TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Tijs schopt Digweed uit de ether
Pages (2): [1] 2 »


Posted by Hitman on Nov-02-2004 02:15:

Tijs schopt Digweed uit de ether

Lees ik net in Music Discussion...

link

Is volgens mij nog niet officieel bevestigd, maar zou wel de grap van het jaar zijn
Het zou natuurlijk wel goed zijn voor de naamsbekendheid van Tijs BV in met name de VS...


Posted by eieregooie on Nov-02-2004 03:32:

Haha, Glannie weer hoor


Posted by ambs on Nov-02-2004 04:03:

aangezien tijs nog niet zo populair is natuurlijk??

ze melken die koe wel errrrrug goed vind ik hoooooorr


Posted by MaGiK54 on Nov-02-2004 06:28:

Tijske zuigt op de radio, hij heeft weleens een zaterdagavond op 538 gepresenteerd en het was hilarisch qua "presenteren". Nu wil ik hem weleens in Engels horen presenteren Dus beter laatie dan alleen de muziek spreken en beter houdtie zelf zijn mond.

Hoorde wel dattie volgend jaar een jaar in de States gaat wonen, dus deze show sluit daarbij redelijk aan. Ben benieuwd offie volgend jaar Nederland helemaal in de kou laat staan, zoalsie dit jaar al heeft gedaan met de Nederlandse clubs. Tiesto laat steeds meer het Nederlandse publiek in de steek en helemaal het publiek waarmee hij groot is geworden en dat is in mijn ogen nog steeds het Nederlandse clubpubliek.


Posted by MaGiK54 on Nov-02-2004 06:28:

quote:
Originally posted by ambs
aangezien tijs nog niet zo populair is natuurlijk??

ze melken die koe wel errrrrug goed vind ik hoooooorr


Hoe populair is Tiesto eigenlijk in de States ??


Posted by DjRV on Nov-02-2004 08:29:

quote:
Originally posted by MaGiK54
Tijske zuigt op de radio, hij heeft weleens een zaterdagavond op 538 gepresenteerd en het was hilarisch qua "presenteren". Nu wil ik hem weleens in Engels horen presenteren Dus beter laatie dan alleen de muziek spreken en beter houdtie zelf zijn mond.

Hoorde wel dattie volgend jaar een jaar in de States gaat wonen, dus deze show sluit daarbij redelijk aan. Ben benieuwd offie volgend jaar Nederland helemaal in de kou laat staan, zoalsie dit jaar al heeft gedaan met de Nederlandse clubs. Tiesto laat steeds meer het Nederlandse publiek in de steek en helemaal het publiek waarmee hij groot is geworden en dat is in mijn ogen nog steeds het Nederlandse clubpubliek.


niet lullig bedoelt hoor maar als je na 20 jaar elk weekend in nederland hebt kunnen draaien kan ik me voorstellen dat je veel buitenlandse boekingen neemt.tuurlijk is dat tegenover de harde kern in nederland niet superflex,maar daarom was de eerste TiC 2 ook weer in Nederland. Plus het feit, ja inderdaad die koe word uitgemolken,helemaal in het achterhoofd houdende dat ze niet weten hoe lang die koe nog bertha 1 is. Zie het een beetje het zelfde als profvoetballers.


Posted by dj_spare on Nov-02-2004 08:36:

quote:
Originally posted by MaGiK54
Tijske zuigt op de radio, hij heeft weleens een zaterdagavond op 538 gepresenteerd en het was hilarisch qua "presenteren". Nu wil ik hem weleens in Engels horen presenteren Dus beter laatie dan alleen de muziek spreken en beter houdtie zelf zijn mond.


Haha eerste online presentatie van Armin van Buuren was ook een beetje uhm... maar kijke maar hoe die het nu doet. Je moet hem wel de kans geven, al denk ik dat het voor Tiesto niet zo makkelijk is als voor Armin, Tijs is toch een beetje meer verlegen dan Armin... maargoed, we zullen zien hoe het gaat


Posted by magrec on Nov-02-2004 08:50:

Kiss100 is een engelse zender volgens mij..dus heel direct met de usa heeft het niets te maken. Daarnaast ging digweed al een andere show doen die wereldwijd door radiozenders wordt uitgezonden (ala carl cox global) Wel leuk voor ti�sto ben benieuwd of hij de kwaliteit van digweed zijn show kan halen..


Posted by SnuggLe on Nov-02-2004 09:16:

quote:
Originally posted by magrec
Kiss100 is een engelse zender volgens mij..dus heel direct met de usa heeft het niets te maken. Daarnaast ging digweed al een andere show doen die wereldwijd door radiozenders wordt uitgezonden (ala carl cox global) Wel leuk voor ti�sto ben benieuwd of hij de kwaliteit van digweed zijn show kan halen..


Wie zegt dat Digweed zijn show zo kwalitatief goed is dan???? Wat zijn je standaarden daarvoor? Tis gewoon een radioshow waar hij nieuwe plaatjes draait met leuke gasten. Dat kan Tiesto toch ook doen? Je vergelijkt appels met peren. Trance en progressive kan je niet vergelijken, dus je kan daar niet over oordelen.



Zo...mensen hadden dit zeker niet verwacht van me, wel? Maarja, kortzichtigheid....


Posted by magrec on Nov-02-2004 09:28:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Wie zegt dat Digweed zijn show zo kwalitatief goed is dan???? Wat zijn je standaarden daarvoor? Tis gewoon een radioshow waar hij nieuwe plaatjes draait met leuke gasten. Dat kan Tiesto toch ook doen? Je vergelijkt appels met peren. Trance en progressive kan je niet vergelijken, dus je kan daar niet over oordelen.



Zo...mensen hadden dit zeker niet verwacht van me, wel? Maarja, kortzichtigheid....


Ik zeg toch niet dat tiesto dat niet kan toch?? Daarnaast maakt ik helemaal geen vergelijken met progressive vs trance..waar je dat vandaan haalt?????

Digweed had een no-nonsense show. Niet langer dan 1 minuut praten.. Informatie over de plaat en of producer en vooral plaatjes draaien. Guestmixen die ook altijd kwalitatief waren en ook mixen van jong talent. Voor kwaliteit zijn geen standaarden in dit geval. Puur persoonlijk.


Posted by SnuggLe on Nov-02-2004 09:46:

quote:
Originally posted by magrec
Ik zeg toch niet dat tiesto dat niet kan toch?? Daarnaast maakt ik helemaal geen vergelijken met progressive vs trance..waar je dat vandaan haalt?????

Digweed had een no-nonsense show. Niet langer dan 1 minuut praten.. Informatie over de plaat en of producer en vooral plaatjes draaien. Guestmixen die ook altijd kwalitatief waren en ook mixen van jong talent. Voor kwaliteit zijn geen standaarden in dit geval. Puur persoonlijk.


Kijk:
Tiesto = Trance. Digweed = Progressive. Zeg ook verder niet dat je vergelijkt (maybe slechte zin van me), maar je vraagt je af of Tiesto zijn show kwalitatief net zo goed kan zijn. Maar zoals je zegt, voor kwaliteit zijn geen standaarden. Hoe kom je er dan bij dat Tiesto zijn show niet net zo goed kan doen? Die gaat maybe ook niet langer dan 1 minuut praten, geeft maybe ook info over de plaat/producer en laat ook maybe goede guestmixen komen.

Kwaliteit en smaak zijn verschillende zaken. Dus wat je eigenlijk probeert te zeggen, correct me if i'm wrong, is dat je denkt dat de show van Tiesto niet zo in de smaak zal vallen bij jou persoonlijk. Of zit ik nu verkeerd?


Posted by Chicane on Nov-02-2004 10:02:

De harde kern en trouwe supporters van Tiesto liggen nog altijd ver boven de noorder-keerkring.. die konden zijn muziek in het begin meer waarderen dan ons gabberend pillenslikkend volkje


Posted by SnuggLe on Nov-02-2004 10:09:

Nou harmen, had wel een reply van je verwacht, maar blijkbaar heb/had ik toch gelijk.... vandaar dat er niets komt van je


Jep Chicane, Noorwegen is het tranceland...


Posted by magrec on Nov-02-2004 10:20:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Nou harmen, had wel een reply van je verwacht, maar blijkbaar heb/had ik toch gelijk.... vandaar dat er niets komt van je


Jep Chicane, Noorwegen is het tranceland...

Pardon?? Ik heb me net ff gedouched......

Ik zeg niet dat tiesto het niet kan ben alleen benieuwd of hij de kwaliteit kan halen die ik vind dat digweed zijn show had. Ook als hij dat niet haalt kan die show kwalitatief nog goed zijn alleen wel minder en ik weet absoluut niet of ik tiesto zijn show leuk zal vinden of niet zal ik het toch eerst moeten horen.

Ik bedoel met kwaliteit absoluut niet of hij goede muziek draait maar de show opzich. Hoe die in elkaar zal steken. Gaat hij onbekende dj's een kans geven of wordt het 2 uur lang een one man show by tiesto bijvoorbeeld.


Posted by SnuggLe on Nov-02-2004 10:26:

quote:
Originally posted by magrec
Pardon?? Ik heb me net ff gedouched......

Ik zeg niet dat tiesto het niet kan ben alleen benieuwd of hij de kwaliteit kan halen die ik vind dat digweed zijn show had. Ook als hij dat niet haalt kan die show kwalitatief nog goed zijn alleen wel minder en ik weet absoluut niet of ik tiesto zijn show leuk zal vinden of niet zal ik het toch eerst moeten horen.

Ik bedoel met kwaliteit absoluut niet of hij goede muziek draait maar de show opzich. Hoe die in elkaar zal steken. Gaat hij onbekende dj's een kans geven of wordt het 2 uur lang een one man show by tiesto bijvoorbeeld.


Douchen mag niet, reageren zul je!

Je moet dus gewoon maar afwachten zonder van te voren te roepen van 'ik denk'. Je zegt zelf: ik denk. Ik denk dit ik denk dat.
Wacht dan met oordelen over die show totdat je die show hebt gehoord. Je roept nu als een kip zonder kop dat je verwacht dat het minder zal zijn. Maybe is hij wel 100x beter! Dus je lult over smaak. En over smaak valt niet te twisten, aapje! Progressive all the way!







Nou harmen, zie je eens hoe fucking irritant het is om zo'n 'verdedigende' discussie te moeten voeren die ik ook altijd moet voeren . Snap je punt wel en ben het wel met je eens hoor... Ik zal er ook over ophouden


Posted by magrec on Nov-02-2004 10:32:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Douchen mag niet, reageren zul je!

Je moet dus gewoon maar afwachten zonder van te voren te roepen van 'ik denk'. Je zegt zelf: ik denk. Ik denk dit ik denk dat.
Wacht dan met oordelen over die show totdat je die show hebt gehoord. Je roept nu als een kip zonder kop dat je verwacht dat het minder zal zijn. Maybe is hij wel 100x beter! Dus je lult over smaak. En over smaak valt niet te twisten, aapje! Progressive all the way!







Nou harmen, zie je eens hoe fucking irritant het is om zo'n 'verdedigende' discussie te moeten voeren die ik ook altijd moet voeren . Snap je punt wel en ben het wel met je eens hoor... Ik zal er ook over ophouden


kusje op je bolletje...


Posted by magrec on Nov-02-2004 10:40:

Btw het schijnt dus niet ��ns waar te zijn maar een simpel "grapje" van mercuryserver forum


Posted by emre on Nov-02-2004 10:48:

En die jongens op MS maar lachen


Posted by Phedge on Nov-02-2004 10:57:

De wonderen zijn de wereld nog niet uit, ....

Zoals andere al zeiden, die paar keer dat Tijs Dance Department deed was ik niet echt kapot van haha, ... die gozer is goed in lomp achter zijn draaitafels te springen en iedereen daar in mee te krijgen, maar hij is het best als hij zijn mond houdt vind ik!

Ik kan overigens wel begrijpen dat hij weer op zoek iets naar iets nieuws,... we gaan het meemaken!


Posted by emre on Nov-02-2004 13:01:

quote:
Originally posted by Phedge
we gaan het meemaken!


Waar dan


Posted by Phedge on Nov-02-2004 13:58:

quote:
Originally posted by emre
Waar dan


Ik bedoelde dus, Tiesto op de radio ipv achter de draaitafels in een club ... capiche?


Posted by emre on Nov-02-2004 14:05:

Oooooooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhh
Ik zei toch 'waar' en geen 'wat'


Posted by Phedge on Nov-02-2004 14:22:

quote:
Originally posted by emre
Oooooooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhh
Ik zei toch 'waar' en geen 'wat'


Wat dacht je van streamradio thuis in je woonkamer, pckamer bij je vrienden thuis, God mag het weten, ... 'ergens'


Posted by Partyhardy! on Nov-02-2004 15:12:

quote:
Originally posted by Phedge
Wat dacht je van streamradio thuis in je woonkamer, pckamer bij je vrienden thuis, God mag het weten, ... 'ergens'


ben jij scheel ofzo?


Posted by Hitman on Nov-02-2004 15:26:

quote:
Originally posted by Partyhardy!
ben jij scheel ofzo?


Hahaha Onno in da house!


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.