TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- TA forums offline !
TA forums offline !
ok, dus ik zit vanmorgen ff te kijken op het forum of er nog iets interessants is gepost...ging prima, totdat ik besloot eindelijk is een wat langere post te maken. In het Theo draadje had ik wat quotes gemaakt en daar een (naar mijn doen) flinke lap tekst onder geschreven met mijn mening etc.
Ik tevreden, druk ik op post....blanko scherm
Ok, nog is proberen....blanco
Is het forum gewoon echt foetsie!!
Hij doet het nu dus weer, maar heeft mn reply in Theo niet gesaved....en ik dus ook niet. Stom stom stom
Naja, misschien de volgende keer als ik weer moed heb verzameld om een onderbouwde post te maken 
Doffe ellende man... 
en toen had je een nutteloze dag gehad...

Nah, dat valt wel mee...heb een setje voor mezelf gedraaid :P Ging wel lekker moet ik zeggen! Ben niet een ster ofzo, beetje als bedroom dj plaatjes aan elkaar mixen voor de fun. Maar de laatste tijd heb ik wat meer tijd gemaakt om te mixen en dan is het wel leuk als je een btje vooruitgang merkt.
Zijn er nog meer bedroom dj's hier op het forum? 
| quote: |
| Originally posted by Magicbas Zijn er nog meer bedroom dj's hier op het forum? |
Mag ik dan ook een +1
dank u
| quote: |
| Originally posted by Ding Chavez Mag ik dan ook een +1 dank u |

Volgens mij is dit idd een beetje chillout thread voer eigenlijk 
Gooi em dan dicht luiwammes.
Ok ok, jij je zin 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.