TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- חנות תקליטים ???


Posted by s0undw4v3 on Oct-12-2001 15:15:

Hello! חנות תקליטים ???

מה קורה אחים שלי???
הכל טוב אני מקווה

אני מתכנן להתחיל קריירת דיג'וי עם שני
Technics SL1210 MK-II...
ורציתי לדעת אם מישהו מכיר חנות טובה שאפשר להשיג בה סינגלים חדשים על תקליטים ?

איפושהו בארץ... לא חשוב איפה.

תודה רבה.


Posted by dj alonzo on Oct-12-2001 17:02:

:שתי חנויות טובות

Krembo Records - בשנקין ליד המשרדים של האומן 17
Funky Fish Records - יוחנן הסנדלר.. ליד שנקין

.תי החנויות מביאות חומר די טוב.. ודי בתכיפות


Posted by s0undw4v3 on Oct-12-2001 17:12:

תודה אחי



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.