TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Het gerucht cq gevecht om Tiësto the hebben met oud en nieuw?


Posted by Creamfields23 on Oct-29-2004 22:12:

Question Het gerucht cq gevecht om Tiësto the hebben met oud en nieuw?

Ik kom net thuis van het werken en knal de tv aan en hoor ik die nichten op RTL boulvard zeggen dat er geruchten zijn dat er een forse strijd aan de gang is omtrent het boeken van Tiësto met oud en nieuw. Het schijnt dat een of andere Oliesjeik¿ een bod zou hebben gedaan van 600.000 wat natuurlijk een koopie is.

Iemand meer info


Posted by Djeebie on Oct-29-2004 22:15:

Al zou hij voor een kaasplankie komen draaien dan nog komt 'ie er niet in.

Maar ik heb eigenlijk geen info verder


Posted by HBtje on Oct-29-2004 22:18:

tiesto is al geboekt, samen met paul van dyk, in new york

edit:


Posted by Creamfields23 on Oct-29-2004 22:20:

quote:
Originally posted by Djeebie
Al zou hij voor een kaasplankie komen draaien dan nog komt 'ie er niet in.


Helemaal mee eens, maar als dit waar is dan gaat dit toch helemaal nergens meer over


/edit: HB'tje bedankt voor opheldering


Posted by HBtje on Oct-29-2004 22:21:

quote:
Originally posted by Creamfields23
Helemaal mee eens, maar als dit waar is dan gaat dit toch helemaal nergens meer over



Ging RTL Boulevard ooit wel ergens over dan


Posted by Creamfields23 on Oct-29-2004 22:23:

quote:
Originally posted by HBtje
Ging RTL Boulevard ooit wel ergens over dan


Jah homo's en mietjes


Posted by basvh on Oct-29-2004 22:34:

Hij draait in LA en Hollywood met oud en nieuw. Nee niet Hollywood in rotterdam maar in the usa!


Posted by Subsonik on Oct-30-2004 01:05:

Mja als die oliesjeik erges in het oosten woont, kandie door het tydsverschil daar eerst gaan draaien, dan naar new york vliegen en dan daar nog draaien om 12 uur


$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

kzou manager moeten worden


Posted by SnuggLe on Oct-30-2004 06:40:

Idd , wat Subsonik zegt: hij kan op MEERDERE plekken draaien met oud en nieuw. Deden er meer vorig jaar. Gewoon in Australie beginnen en dan verder gaan. No problem.


Posted by Tim81 on Oct-30-2004 08:26:

Zo te zien zit Tijs de hele maand december in Amerika

December 2004

07 Avalon , USA
08 Amphitheatre , USA
09 Velocity
10 Olympic Stadium , Canada
11 Docks , Canada
14 Myst , USA
15 Ruby Skye , USA
16 Montage , USA
17 The Church , USA
18 Premier , USA


Posted by TranceFool on Oct-30-2004 10:06:

11 Docks , Canada
Doet me denken aan een livesetje van een aantal jaar geleden, daarin hoorde ik voor het eerst Flight 643, goeie ouwe tijd


Posted by nwopper on Oct-30-2004 11:37:

Ahem...treedt Tijsbox uberhaupt nog in Nederland op? (concerten daargelaten)


NEE!
Wie kan die gast nou nog betalen, serieus?


Posted by HBtje on Oct-30-2004 11:42:

quote:
Originally posted by nwopper
Ahem...treedt Tijsbox uberhaupt nog in Nederland op? (concerten daargelaten)


NEE!
Wie kan die gast nou nog betalen, serieus?


leuk he


paul van dyk daarentegen.......

laat maar ik ga er niet over beginnen dit keer


Posted by nwopper on Oct-30-2004 13:18:

^Doe maar niet, haalt oude koeien uit de sloot die daar liever niet uitwillen....

Niet dat ik erheen ben geweest, maar ik ken het verhaal


Posted by SnuggLe on Oct-31-2004 12:31:

quote:
Originally posted by HBtje
leuk he


paul van dyk daarentegen.......

laat maar ik ga er niet over beginnen dit keer



HB nu weet ik het zeker, je bent ECHT homofiel!


Posted by Ferry 0 on Oct-31-2004 16:00:

En je avatar is ook gay....


Posted by jp on Oct-31-2004 16:26:



*closed*



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.