TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Tijs schopt Digweed uit de ether
Pages (2): [1] 2 »
Tijs schopt Digweed uit de ether
Lees ik net in Music Discussion...
link
Is volgens mij nog niet officieel bevestigd, maar zou wel de grap van het jaar zijn
Het zou natuurlijk wel goed zijn voor de naamsbekendheid van Tijs BV in met name de VS...
Haha, Glannie weer hoor 
aangezien tijs nog niet zo populair is natuurlijk??
ze melken die koe wel errrrrug goed vind ik hoooooorr
Tijske zuigt op de radio, hij heeft weleens een zaterdagavond op 538 gepresenteerd en het was hilarisch qua "presenteren". Nu wil ik hem weleens in Engels horen presenteren
Dus beter laatie dan alleen de muziek spreken en beter houdtie zelf zijn mond.
Hoorde wel dattie volgend jaar een jaar in de States gaat wonen, dus deze show sluit daarbij redelijk aan. Ben benieuwd offie volgend jaar Nederland helemaal in de kou laat staan, zoalsie dit jaar al heeft gedaan met de Nederlandse clubs. Tiesto laat steeds meer het Nederlandse publiek in de steek en helemaal het publiek waarmee hij groot is geworden en dat is in mijn ogen nog steeds het Nederlandse clubpubliek.
| quote: |
| Originally posted by ambs aangezien tijs nog niet zo populair is natuurlijk?? ze melken die koe wel errrrrug goed vind ik hoooooorr |
| Originally posted by MaGiK54 Tijske zuigt op de radio, hij heeft weleens een zaterdagavond op 538 gepresenteerd en het was hilarisch qua "presenteren". Nu wil ik hem weleens in Engels horen presenteren Dus beter laatie dan alleen de muziek spreken en beter houdtie zelf zijn mond.Hoorde wel dattie volgend jaar een jaar in de States gaat wonen, dus deze show sluit daarbij redelijk aan. Ben benieuwd offie volgend jaar Nederland helemaal in de kou laat staan, zoalsie dit jaar al heeft gedaan met de Nederlandse clubs. Tiesto laat steeds meer het Nederlandse publiek in de steek en helemaal het publiek waarmee hij groot is geworden en dat is in mijn ogen nog steeds het Nederlandse clubpubliek. |
| Originally posted by MaGiK54 Tijske zuigt op de radio, hij heeft weleens een zaterdagavond op 538 gepresenteerd en het was hilarisch qua "presenteren". Nu wil ik hem weleens in Engels horen presenteren Dus beter laatie dan alleen de muziek spreken en beter houdtie zelf zijn mond. |
maar kijke maar hoe die het nu doet. Je moet hem wel de kans geven, al denk ik dat het voor Tiesto niet zo makkelijk is als voor Armin, Tijs is toch een beetje meer verlegen dan Armin... maargoed, we zullen zien hoe het gaat
Kiss100 is een engelse zender volgens mij..dus heel direct met de usa heeft het niets te maken. Daarnaast ging digweed al een andere show doen die wereldwijd door radiozenders wordt uitgezonden (ala carl cox global) Wel leuk voor ti�sto ben benieuwd of hij de kwaliteit van digweed zijn show kan halen..
| Originally posted by magrec Kiss100 is een engelse zender volgens mij..dus heel direct met de usa heeft het niets te maken. Daarnaast ging digweed al een andere show doen die wereldwijd door radiozenders wordt uitgezonden (ala carl cox global) Wel leuk voor ti�sto ben benieuwd of hij de kwaliteit van digweed zijn show kan halen.. |
| Originally posted by SnuggLe Wie zegt dat Digweed zijn show zo kwalitatief goed is dan???? Wat zijn je standaarden daarvoor? Tis gewoon een radioshow waar hij nieuwe plaatjes draait met leuke gasten. Dat kan Tiesto toch ook doen? Je vergelijkt appels met peren. Trance en progressive kan je niet vergelijken, dus je kan daar niet over oordelen. Zo...mensen hadden dit zeker niet verwacht van me, wel? Maarja, kortzichtigheid.... |
| Originally posted by magrec Ik zeg toch niet dat tiesto dat niet kan toch?? Daarnaast maakt ik helemaal geen vergelijken met progressive vs trance..waar je dat vandaan haalt????? Digweed had een no-nonsense show. Niet langer dan 1 minuut praten.. Informatie over de plaat en of producer en vooral plaatjes draaien. Guestmixen die ook altijd kwalitatief waren en ook mixen van jong talent. Voor kwaliteit zijn geen standaarden in dit geval. Puur persoonlijk. |
De harde kern en trouwe supporters van Tiesto liggen nog altijd ver boven de noorder-keerkring.. die konden zijn muziek in het begin meer waarderen dan ons gabberend pillenslikkend volkje
Nou harmen, had wel een reply van je verwacht, maar blijkbaar heb/had ik toch gelijk.... vandaar dat er niets komt van je

Jep Chicane, Noorwegen is het tranceland...
| Originally posted by SnuggLe Nou harmen, had wel een reply van je verwacht, maar blijkbaar heb/had ik toch gelijk.... vandaar dat er niets komt van je ![]() Jep Chicane, Noorwegen is het tranceland... |
en ik weet absoluut niet of ik tiesto zijn show leuk zal vinden of niet zal ik het toch eerst moeten horen.
| Originally posted by magrec Pardon?? Ik heb me net ff gedouched...... Ik zeg niet dat tiesto het niet kan ben alleen benieuwd of hij de kwaliteit kan halen die ik vind dat digweed zijn show had. Ook als hij dat niet haalt kan die show kwalitatief nog goed zijn alleen wel minder en ik weet absoluut niet of ik tiesto zijn show leuk zal vinden of niet zal ik het toch eerst moeten horen. Ik bedoel met kwaliteit absoluut niet of hij goede muziek draait maar de show opzich. Hoe die in elkaar zal steken. Gaat hij onbekende dj's een kans geven of wordt het 2 uur lang een one man show by tiesto bijvoorbeeld. |

Progressive all the way! 
. Snap je punt wel en ben het wel met je eens hoor... Ik zal er ook over ophouden
| Originally posted by SnuggLe Douchen mag niet, reageren zul je! ![]() Je moet dus gewoon maar afwachten zonder van te voren te roepen van 'ik denk'. Je zegt zelf: ik denk. Ik denk dit ik denk dat. Wacht dan met oordelen over die show totdat je die show hebt gehoord. Je roept nu als een kip zonder kop dat je verwacht dat het minder zal zijn. Maybe is hij wel 100x beter! Dus je lult over smaak. En over smaak valt niet te twisten, aapje! Progressive all the way! ![]() Nou harmen, zie je eens hoe fucking irritant het is om zo'n 'verdedigende' discussie te moeten voeren die ik ook altijd moet voeren . Snap je punt wel en ben het wel met je eens hoor... Ik zal er ook over ophouden |
kusje op je bolletje...
Btw het schijnt dus niet ��ns waar te zijn maar een simpel "grapje" van mercuryserver forum 
En die jongens op MS maar lachen 
De wonderen zijn de wereld nog niet uit, ....
Zoals andere al zeiden, die paar keer dat Tijs Dance Department deed was ik niet echt kapot van haha, ... die gozer is goed in lomp achter zijn draaitafels te springen en iedereen daar in mee te krijgen, maar hij is het best als hij zijn mond houdt vind ik!
Ik kan overigens wel begrijpen dat hij weer op zoek iets naar iets nieuws,... we gaan het meemaken!
| Originally posted by Phedge we gaan het meemaken! |
| Originally posted by emre Waar dan |
Oooooooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhh
Ik zei toch 'waar' en geen 'wat' 
| Originally posted by emre Oooooooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhh Ik zei toch 'waar' en geen 'wat' |
thuis in je woonkamer, pckamer bij je vrienden thuis, God mag het weten, ... 'ergens'
| Originally posted by Phedge Wat dacht je van streamradio thuis in je woonkamer, pckamer bij je vrienden thuis, God mag het weten, ... 'ergens' |
| Originally posted by Partyhardy! ben jij scheel ofzo? |