TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Ujujuj TIC 2
Pages (2): [1] 2 »
Ujujuj TIC 2
Nu �r man ig�ng igen efter helgens h�rliga hollandresa...
"SATA$@@�$ I HELV#�#�"# , S� F��RBAN$��$�$�AT H�RLIGT" det var!
Maken till show har jag aldrig varit med om, l�gger man ihop innercity och tranceenergy s� kommer man kanske upp till 20% av vad som h�nde p� konserten.. Ska bli intressant n�r dvd'n kommer ut
Bilder tog jag inga, men det gjorde s�kerligen tre miljarder andra.. men t�nkte kolla om det �r n�gon som rippat eller f�tt tag p� en ripp av l�rdagens show (mp3). Kanske har lust att l�gga upp den p� det hemliga st�llet :-)
Synd man �r fattig som satan annars hade man l�tt h�ngt med... det vet du Sipo...
Kul att de va s� bra d�... du hade s�kert h�ga f�rv�ntningar ocks�...
Bilder finns h�r
http://www.id-t.com/experience-even...iestoic2004.php
Och h�r
http://www.id-t.com/experience-even...stoic2004-2.php
har setet, b�de fredagens o l�rdagens...
hemliga st�llet? what's that?
pma mig...
v�rf�r visar Firefox den h�r tr�d i Shift_JIS (japansk encoding)
| quote: |
| Originally posted by ScuL v�rf�r visar Firefox den h�r tr�d i Shift_JIS (japansk encoding) |
http://www.wmbakker.cistron.nl/webshare/ta/jap.png
| Originally posted by ScuL http://www.wmbakker.cistron.nl/webshare/ta/jap.png |
n�n som har lust och uppa till steve?
ser man p�, the bitch is back
var har du h�llit hus martin?? har du k�at utanf�r Gelredome i 2 m�nader? 
f�r jag tillg�ng till steve s� kan jag uppa den direkt...
let me share it with you...
det f�r du nog fr�ga Steve om (SteveTranz4Ever) f�r det �r han som h�ller i tr�darna
Martin jag drog hem Dr Kucho l�ten som du uppat f�r ett tag sedan, fy fasen va den sv�nger 
Tiesto_In_Concert__Gelredome_Arnhem-READ_NFO-DAB-10-29-2004-XXXXXXX
Kunde v�l ha uppat men......
640MB med en upload p� 0,8Mbit.... ingen h�jdare....
Det �r ingen h�jdar kvale p� den.... inga l�tar som f�r en att h�ja �gonbrynen precis.. lite f�r mycket _mainstream_
Vilka jag tycker e bra i setet:
51. Sander van Doorn - Dark Roast (Original Mix)
58. Marcos - Just for a Day
(kan uppa dom om ngn vil ha) 
Over & Out
�r Tiesto nerv�s eller varf�r tabbar han n�stan varje �verg�ng?
tja.... han e som gielen 
Har du h�rt setet d� ? tyckte du samma som jag ?
| Originally posted by ice_key tja.... han e som gielen ![]() Har du h�rt setet d� ? tyckte du samma som jag ? |
Tog hem settet p� annat h�ll... finns p� �ff T�� P��n nu under Live sets 
Vad jag har h�rt s� ska det vara r�tt stor skillnad p� fredagen och l�rdagens set, mycket mer missar p� fredagen. �ven diverse tekniska fel p� sj�lva showen, blev bla en kvart f�rsenat p� grund av att det inte funkade som det skulle i b�rjan.
Det var v�l lite som man trodde, att fredagen skulle bli ett genrep mot l�rdagens riktiga premi�r :-)
S� f�r hoppas n�gon har rippat l�rdagens ocks� =)
Edit: s�g precis att steve lagt upp l�rdagens - Danke St�v� g�tt gjort!
Fatta va grymt i b�rjan av setet... n�r de r�knar ut, d� hade man precis f�tt p� sig 3d-glas�gonen, tiesto b�jer sig fram s� det ser ut som han st�r ett par centimeter ifr�n en och h�lsar en v�lkommen. Sen l�mnar han fram en vinylskiva och visar upp sina h�rlurar.. j�kligt nice. Enda negativa var att det blev lite l�ngt men s�n kvalle p� "3d-bio" har jag inte sett innan och underbara chill�tar under tiden...
F�rresten n�gon som kan gissa hur m�nga holl�ndare som undrade vad detta var f�r n�got som jag hade p� mig:
Och �nnu viktigare, vad trodde de det var f�r n�got?!
| Originally posted by CJ InterCity det f�r du nog fr�ga Steve om (SteveTranz4Ever) f�r det �r han som h�ller i tr�darna Martin jag drog hem Dr Kucho l�ten som du uppat f�r ett tag sedan, fy fasen va den sv�nger |
Power post DeLuxe

Bitch det set jag har �r dag 2
Jag gissar p� att 126 personer kom fram och undrade vad det var f�r n�t...
Jag gissar p� att dom trodde det var hosttabletter f�r �ronen, 'E' sn�l sn�ren s� man kan pimpla dom upp och ner ur magen f�r att kunna �teranv�nda dom, miniparraplyer, slasktrattar...
| Originally posted by SteveTranz4ever Power post DeLuxe ![]() Bitch det set jag har �r dag 2 Jag gissar p� att 126 personer kom fram och undrade vad det var f�r n�t... Jag gissar p� att dom trodde det var hosttabletter f�r �ronen, 'E' sn�l sn�ren s� man kan pimpla dom upp och ner ur magen f�r att kunna �teranv�nda dom, miniparraplyer, slasktrattar... |
Ja, sicken kv�ll/natt det var 
Har inte h�mtat mig �n!! Hela konserten var underbar, men sista timmen var ren k�rlek
Har kikat x antal ggr p� den videosnutt jag filmade d� Tiesto lirade Love Comes Again *st�p�ls*
| Originally posted by FredAcler Ja, sicken kv�ll/natt det var ![]() Har inte h�mtat mig �n!! Hela konserten var underbar, men sista timmen var ren k�rlek Har kikat x antal ggr p� den videosnutt jag filmade d� Tiesto lirade Love Comes Again *st�p�ls* |
| Originally posted by sipowitz Var ni ett stort g�ng eller? Du s�g kanske mig, jag hade en svensk gulbl� landslagstr�ja p� mig. Var en bra bunt svenskar som kom fram och h�lsade s� t�nkte kanske det var du ocks�? |
| Originally posted by sipowitz Ja den �r h�rlig, dr kucho mummms... De spelade den p� f�rfesten ute p� pildamsparken innan sommarklubb. L�ter lite som en remix "the phantom of the opera".. Ang�ende min fr�nvaro fr�n ta s� har det helt enkelt varit lite mycket att g�ra f�r tillf�llet, f�rs�ker kombinera heltidsstudier civing med att jobba 80% p� n�tterna. =) |