zijn een stelletje IDIOTS onderelkaar en ik ben gefrustreerd dat ik in dit kut land met hun domme aap president zit en een stelletje idiots die niet verder kunnen zien dan dat hun neus lang is.... |
| Originally posted by ambs flta zijn een stelletje IDIOTS onderelkaar en ik ben gefrustreerd dat ik in dit kut land met hun domme aap president zit en een stelletje idiots die niet verder kunnen zien dan dat hun neus lang is.... |
Ohhhh...NU begrijp ik 'm!!
Esrem is een of ander super knap meisje met het perfecte lichaam en allerlei jongens-kwijl-materiaal eraan bevestigd!
Daarom al die commotie!
Shit! En ik maar denken dat dit interessant was!

In het land der blinden is ��n oog koning
It's just me...
| Originally posted by Esrem It's just me... |
| Originally posted by SnuggLe Mag deze aub sticky |
| Originally posted by Esrem It's just me... |
| Originally posted by magrec Jij zit echt teveel op phono |
Sorry hoor, maar met it's just me, bedoelde ik gewoon dat jullie nu een beetje gaan overdrijven...
de arme zielen komen niet zo vaak buiten, tis treurig...
wat een commotie inderdaad, zoiets doet niemand om mij, maar goed dat ligt natuurlijk aan mijn cupmaat en haarkleur

| Originally posted by sndh de arme zielen komen niet zo vaak buiten, tis treurig... wat een commotie inderdaad, zoiets doet niemand om mij, maar goed dat ligt natuurlijk aan mijn cupmaat en haarkleur |
| Originally posted by tijs08 doe eens ff normaal zeg! |