TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [12-11-2004] Earth 5 year anniversary;Melkweg
Pages (2): [1] 2 »

Posted by magrec on Nov-05-2004 14:13:

[12-11-2004] Earth 5 year anniversary;Melkweg

year anniversary!!
earth in Melkweg on friday 12.11.2004

area 1:
live: Infusion (Aus),
dj's Kasey Taylor (Vapour rec, Aus), Beno�t (Resident), Per (Resident),
area 2:
dj's: Rui da Silva (Kismet rec, Portugal), Marcelo Castelli (Low pressings, Hooj rec, Urugay),
Kareem Ra�hani (earthbookings)
area 3:
dj H. Henk supported by Jansen met Fortuin + Luid & Duidelijk
extra:
mc P-Pholl, A-Cup pin up club, Master M, video by Muskee Media, Partycipation

entree presale EU 20,- + memb./// door EU 22,50 + memb./// 22.30-5.00

Na een maandje rust (met dank aan mijn enkelbanden
) weer een feest voor mij. Infusion en area 2 dat gaat het voor mij worden. Hoewel ik ook erg benieuwd ben naar kasey taylor.

Nog mmer mensen die hierheen gaan???

Posted by HiGH_NrG on Nov-05-2004 18:32:

Re: [12-11-2004] Earth 5 year anniversary;Melkweg

quote:
Originally posted by magrec

Na een maandje rust (met dank aan mijn enkelbanden
) weer een feest voor mij. Infusion en area 2 dat gaat het voor mij worden. Hoewel ik ook erg benieuwd ben naar kasey taylor.

Nog mmer mensen die hierheen gaan???

Misschien dat ik nog even kom kijken... Ligt een beetje aan mijn bui en aan de mensen van de gastenlijst

Posted by Donna on Nov-06-2004 13:35:

Hmmmmmmmm,dunno nog,line up is niet ENORM lekker 4 me,zal ook aan mn mood liggen,want sfeertje daarentegen is altijd lekker en vervelen doe ik me daar iig nooit

Posted by magrec on Nov-06-2004 14:39:

Ik merk het alwel als er geen sasha, matthew dekay, deep dish, sander kleinenberg, nick warren of zabiela op de line up staat dan komen de proghelden van ta niet meer

Posted by emre on Nov-06-2004 14:40:

Life is all about priorities

Posted by magrec on Nov-06-2004 14:48:

quote:
Originally posted by emre
Life is all about priorities

Waar gaat het heen met deze wereld

Posted by Tim81 on Nov-06-2004 14:59:

quote:

Dat heb ik me deze week al vaker afgevraagd!

Posted by emre on Nov-06-2004 15:01:

quote:

Iig niet naar de Earth anniversary

Posted by SnuggLe on Nov-06-2004 15:08:

Ik wil fucking Rui da Silva GRAAG nog zien.
Even kijken of ik vrijdag zin heb, kan wel glplaatsen regelen via partyscene. Maybe ben ik er wel bij.

Posted by Tim81 on Nov-06-2004 15:12:

Hij heeft weer gastenlijstplaatsen...

Posted by magrec on Nov-06-2004 15:31:

quote:
Originally posted by Tim81
Hij heeft weer gastenlijstplaatsen...

Mjah hij wil wel rui da silva zien maar hij wil er niet voor betalen. Wat een nepperd

Posted by Tim81 on Nov-06-2004 15:44:

Nee het is nog erger!!
Hij heeft al gastenlijstplaatsen en hij wil fucking graag rui da silva zien, maar hij moet nog even kijken of hij vrijdag ZIN heeft

Posted by magrec on Nov-06-2004 15:48:

Dat zijn de echte liefhebbers he

Posted by tijs08 on Nov-06-2004 23:21:

quote:
Ik merk het alwel als er geen sasha, matthew dekay, deep dish, sander kleinenberg, nick warren of zabiela op de line up staat dan komen de proghelden van ta niet meer

jajajaja!

Er bestaan nog steeds veel verschillende soorten progressive.. en ik moet zeggen dat ik de progressive van de namen op deze line-up gewoon te saai vind. (behalve infusion dan) Net zoals ik 2 jaar geleden bijna in slaap viel bij een set van Digweed op 4 Elements.

Posted by magrec on Nov-09-2004 10:06:

Stel je mag de dj's die op earth staan interviewen....

iemand nog leuke vragen? (moet niet al te diep gaan...een leek moet het ook nog kunnen begrijpen)

Posted by HiGH_NrG on Nov-09-2004 17:51:

Ik ben erbij... gastenlijst is rond

Posted by SnuggLe on Nov-09-2004 20:09:

quote:
Stel je mag de dj's die op earth staan interviewen....

iemand nog leuke vragen? (moet niet al te diep gaan...een leek moet het ook nog kunnen begrijpen)

Voor wie moet je interviewen joh? Wel cool

quote:
Originally posted by tijs08
Net zoals ik 2 jaar geleden bijna in slaap viel bij een set van Digweed op 4 Elements.

Die set was ZOOOOOOOOOOOOOOOOOO vet! Ben daar echt ZOOOOOOOO hard gegaan, samen met Ding Chavez. So de ju. Die set is echt lang niet meer overtroffen. Naadloos, naadloos! Kende d'r geen enkele track van, maar dat boeide geen kont. Sjonnie kwam zag en overwon HEEL HARD!

Posted by magrec on Nov-13-2004 08:04:

Zo dan lekker thuis gekomen van een heerlijk avondje earth. Echt een mege leuke avond gehad. Jamie van infusion ge�nterviewd wat een mega droge gozer is dat haha en ook mijn held rui da silva

(de interviews.... (was leuk interview leon (high_energy voor de leken) daarover meer als ik wat wakkerder en helder ben))

Rui viel een beetje tegen maar hij sloot af met touch me en infusion en kasey taylor rockten echt de grote zaal. Wat een sets zeg

Zo nog gg lekker mijn thee opdrinken en dan kijken of ik kan slapen.

Posted by Ding Chavez on Nov-13-2004 09:51:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Die set was ZOOOOOOOOOOOOOOOOOO vet! Ben daar echt ZOOOOOOOO hard gegaan, samen met Ding Chavez. So de ju. Die set is echt lang niet meer overtroffen. Naadloos, naadloos! Kende d'r geen enkele track van, maar dat boeide geen kont. Sjonnie kwam zag en overwon HEEL HARD!

Idd, dat was nou wat je noemt een meeslepende set Niet wat leuke deuntjes achter elkaar gezet, maar gewoon anderhalf uur tot een nummer weten te maken.

Posted by SnuggLe on Nov-13-2004 12:35:

quote:
Originally posted by Ding Chavez
Idd, dat was nou wat je noemt een meeslepende set Niet wat leuke deuntjes achter elkaar gezet, maar gewoon anderhalf uur tot een nummer weten te maken.

UH HUH!
Echt super!
Kan je zien hoe smaken verschillen btw, dat mensen hier die ook van progressive houden het niets vonden. Neppers

Posted by HiGH_NrG on Nov-13-2004 18:11:

quote:
(de interviews.... (was leuk interview leon (high_energy voor de leken) daarover meer als ik wat wakkerder en helder ben))

Was wel een leuk meisje die interviewde . Voor de rest vond ik het maar een wazig gebeuren...

En het was een zeer goede avond! Werd goed gedraaid, relaxed volk, geen gezeik, etc etc etc...

Posted by magrec on Nov-13-2004 18:17:

quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Was wel een leuk meisje die interviewde . Voor de rest vond ik het maar een wazig gebeuren...

Wacht maar totdat je jezelf terug hoort

Posted by Partyhardy! on Nov-13-2004 18:31:

quote:
Originally posted by SnuggLe
UH HUH!
Echt super!
Kan je zien hoe smaken verschillen btw, dat mensen hier die ook van progressive houden het niets vonden. Neppers

Toen vonden we Guy Ornadel nog vet dus niet smaken verschillen maar smaken veranderen in dit geval

Sister Bliss draaide toen ook nog die vette remix van Junkie XL van Dirty Sticky Floors en daarna Nothing 93 returning mix! helemaal los!

Posted by emre on Nov-13-2004 18:41:

quote:
Originally posted by Partyhardy!
helemaal los!

Springen zeker

Posted by Partyhardy! on Nov-13-2004 18:43:

quote:
Originally posted by emre
Springen zeker

haha uiteraard!

Pages (2): [1] 2 »