TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [12-11-2004] Earth 5 year anniversary;Melkweg
Pages (2): [1] 2 »
[12-11-2004] Earth 5 year anniversary;Melkweg
year anniversary!!
earth in Melkweg on friday 12.11.2004
area 1:
live: Infusion (Aus),
dj's Kasey Taylor (Vapour rec, Aus), Beno�t (Resident), Per (Resident),
area 2:
dj's: Rui da Silva (Kismet rec, Portugal), Marcelo Castelli (Low pressings, Hooj rec, Urugay),
Kareem Ra�hani (earthbookings)
area 3:
dj H. Henk supported by Jansen met Fortuin + Luid & Duidelijk
extra:
mc P-Pholl, A-Cup pin up club, Master M, video by Muskee Media, Partycipation
entree presale EU 20,- + memb./// door EU 22,50 + memb./// 22.30-5.00
Re: [12-11-2004] Earth 5 year anniversary;Melkweg
| quote: |
| Originally posted by magrec Na een maandje rust (met dank aan mijn enkelbanden ) weer een feest voor mij. Infusion en area 2 dat gaat het voor mij worden. Hoewel ik ook erg benieuwd ben naar kasey taylor.Nog mmer mensen die hierheen gaan??? |
Hmmmmmmmm,dunno nog,line up is niet ENORM lekker 4 me,zal ook aan mn mood liggen,want sfeertje daarentegen is altijd lekker en vervelen doe ik me daar iig nooit
Ik merk het alwel
als er geen sasha, matthew dekay, deep dish, sander kleinenberg, nick warren of zabiela op de line up staat dan komen de proghelden van ta niet meer

Life is all about priorities
| Originally posted by emre Life is all about priorities |
| Originally posted by magrec Waar gaat het heen met deze wereld |
| Originally posted by magrec Waar gaat het heen met deze wereld |
Ik wil fucking Rui da Silva GRAAG nog zien.
Even kijken of ik vrijdag zin heb, kan wel glplaatsen regelen via partyscene. Maybe ben ik er wel bij.
Hij heeft weer gastenlijstplaatsen... 
| Originally posted by Tim81 Hij heeft weer gastenlijstplaatsen... |
Nee het is nog erger!!
Hij heeft al gastenlijstplaatsen en hij wil fucking graag rui da silva zien, maar hij moet nog even kijken of hij vrijdag ZIN heeft 
Dat zijn de echte liefhebbers he 
| Originally posted by magrec Ik merk het alwel als er geen sasha, matthew dekay, deep dish, sander kleinenberg, nick warren of zabiela op de line up staat dan komen de proghelden van ta niet meer |
Stel je mag de dj's die op earth staan interviewen....
iemand nog leuke vragen? (moet niet al te diep gaan...een leek moet het ook nog kunnen begrijpen)
Ik ben erbij... gastenlijst is rond 
| Originally posted by magrec Stel je mag de dj's die op earth staan interviewen.... iemand nog leuke vragen? (moet niet al te diep gaan...een leek moet het ook nog kunnen begrijpen) |

| Originally posted by tijs08 Net zoals ik 2 jaar geleden bijna in slaap viel bij een set van Digweed op 4 Elements. |
Zo dan lekker thuis gekomen van een heerlijk avondje earth. Echt een mege leuke avond gehad. Jamie van infusion ge�nterviewd wat een mega droge gozer is dat haha en ook mijn held rui da silva 
(de interviews.... (was leuk interview leon (high_energy voor de leken) daarover meer als ik wat wakkerder en helder ben))
Rui viel een beetje tegen maar hij sloot af met touch me
en infusion en kasey taylor rockten echt de grote zaal. Wat een sets zeg
Zo nog gg lekker mijn thee opdrinken en dan kijken of ik kan slapen.
| Originally posted by SnuggLe Die set was ZOOOOOOOOOOOOOOOOOO vet! Ben daar echt ZOOOOOOOO hard gegaan, samen met Ding Chavez. So de ju. Die set is echt lang niet meer overtroffen. Naadloos, naadloos! Kende d'r geen enkele track van, maar dat boeide geen kont. Sjonnie kwam zag en overwon HEEL HARD! |
Niet wat leuke deuntjes achter elkaar gezet, maar gewoon anderhalf uur tot een nummer weten te maken.
| Originally posted by Ding Chavez Idd, dat was nou wat je noemt een meeslepende set Niet wat leuke deuntjes achter elkaar gezet, maar gewoon anderhalf uur tot een nummer weten te maken. |
| Originally posted by magrec (de interviews.... (was leuk interview leon (high_energy voor de leken) daarover meer als ik wat wakkerder en helder ben)) |
. Voor de rest vond ik het maar een wazig gebeuren...
| Originally posted by HiGH_NrG Was wel een leuk meisje die interviewde . Voor de rest vond ik het maar een wazig gebeuren... |
| Originally posted by SnuggLe UH HUH! Echt super! Kan je zien hoe smaken verschillen btw, dat mensen hier die ook van progressive houden het niets vonden. Neppers |
dus niet smaken verschillen maar smaken veranderen in dit geval 
| Originally posted by Partyhardy! helemaal los! |
| Originally posted by emre Springen zeker |
uiteraard!