TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [18-12-2004] James Zabiela & ??? - Exposure, Scheveningen
Pages (4): [1] 2 3 4 »
James Zabiela [4 uur] & Jordi Bouman - Exposure Scheveningen - 18 december
Tegelijk met Innercity zijn er 2 goede vervangers in Den Haag. Integrate en.......Exposure! Exposure heeft deze keer James Zabiela uitgenodigt. Lekker klein clubje met 3 uur Zabiela, lekker toch?
Een 2e DJ zijn ze nog mee bezig, maar twijfelen ze over..... omdat het dus ook tegelijk met Innercity is, en het dan een risico is dat er ineens niemand komt. Tweede naam is ook een 'grote' progressive DJ.
Maar in ieder geval Zabiela dus! Reden voor mij om te gaan!
James Zabiela @ Exposure - Scheveningen [18 december 2004]
Dus.... wie gaat er mee? 
Greetz,
SnuggLe
ik ben hier ook bij! Liever Zabiela 3 uur in een club dan Innercity!! Ben benieuwd wie die 2e dj wordt!
edit: geen hernan! :S
Present!
Ondanks dat nog niet alle informatie er is, klinkt het al heel interessant.!
Was toch niet van plan om naar Innercity te gaan (ondanks Yoshitoshi), dus met dit als alternatief... zou ik zomaar in Scheveningen kunnen belanden.
| quote: |
| Originally posted by sndh ik ben hier ook bij! Liever Zabiela 3 uur in een club dan Innercity!! Ben benieuwd wie die 2e dj wordt! |
| quote: |
| Originally posted by tijs08 helemaal mee eens! |
Goed alternatief voor Innercity inderdaad! Een stuk voordeliger en bovendien vaak veel gezelliger dan die massale feesten, dus goede kans dat ik hier ook naar toe kom. 
Snuggle (of iemand anders) is er nou al meer bekend over dit feest!? Ik kan nog steeds niks vinden in de agenda's en krijg geen antwoord op mailtjes van Club Fly en Exposure...
| quote: |
| Originally posted by Tim81 Snuggle (of iemand anders) is er nou al meer bekend over dit feest!? Ik kan nog steeds niks vinden in de agenda's en krijg geen antwoord op mailtjes van Club Fly en Exposure... |
Dit is het enige dat ik heb kunnen vinden:
Partyflock
Die heb ik er zelf ingezet lol
Het staat bevestigd op de site van Zabiela.
Dan gaan we daar maar van uit!
Ik zie het staan:
The Hague, Netherlands: Saturday 18th Dec EXPOSURE at CLUB FLY
Mij geloof je niet? Apekop! 
Tuurlijk geloof ik je wel.......
alleen hadden we deze (beperkte) informatie een maand geleden ook al!
Als het op de website van Zabiela staat dan ben ik overtuigd 
Maareh, ik hou ook van jou hoor!
Line up:
Jordi Bouman
James Zabiela
| quote: |
| Originally posted by Opti Line up: Jordi Bouman James Zabiela |
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Ja dat wist ik ook, maar nog niet bevestigd verder door Jordi zelf. 4 uur James Zabiela schijnt. Laat zijn ze met de promotie.... Sjinees ga je mee......? BasD komt waarschijnlijk ook. |
Exposure: It's all about the Music
18-12-2004
Line up: Jordi Bouman (23:00 - 01:00) James Zabiela (01:00 - 05:00)
Club Fly, Westduinweg 232, Den Haag
23:00 - 05:00 hrs
� 10,- (excl. fee) @ Rhythm Import, Hype Kappers, and www.clubexposure.nl
Iemand ervaring met het bestellen van kaarten via clubexposure.nl?
Je kan kaarten reserveren via het telefoonnummer op de Exposure site (070-322.92.16).
Wij zorgen dan dat de kaarten op de avond zelf voor je klaar liggen bij de kassa.
Dit is handig voor mensen die bijvoorbeeld uit Limburg komen en het bij aankomst vol blijkt te zijn.
ff een klein contestje:
De eerste die de juiste kleur van de poster doormailed krijgt 2 gastenlijstplekken.
Mail naar: [email protected]
Ik heb gemaild 
PimPomPaars!
| quote: |
| Originally posted by Jordi Bouman Mail naar: [email protected] |


Moet ik wel even kijken of ik ze nog heb Snuggle.
Kreeg al meerdere verzoeken voor de vorige poster.
Wil je er een lijstje omheen??
Hey jordi,
Leuk hoor zo'n prijsvraag
maarre ik zie ze hier in de buurt nergens..
OF promoten jullie niet op de veluwe??
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.