TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- NIEUWE Tiesto
Pages (2): [1] 2 »

Posted by TranceFool on Oct-13-2001 12:46:

Arrow NIEUWE Tiesto

Woooeeeiii, er komt een nieuwe Tiesto . Schijnt een wereldplaat te zijn. Gielen heeft em op promo en al weles gedraaid. Paar mensen die ik ken hebben em gehoord en het schijnt een wereldplaat te zijn.
Heeft iemand hier meer info over??

*edit* Mensen die naar TE gaan zet je oren goed open bij Gielen

Latuurrzzz....

Posted by M5 on Oct-13-2001 15:00:

[vooroordeelmode]

Als Gielen hem draait zal het wel niet veel soeps zijn

[/vooroordeelmode]

Posted by moogwai on Oct-13-2001 15:07:

De nieuwe Tiesto... is dat niet gewoon Tiesto vs Junkie XL - Obsession?? Lijkt me sterk dat het een nieuwe plaat is onder de naam 'DJ Tiesto' Dit moet haast wel een nummer zijn van die ook op zijn album staat.. Misschien wel een nieuwe plaat onder een ander allias? Nieuw Kamaya Painters, Allure of zo...

Posted by TranceFool on Oct-13-2001 15:08:

quote:
Originally posted by M5
[vooroordeelmode]

Als Gielen hem draait zal het wel niet veel soeps zijn

[/vooroordeelmode]

Nah, dat vinnik nou wel een beetje raar vooroordeel, de mensen die naar TE gaan zullen het wel merken, weet wel zeker dat ie em zal draaien

Posted by TranceFool on Oct-13-2001 15:16:

quote:
Originally posted by moogwai
De nieuwe Tiesto... is dat niet gewoon Tiesto vs Junkie XL - Obsession?? Lijkt me sterk dat het een nieuwe plaat is onder de naam 'DJ Tiesto' Dit moet haast wel een nummer zijn van die ook op zijn album staat.. Misschien wel een nieuwe plaat onder een ander allias? Nieuw Kamaya Painters, Allure of zo...

Dat zou ik echt niet weten, maar het schijnt dat Gielen een nieuwe promo heeft van Tiesto.

Posted by Dj Lex on Oct-13-2001 15:22:

Ja zou geweldig zijn,maar ik denk ook dattie gewoon van In my memorie komt, lijkt me sterk dat ie iets nieuws geproduceerd heeft

Posted by Henkie_henk on Oct-13-2001 15:23:

Ofterwijl gielens set kan voor de meeste al nie meer stuk..

wel handig voor em

Posted by TranceFool on Oct-13-2001 15:45:

Een gozer die het nummer heeft gehoord zegt dat ie geheel nieuw is en niet op het album van Tiesto staat.

Posted by Massive on Oct-14-2001 06:41:

quote:
Originally posted by Henkie_henk
Ofterwijl gielens set kan voor de meeste al nie meer stuk..

wel handig voor em

haha ja die Gielen maakt er gewoon gebruik van, zouw ik ook doen, zown topplaatje draaie zodat je eige geflikfloooi achter ze tt's nie zo opvalt omdat iedereen helemaal in shock is van de geweldigheid van die Tijesto plaat

Posted by Siesta on Oct-14-2001 08:14:

klinkt allemaal heeeeeeel spannnend, dat word lekker luistren naar TE volgende week

Posted by TranceFool on Oct-22-2001 13:12:

Heeft iemand of denkt iemand em gehoord te hebben op TE. Als ie gedraaid is zal dat waarschijnlijk door Gielen gedraaid zijn. Ik heb de sets nog niet dus heb het zelf nog niet kunnen horen ivm mijn modum.

Ben benieuwd

Posted by Glaniskanis on Oct-22-2001 13:52:

Volgens mij hebben Moogwai en ik nog Lethal Industry gehoord (als moogwai dat ook ff kan bevestigen)
Weet het niet zeker
Maar die kwam volgens mij wel langs in het laatste uur
Moogwai help me es ff

Greetz,
Glaniskanis

Posted by moogwai on Oct-22-2001 17:23:

Johan heeft zeker DJ Tiesto - Lethal Industry gedraait

Posted by TranceFool on Oct-22-2001 18:59:

en hoe istie???

Posted by tango on Oct-22-2001 20:00:

Die staat wel op zn cd. Ik vind dat nummer niet veel aparts....maar dat is dus niet degene die je zoekt.

grtz,
TNG

Posted by Dj Alpha on Oct-23-2001 10:01:

We merken het wel weer....

Posted by TranceFool on Oct-23-2001 18:16:

ja we w8en .....zucht........zzzzzzz..........ik word gek van al die promo's............wat zou ik graag es ff in Tiesto, Marco V en Rank 1 hun PC'tje willen kijken

Posted by Flippe on Oct-23-2001 18:43:

quote:
Originally posted by TranceFool
ja we w8en .....zucht........zzzzzzz..........ik word gek van al die promo's............wat zou ik graag es ff in Tiesto, Marco V en Rank 1 hun PC'tje willen kijken

Ja dat zou ik nou ook wle eens willen, es ff lekker in die pjutertjes van hun neuzen

Posted by Dj Alpha on Oct-24-2001 08:09:

Tiesto zou je buurman maar zijn die elke dag ff naar je toe komt van "kijk es wat ik heb gemaakt"
whehehehe, dan heb je mazzel

Posted by Dj Lex on Oct-24-2001 18:25:

quote:
Originally posted by Dj Alpha
Tiesto zou je buurman maar zijn die elke dag ff naar je toe komt van "kijk es wat ik heb gemaakt"
whehehehe, dan heb je mazzel

Ja dat zou zeker cool zijn en zo is hij ook echt zo relaxt volgens mij. En wat betreft die promo heeft iemand hem al gehoord dan?

Posted by Subsonik on Oct-24-2001 19:00:

quote:
Originally posted by Dj Lex

Ja dat zou zeker cool zijn en zo is hij ook echt zo relaxt volgens mij. En wat betreft die promo heeft iemand hem al gehoord dan?

Die promo is gewoon lethal industry (al hoop ik het niet)

Posted by Dj Lex on Oct-24-2001 19:14:

quote:
Originally posted by AFTERNATIVE

nee dat hoop ik ook niet, want dat zou beteken dat het geoon al een bekende is met alleen wat nieuwe remixen waarschijnlijk van marc o'tool en way out west

Posted by TranceFool on Oct-25-2001 18:08:

quote:
Originally posted by AFTERNATIVE

Een gozer die ik ken zegt dat ie niet op 'In My Memory' staat, dus laten we het hopen

Posted by Jesse on Oct-25-2001 21:45:

Ik heb ergens op een site gelezen dat de promo armageddon heet.
gozer heeft ook foto van de plaat op zn site gezet. Dikke vette bullshit natuurlijk, gozer typt allemaal vreemde zinnen met Her En der af En Toe Ineens een Hoofdletter en is ook totaal geen ster in zichzelf uitdrukken in de Engelse taal... Allemaal crtap wat er op die site staat, als je eens wilt lachen, surf eens naar http://www.djravix.nl/ , echt, je komt niet meer bij.

BTW heb ik ook Ti�sto's album gekocht (ja gekocht ja) en....er is wel degelijk verschil met de Japanse release. Het 1e nummer duurt 11.05 en de Japanse 8.34.
Suburban train duurt 10.22 in tegenstelling tot de 8.24 op de Japanese CD.

Ow en voor degene die Urban Train altijd al bekend vonden klinken en ook Kid Vicious - Re Form (Original) in hun collectie hadden....er staat ook vermeld dat hij samen met ti�sto het nummer heeft gemaakt.
Maar dat wisten jullie natuurlijk lang l�ng

Mzzl

Posted by Opti on Oct-26-2001 00:37:

quote:
Originally posted by Jesse
als je eens wilt lachen, surf eens naar http://www.djravix.nl/ , echt, je komt niet meer bij.

WHAHAHAHAHHA, ik lach me dood om DJ RAVIX

ff een paar quotes:

"He Make's, Remake's , Mixes And Remixes Music Like no other Dj."

"I've Use Vinyl and sometimes if there is a song that I can't get on vinyl I've Use Cd's (Not that I Buy them or something like that)"

"I've use: 2 Turntables \ 1 Mixer \ 1 Amplifier \ 1 Discman (Found at a junkyard<-----WTF!!!!) \ 2 Speakers And A Multimedia PC"

Nou, DJ ravix mag weleens opletten tijdens zn Engelse les, er zitten alleen maar taalfouten in, in plaats van op de vuilnisbelt naar spullen zoeken

en dan de beste van allemaal.....

Dj Ravix - *** The Legend Continues ***

Pages (2): [1] 2 »