TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- TA forums offline !


Posted by Magicbas on Nov-04-2004 15:10:

Angry TA forums offline !

ok, dus ik zit vanmorgen ff te kijken op het forum of er nog iets interessants is gepost...ging prima, totdat ik besloot eindelijk is een wat langere post te maken. In het Theo draadje had ik wat quotes gemaakt en daar een (naar mijn doen) flinke lap tekst onder geschreven met mijn mening etc.

Ik tevreden, druk ik op post....blanko scherm Ok, nog is proberen....blanco
Is het forum gewoon echt foetsie!!
Hij doet het nu dus weer, maar heeft mn reply in Theo niet gesaved....en ik dus ook niet. Stom stom stom

Naja, misschien de volgende keer als ik weer moed heb verzameld om een onderbouwde post te maken


Posted by HiGH_NrG on Nov-04-2004 15:12:

Doffe ellende man...


Posted by sndh on Nov-04-2004 15:16:

en toen had je een nutteloze dag gehad...


Posted by Magicbas on Nov-04-2004 15:27:

Nah, dat valt wel mee...heb een setje voor mezelf gedraaid :P Ging wel lekker moet ik zeggen! Ben niet een ster ofzo, beetje als bedroom dj plaatjes aan elkaar mixen voor de fun. Maar de laatste tijd heb ik wat meer tijd gemaakt om te mixen en dan is het wel leuk als je een btje vooruitgang merkt.

Zijn er nog meer bedroom dj's hier op het forum?


Posted by basd on Nov-04-2004 15:34:

quote:
Originally posted by Magicbas
Zijn er nog meer bedroom dj's hier op het forum?

Meer dan genoeg. Kijk maar eens wie er allemaal in de DJ Talk-sticky thread hier posten. Zegt wel genoeg denk ik.


Posted by Ding Chavez on Nov-04-2004 15:58:

Mag ik dan ook een +1

dank u


Posted by SnuggLe on Nov-04-2004 16:02:

quote:
Originally posted by Ding Chavez
Mag ik dan ook een +1

dank u


Je bent niet voor niets 'Ta Hooligan +1'
Al zouden andere mensen die titel moeten krijgen, maar dan '+100 onzinnige posts'


Posted by eieregooie on Nov-04-2004 16:20:

Volgens mij is dit idd een beetje chillout thread voer eigenlijk


Posted by basd on Nov-04-2004 16:24:

Gooi em dan dicht luiwammes.


Posted by eieregooie on Nov-04-2004 16:25:

Ok ok, jij je zin



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.