TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Gerrie Kneteman overleden
Gerrie Kneteman overleden
| quote: |
| Vandaag is de bondscoach van de Nederlandse wielerploeg en ex-wielrenner Gerrie Kneteman op 53-jarige leeftijd overleden. Kneteman werd onwel tijdens een ski-training in Bergen (Noord-Holland) en overleed korte tijd later in het ziekenhuis. Kneteman, ook bekend als 'de Kneet' werd bekend als wielrenner door zijn wereldkampioenschap in 1978, twee overwinningen in de Amstel Gold Race en zijn tien etappe-overwinningen in de Tour de France. Hij sloot zijn carriere in 1989 af. |

Wat ene kutdag zeg RIP

Zwaar kut dit alles.....
Als ik de naam Gerrie Kneteman hoor moet ik altijd denken aan een reclame die hij ooit heeft gedaan met daarin de woorden: Ik ga dood en ik dacht altijd dat hij een of andere ernstige ziekte had en op korte termijn zou sterven. Echt een afschuwelijke reclame toenertijd vond ik en hij is desondanks toch nog te vroeg vertrokken. Rust in vrede!
Op de BNN scheurkalender stond vandaag de tip om November maar over te slaan.
Als t zo doorgaat lijkt me dat een uiterst goed idee.
RIP 
Wat een trieste dag vandaag.
Een groot verlies voor de sport.
Pff dit is ook onverwacht zeg. Een van de mannen die het nederlands wielrennen aanzien gaf. R.I.P.
Sjezus, de Kneet ook al. Veel respect voor die man, heeft echt ontzettend veel betekend voor het hele Nederlandse wielrennen....
Who's next, prins Bernard?
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Who's next, prins Bernard? |
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Who's next, prins Bernard? |

zag net prachtige beelden van de kneet met ontroerend mooi commentaar van Smeets.
Een levende held is een eeuwige legende geworden 
RIP Gerrie,
zoals gezegd een groot verlies voor de sport..
zijn dood gaat nu alleen een btje onopvallend voorbij aan t grote publiek heb ik het idee.
Rip.
Ja, echt kut man
Geweldige man... R.I.P. 
RIP. Ook veel te vroeg gestorven 
Een van de beste Nederlandse wielrenners aller tijden.
Mijn vader had er trouwens vroeger nog vaak mee gekoerst tijdens zijn amateurjaren.
Ik moet toch zeggen dat zijn dood mij nog meer heeft geschokt dan de dood van van Gogh en de herverkiezing van Bush. Ik ben een echte wielerliefhebber en dan houd je ook echt van dit soort vakmensen. Ik zal vooral zijn mooie anekdotes en analyses missen.
R.I.P. Gerrie
Het is echt jammer dat z'n dood overschaduwd is door het gebeuren op 2 november, misschien dat de NOS een dezer dagen een mooie reportage over z'n leven kan maken. Jean en Mart zouden hier de aangewezen personen voor zijn. Wielrennen is de meest uitputtende sport te wereld, dus van helden mag je gerust spreken.
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.