TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Het gerucht cq gevecht om Tiësto the hebben met oud en nieuw?
Het gerucht cq gevecht om Tiësto the hebben met oud en nieuw?
Ik kom net thuis van het werken en knal de tv aan en hoor ik die nichten op RTL boulvard zeggen dat er geruchten zijn dat er een forse strijd aan de gang is omtrent het boeken van Tiësto met oud en nieuw. Het schijnt dat een of andere Oliesjeik¿ een bod zou hebben gedaan van 600.000 wat natuurlijk een koopie is.
Iemand meer info
Al zou hij voor een kaasplankie komen draaien dan nog komt 'ie er niet in.
Maar ik heb eigenlijk geen info verder 
tiesto is al geboekt, samen met paul van dyk, in new york
edit:

| quote: |
| Originally posted by Djeebie Al zou hij voor een kaasplankie komen draaien dan nog komt 'ie er niet in. |

| quote: |
| Originally posted by Creamfields23 Helemaal mee eens, maar als dit waar is dan gaat dit toch helemaal nergens meer over |
| quote: |
| Originally posted by HBtje Ging RTL Boulevard ooit wel ergens over dan |
Hij draait in LA en Hollywood met oud en nieuw. Nee niet Hollywood in rotterdam maar in the usa!
Mja als die oliesjeik erges in het oosten woont, kandie door het tydsverschil daar eerst gaan draaien, dan naar new york vliegen en dan daar nog draaien om 12 uur
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
kzou manager moeten worden
Idd , wat Subsonik zegt: hij kan op MEERDERE plekken draaien met oud en nieuw. Deden er meer vorig jaar. Gewoon in Australie beginnen en dan verder gaan. No problem.
Zo te zien zit Tijs de hele maand december in Amerika
December 2004
07 Avalon , USA
08 Amphitheatre , USA
09 Velocity
10 Olympic Stadium , Canada
11 Docks , Canada
14 Myst , USA
15 Ruby Skye , USA
16 Montage , USA
17 The Church , USA
18 Premier , USA
11 Docks , Canada
Doet me denken aan een livesetje van een aantal jaar geleden, daarin hoorde ik voor het eerst Flight 643, goeie ouwe tijd 
Ahem...treedt Tijsbox uberhaupt nog in Nederland op? (concerten daargelaten)
NEE!
Wie kan die gast nou nog betalen, serieus?
| quote: |
| Originally posted by nwopper Ahem...treedt Tijsbox uberhaupt nog in Nederland op? (concerten daargelaten) NEE! Wie kan die gast nou nog betalen, serieus? |

^Doe maar niet, haalt oude koeien uit de sloot die daar liever niet uitwillen....
Niet dat ik erheen ben geweest, maar ik ken het verhaal 
| quote: |
| Originally posted by HBtje leuk he ![]() paul van dyk daarentegen....... laat maar ik ga er niet over beginnen dit keer |
En je avatar is ook gay....

*closed*
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.