TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מגיע לי מזל טוב מוקדם...


Posted by ronsh on Nov-01-2004 09:40:

Love is in the air מגיע לי מזל טוב מוקדם...

אז ככה ..
שבוע לפני היומולדת הכרתי מישהי חדשה ..ואני יוצא רשמית מחיי הרווקות..
היא ממש מותק ...גרה בכפר סבא....

סתם רציתי לשמעמם אותכם עם העדכון הזה...חחח
שיהיה יום טוב


Posted by eXeTik on Nov-01-2004 10:12:

בת כמה? אולי אני מכיר?

*off topic*
Shame on u for spamming
*/off topic*

מזל טוב!


Posted by yaman on Nov-01-2004 14:04:

מזל טוב מוקדם אח שלי


Posted by -CosmicFire- on Nov-01-2004 14:12:

quote:
Originally posted by eXeTik
בת כמה? אולי אני מכיר?

*off topic*
Shame on u for spamming
*/off topic*

מזל טוב!


חחח נראה לי אתה בטוח מכיר...
אגב איזה מחזור סיימת בהרצוג סתם שאלה

ומזל טוב אחי גם אני בעזרת השם עוד מעט חחחחחחח


Posted by sh33p on Nov-01-2004 14:38:

מזל טוב


Posted by HyPeRSoNiC on Nov-01-2004 14:58:

מזל טוב אחי


Posted by Glenn-Holmes on Nov-01-2004 15:03:

אוי...
הספאמים של היום נהיו מתוחכמים

חחחח.. סתם אחי שיהיה במזל על שתי הדברים


Posted by eXeTik on Nov-01-2004 15:38:

quote:
Originally posted by -CosmicFire-
חחח נראה לי אתה בטוח מכיר...
אגב איזה מחזור סיימת בהרצוג סתם שאלה

ומזל טוב אחי גם אני בעזרת השם עוד מעט חחחחחחח


סיימתי ב- 2002


Posted by DjChook on Nov-01-2004 16:18:

מה הלאה ?

"מזל טוב !!"

למכירה דילדו סגול 30 ס"מ סיליק-אקסטרא במצב טוב


Posted by princess cc on Nov-01-2004 16:40:

מזל טוב ברנע!
על היומולדת ועל הכלה!
המון המון בהצלחה עם הדוגמנית


Posted by Rising on Nov-01-2004 17:26:

מזל טובברנע תתחדש!!!!!


Posted by ronsh on Nov-01-2004 17:30:

תודה נשמות שלי


Posted by Elior on Nov-01-2004 17:32:

מזל טוב גבר גבר..


Posted by Hell_Copter on Nov-05-2004 15:36:

מזל טוב גבר גבר שבגברים...
כשאתה בכפר סבא מבקר אותה קפוץ אליי תגיד שלום...


Posted by Segev on Nov-05-2004 18:53:

נירא לי שכולם פה שחכו את המזל טוב האמיתי היום וונוש בן 19 מזל טוב אח שלי!!!


Posted by taltul on Nov-05-2004 19:02:

אחי בשבילך רק טוב רק טוב!


Posted by ronsh on Nov-06-2004 06:51:

קודם כל תודה לכולם

quote:
Originally posted by Segev
נירא לי שכולם פה שחכו את המזל טוב האמיתי היום וונוש בן 19 מזל טוב אח שלי!!!


לא ממש אחי
כל מי שמכיר אותי בפורום שלח לי הודעה באי סי קיו...
תודה במיוחד לסיסי...כפרה עליה


Posted by Elior on Nov-06-2004 09:30:

מזל טוב על היומולדת גבר גבר..עד 120...


Posted by princess cc on Nov-06-2004 18:46:

quote:
Originally posted by ronsh
קודם כל תודה לכולם



לא ממש אחי
כל מי שמכיר אותי בפורום שלח לי הודעה באי סי קיו...
תודה במיוחד לסיסי...כפרה עליה


על מה תודה?
אני צריכה להודות לך על העוגה יאמיייייי ריבת חלב!
היה משהו משהו


Posted by YoraY on Nov-09-2004 05:21:

חחחחחח איזה ניסוח מצחיק





) מזל טובבב


Posted by Shahar on Nov-09-2004 11:44:

תביא תמונה שלה


Posted by ronsh on Nov-11-2004 18:09:

quote:
Originally posted by Shahar
תביא תמונה שלה



בקרוב אחי...הצטלמנו פול אבל עוד לא יצא לפתח את הפילים...
מבטיח תמונה..


Posted by Shahar on Nov-11-2004 21:19:

צחקתי עם התמונה
בהצלחה איתה!


Posted by Huge-A on Nov-12-2004 01:42:

מזל טוב ...



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.