TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- היי אני יוצר ואני חדש בפורום


Posted by deluxe on Oct-13-2001 12:46:

Dancing Dude היי אני יוצר ואני חדש בפורום

שלום. קוראים לי אסף. אני מוזיקאי מתחיל מהרצליה. סייצתי לא מזמן טראק דיפ משהו ואני חושב שאפשר לעשות איתו משהו (הוא לא לרקידה, יותר לשמיעה). אני לא ממש בקיע בסצינה ואין לי ממש מושג לאיפה שולחים ואיך... קיצר מספר האייס סי קיו שלי הוא 25075454 הייתי מעוניין לדבר עם כמה אנשים ולהפיץ את השירים שלי. כל ביקורת מתקבלת! אם יש כאן מישהו שעובד עם מפיק או עם לייבל שיעשה טובה ויסביר לי בכמה שורות לאיפה שולחים מה ואיך כי אין לי מושג! ד"א אני עובד על טראק פסיכודלי משהו בנזונה שבקרוב יתפרסם כאן.

שלכם,
Deluxe


Posted by YuVaL on Oct-13-2001 12:56:

אחשלי
קודם כל ברוך הבא לפורום

עכשיו: אם אתה רוצה להראות לנו את הטראק שלך.. תעלה אותו איפשהו לאינטרנט ( אם אתה צריך עזרה עם זה שלח לי הודעה) ואז נולך להגיד לך מה אנחנו חושבים
יש לנו פה עוד אחד שמפיק קוראים לו גיל שוורץ...

הוא גם מפיק טראקים יפים לאללה.. אז תדבר איתו אולי הוא יכול לעזור לך במשהו..


Posted by Dj-2TaLL on Oct-13-2001 14:06:

ברוכים הבאים באמת...

תדבר עם ברויטמן בקשר להעלאה של השירים שלך...
(ripcurl)
תעלה גם חלק מאונטריו...


Posted by luckystrike on Oct-13-2001 14:32:

ברוך הבא אחי!!!


Posted by on Oct-13-2001 15:04:

ברוך הבא...
שים לב לפוסט שנוגע לאנשים חדשים בפורומים, זה יכול לעזור לך מאוד.


http://www.tranceaddict.com/forum/s...&threadid=20436


Posted by ripcurl on Oct-13-2001 17:05:

ברוך הבא אח שלי

אם אתה צריך להעלות את הטראקים שלך דבר איתי


Posted by Dj-2TaLL on Oct-13-2001 17:59:

quote:

ד"א אני עובד על טראק פסיכודלי משהו בנזונה שבקרוב יתפרסם כאן


מה איתו באמת?
לא הספקתי לשאול אותך מה עשית עם המלודיה?



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.