TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Praktik
Praktik
I v�r s� ska jag praktisera i 8 veckor. 
Ett tag kvar men k�nner att jag m�ste b�rja leta praktikplats r�tt snart eftersom det inte �r det l�ttaste att hitta.
Jag har kommit fram till att jag ska kolla me SVT om jag kan praktisera som ljudtekniker eller n�tt i den stilen d�r men jag har lite sv�rt att komma p� andra st�llen d�r jag kan fr�ga om dom kan t�nka sig ta imot enljudtekniker/producent praktikant...
S� �r det n�gon som kan komma me lite tips om vart jag kan v�nda mig?
| quote: |
| Originally posted by Pjox S� �r det n�gon som kan komma me lite tips om vart jag kan v�nda mig? |
| Originally posted by St_Andrew svt? =) |
| Originally posted by Pjox Om du l�ser igen s� har jag skrivit att jag har kommit fram till att jag ska kolla me svt |
ehm.. kolla alla tv-stationer.. kolla oxo radio-stationerna.. kanske i musikaff�rer?.. pilla p� deras saker i 8 veckor =) .. annars kanske du kan kolla i gula tidningen efter "ljudtekniker" .. l�r finnas ett antal.. h�r med de.. praktikanter �r oftast v�lkomna.. slavarbete typ
kolla med sveriges radio ocks�, d�r borde det finns plats f�r praktikanter.
kan ju va smart � kolla in s�nna st�llen som typ tv4 � tv4 sthlm ocks� 
jag har precis vart p� en praktik � min erfarehet var att n�stan alla tar emot en. men man f�r g�ra skit saker som Kamelen skrev. Var lite rak/fr�ck � fr�ga vad dina arbestuppgiter kommer att vara. Vet inte vad din praktik ska leda till men om den ska leda till jobb s� fr�ga om dom �r i rekryteringsbehov f�r tillf�llet.. annars kanske praktiken platsen �r s� v�rd att vara p�?.. LYCKA TILL