TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- סוף סוף מסיבת קלאב טראנס איכותית
Pages (3): [1] 2 3 »
סוף סוף מסיבת קלאב טראנס איכותית
לאחר שוטטות ארוכה באינטרנט, בניסיון לאתר מסיבות איכותיות בליין הקלאב טרנס הישראלי....כמעט ונכנעתי אך נדמה לי שמצאתי את המבוקש !!!!
יום רביעי ה 10 לחודש בשעה 00:00 יפתחו דלתות המועדון והערב יתחיל!!!!
הסגנון:
Club Trance
(והפעם בסגנון שמנגנים ה הדיג'יז הגדולים בעולם:
(Tiesto,Armin Van Buuren, Ferry Corsetn,Precision ועוד) Progressive House,Uplifting.
המקום: מועדון הזמיר - בחדר העליון
הדיג'י:גיל בלושטיין
נראה לי שלאחר ששמענו תלונות רבות על מחסור במסיבות טובות הגיע הזמן לאחת רצינית.
אני שם!!!
מה איתכם?
ואללה נראה נחמד מאוד
לא מכיר את גיל בלושטיין הזה
| quote: |
| Originally posted by yaman ואללה נראה נחמד מאוד לא מכיר את גיל בלושטיין הזה |
גיל בלושטיין זה לא גיל שלנו? הצלם?
וחוץ מזה מה קשור רביעי? הם התחילו ליין טראנס בחמישי!
| quote: |
| Originally posted by princess cc גיל בלושטיין זה לא גיל שלנו? הצלם? וחוץ מזה מה קשור רביעי? הם התחילו ליין טראנס בחמישי! |
Re: סוף סוף מסיבת קלאב טראנס איכותית
| quote: |
| Originally posted by DjG המקום: מועדון הזמיר - בחדר העליון |
Re: Re: סוף סוף מסיבת קלאב טראנס איכותית
| quote: |
Originally posted by Flotser זה קצת מאוד קטן אם זכרוני לא מטעני |
Re: Re: Re: סוף סוף מסיבת קלאב טראנס איכותית
| quote: |
| Originally posted by princess cc קטן לאללה... זכור לי מהמסיבות של נקסט, היו מנגנים למעלה מוסיקה שחורה, כל פעם שאתה עולה להשתין (כי רק שם יש שירותים) אתה מתבאס אחוש! |
Re: סוף סוף מסיבת קלאב טראנס איכותית
| quote: |
| Originally posted by DjG לאחר שוטטות ארוכה באינטרנט, בניסיון לאתר מסיבות איכותיות בליין הקלאב טרנס הישראלי....כמעט ונכנעתי אך נדמה לי שמצאתי את המבוקש !!!! יום רביעי ה 10 לחודש בשעה 00:00 יפתחו דלתות המועדון והערב יתחיל!!!! הסגנון: Club Trance (והפעם בסגנון שמנגנים ה הדיג'יז הגדולים בעולם: (Tiesto,Armin Van Buuren, Ferry Corsetn,Precision ועוד) Progressive House,Uplifting. המקום: מועדון הזמיר - בחדר העליון הדיג'י:גיל בלושטיין נראה לי שלאחר ששמענו תלונות רבות על מחסור במסיבות טובות הגיע הזמן לאחת רצינית. אני שם!!! מה איתכם? |
Re: Re: סוף סוף מסיבת קלאב טראנס איכותית
| quote: |
| Originally posted by Black Dragon אהלן גיל..זה אתה מתקלט שם? יפה בהצלחה נבוא רק תביא עוד פרטים |
אז תן פרטים
איזה גילאים?
למה יום רביעי??
אין לי מספיק כסף גם לצאת יום רביעי!!
| quote: |
| Originally posted by arik הוא שכח לפי דעתי לנקוב בשם המועדון מוזר! |
Re: Re: Re: Re: סוף סוף מסיבת קלאב טראנס איכותית
| quote: |
| Originally posted by Shahar תשתיני בחוץ ליד עץ |
| quote: |
| Originally posted by Shahar אז תן פרטים איזה גילאים? |
כבר פתחתי על זה ת'רד
http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=218972
החיין החדש בזמיר, טולד יה זה בימי חמישי
והנה מה שיהיה השבוע
http://layla.ynet.co.il/tslayla.cgi..._event&id=36740
תגידו שאנ'לא מלכה נראה אתכם!
שבעים ש"ח כרטיס למסיבה במקום 90-100
וגולת הכותרת:
גם בני ה-20 יכולים להכנס...
לכל הצעירים יותר, סורי ניסיתי לא הלך
אניווי אני צריכה עד מחר רשימה של אנשים מגיל 20 ומעלה שבטוח
ואני מדגישה בטוח מגיעים יום חמישי למסיבה בזמיר,
אתם יכולים לראות פרטים בקישור שנתתי או באתרי הבילויים
מי שרוצה להכנס לרשימה שישלח לי
PM או באייסיקיו
בייייייייייייייייייייה סיייייייייייייייייייייייייה
זה יהיה פסיי או קלאב טראנס?
| quote: |
| Originally posted by princess cc תגידו שאנ'לא מלכה נראה אתכם! שבעים ש"ח כרטיס למסיבה במקום 90-100 וגולת הכותרת: גם בני ה-20 יכולים להכנס... לכל הצעירים יותר, סורי ניסיתי לא הלך אניווי אני צריכה עד מחר רשימה של אנשים מגיל 20 ומעלה שבטוח ואני מדגישה בטוח מגיעים יום חמישי למסיבה בזמיר, אתם יכולים לראות פרטים בקישור שנתתי או באתרי הבילויים מי שרוצה להכנס לרשימה שישלח לי PM או באייסיקיו בייייייייייייייייייייה סיייייייייייייייייייייייייה |
| quote: |
| Originally posted by DjG לפי מה שנראה מדובר יותר בספיי או אסיד טראנס |
| quote: |
| Originally posted by Shahar אז המסיבה שאתה אמרת עליה היום וזה קלאב טראנס? |
| quote: |
| Originally posted by DjG היום?! כן! קלאב טראנס סטייל טייסטו ואן ביורן ואן דיק וכו.... מחר ?? יותר לכיוון האסיד מאשר לטראנס |
נו מה נסגר? מה החוסר התלהבות הזו?
ומה לא ברור?
קומה למטה רעש ובלאגן למעלה פרוגרסיב...
http://www.atraf.co.il/biluy/eventD...960&lineCode=81
אחלה מסיבה יאללה תארגנו רשימה
| quote: |
| Originally posted by princess cc נו מה נסגר? מה החוסר התלהבות הזו? ומה לא ברור? קומה למטה רעש ובלאגן למעלה פרוגרסיב... http://www.atraf.co.il/biluy/eventD...960&lineCode=81 אחלה מסיבה יאללה תארגנו רשימה |

ישהו היה או שזה היום?
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.