TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- סוף סוף מסיבת קלאב טראנס איכותית
Pages (3): [1] 2 3 »


Posted by DjG on Nov-08-2004 20:21:

Be Cool! סוף סוף מסיבת קלאב טראנס איכותית

לאחר שוטטות ארוכה באינטרנט, בניסיון לאתר מסיבות איכותיות בליין הקלאב טרנס הישראלי....כמעט ונכנעתי אך נדמה לי שמצאתי את המבוקש !!!!
יום רביעי ה 10 לחודש בשעה 00:00 יפתחו דלתות המועדון והערב יתחיל!!!!
הסגנון:
Club Trance
(והפעם בסגנון שמנגנים ה הדיג'יז הגדולים בעולם:
(Tiesto,Armin Van Buuren, Ferry Corsetn,Precision ועוד) Progressive House,Uplifting.
המקום: מועדון הזמיר - בחדר העליון
הדיג'י:גיל בלושטיין

נראה לי שלאחר ששמענו תלונות רבות על מחסור במסיבות טובות הגיע הזמן לאחת רצינית.

אני שם!!!
מה איתכם?


Posted by yaman on Nov-08-2004 20:29:

ואללה נראה נחמד מאוד

לא מכיר את גיל בלושטיין הזה


Posted by dj_mikmik on Nov-08-2004 20:34:

quote:
Originally posted by yaman
ואללה נראה נחמד מאוד

לא מכיר את גיל בלושטיין הזה



Well it seems great...a true pure Trance party..I wish I could be there.....

I would give it a shot...I guess coming there will show our support to this genre!


Posted by princess cc on Nov-08-2004 20:52:

גיל בלושטיין זה לא גיל שלנו? הצלם?
וחוץ מזה מה קשור רביעי? הם התחילו ליין טראנס בחמישי!


Posted by dj_mikmik on Nov-08-2004 20:55:

quote:
Originally posted by princess cc
גיל בלושטיין זה לא גיל שלנו? הצלם?
וחוץ מזה מה קשור רביעי? הם התחילו ליין טראנס בחמישי!


This is not PSY Trance...more of Club/Uplifting/Epic Trance!!


Posted by Flotser on Nov-08-2004 20:59:

Re: סוף סוף מסיבת קלאב טראנס איכותית

quote:
Originally posted by DjG
המקום: מועדון הזמיר - בחדר העליון



זה קצת מאוד קטן אם זכרוני לא מטעני


Posted by princess cc on Nov-08-2004 21:10:

Re: Re: סוף סוף מסיבת קלאב טראנס איכותית

quote:
Originally posted by Flotser

זה קצת מאוד קטן אם זכרוני לא מטעני


קטן לאללה... זכור לי מהמסיבות של נקסט,
היו מנגנים למעלה מוסיקה שחורה,
כל פעם שאתה עולה להשתין (כי רק שם יש שירותים)
אתה מתבאס אחוש!


Posted by Shahar on Nov-08-2004 21:34:

Re: Re: Re: סוף סוף מסיבת קלאב טראנס איכותית

quote:
Originally posted by princess cc
קטן לאללה... זכור לי מהמסיבות של נקסט,
היו מנגנים למעלה מוסיקה שחורה,
כל פעם שאתה עולה להשתין (כי רק שם יש שירותים)
אתה מתבאס אחוש!


תשתיני בחוץ ליד עץ


Posted by Black Dragon on Nov-08-2004 21:49:

Re: סוף סוף מסיבת קלאב טראנס איכותית

quote:
Originally posted by DjG
לאחר שוטטות ארוכה באינטרנט, בניסיון לאתר מסיבות איכותיות בליין הקלאב טרנס הישראלי....כמעט ונכנעתי אך נדמה לי שמצאתי את המבוקש !!!!
יום רביעי ה 10 לחודש בשעה 00:00 יפתחו דלתות המועדון והערב יתחיל!!!!
הסגנון:
Club Trance
(והפעם בסגנון שמנגנים ה הדיג'יז הגדולים בעולם:
(Tiesto,Armin Van Buuren, Ferry Corsetn,Precision ועוד) Progressive House,Uplifting.
המקום: מועדון הזמיר - בחדר העליון
הדיג'י:גיל בלושטיין

נראה לי שלאחר ששמענו תלונות רבות על מחסור במסיבות טובות הגיע הזמן לאחת רצינית.

אני שם!!!
מה איתכם?


אהלן גיל..זה אתה מתקלט שם?
יפה בהצלחה
נבוא רק תביא עוד פרטים


Posted by DjG on Nov-09-2004 04:52:

Re: Re: סוף סוף מסיבת קלאב טראנס איכותית

quote:
Originally posted by Black Dragon
אהלן גיל..זה אתה מתקלט שם?
יפה בהצלחה
נבוא רק תביא עוד פרטים


אהלן אלי

אשמח לתת פרטים


Posted by Shahar on Nov-09-2004 11:42:

אז תן פרטים

איזה גילאים?


Posted by arik on Nov-09-2004 12:23:

למה יום רביעי??
אין לי מספיק כסף גם לצאת יום רביעי!!


Posted by Shahar on Nov-09-2004 12:24:

quote:
Originally posted by arik
הוא שכח לפי דעתי לנקוב בשם המועדון
מוזר!


הזמיר בחדר למעלה


Posted by princess cc on Nov-09-2004 14:34:

Re: Re: Re: Re: סוף סוף מסיבת קלאב טראנס איכותית

quote:
Originally posted by Shahar
תשתיני בחוץ ליד עץ


זה היה פעם !!!!!!!
עכשיו אני באה למסיבות עם קטטר


Posted by DjG on Nov-09-2004 18:41:

quote:
Originally posted by Shahar
אז תן פרטים

איזה גילאים?


טוב אז לפי מה שידוע לי....
ביום רביעי בד"כ יש ליין של היפ הופ, אבל מלפני שבוע התחילו שם סצנה של טראנס בחדר העליון, נכון קטן, נכון לא יכול להכיל 1000 או 1500 איש אבל עדיף משהו קטן חמוד ואיכותי כזה על כלום.....

אני חושב גילאים 22+,
כניסה 50 - 70 אני לא בטוח ככה שלא לתפוס אותי במילה...
לגבי התוכנית אני חושב שזה מסיבת השקה של החנות הראשונה למותג AND 1 בארץ...

לי נראה שכדאי...


Posted by princess cc on Nov-09-2004 18:49:

כבר פתחתי על זה ת'רד
http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=218972
החיין החדש בזמיר, טולד יה זה בימי חמישי
והנה מה שיהיה השבוע
http://layla.ynet.co.il/tslayla.cgi..._event&id=36740


Posted by princess cc on Nov-09-2004 19:53:

תגידו שאנ'לא מלכה נראה אתכם!

שבעים ש"ח כרטיס למסיבה במקום 90-100
וגולת הכותרת:
גם בני ה-20 יכולים להכנס...
לכל הצעירים יותר, סורי ניסיתי לא הלך
אניווי אני צריכה עד מחר רשימה של אנשים מגיל 20 ומעלה שבטוח
ואני מדגישה בטוח מגיעים יום חמישי למסיבה בזמיר,
אתם יכולים לראות פרטים בקישור שנתתי או באתרי הבילויים
מי שרוצה להכנס לרשימה שישלח לי
PM או באייסיקיו
בייייייייייייייייייייה סיייייייייייייייייייייייייה


Posted by Shahar on Nov-09-2004 20:05:

זה יהיה פסיי או קלאב טראנס?


Posted by DjG on Nov-09-2004 21:04:

quote:
Originally posted by princess cc
תגידו שאנ'לא מלכה נראה אתכם!

שבעים ש"ח כרטיס למסיבה במקום 90-100
וגולת הכותרת:
גם בני ה-20 יכולים להכנס...
לכל הצעירים יותר, סורי ניסיתי לא הלך
אניווי אני צריכה עד מחר רשימה של אנשים מגיל 20 ומעלה שבטוח
ואני מדגישה בטוח מגיעים יום חמישי למסיבה בזמיר,
אתם יכולים לראות פרטים בקישור שנתתי או באתרי הבילויים
מי שרוצה להכנס לרשימה שישלח לי
PM או באייסיקיו
בייייייייייייייייייייה סיייייייייייייייייייייייייה


לפי מה שנראה מדובר יותר בספיי או אסיד טראנס


Posted by Shahar on Nov-10-2004 00:41:

quote:
Originally posted by DjG
לפי מה שנראה מדובר יותר בספיי או אסיד טראנס


אז המסיבה שאתה אמרת עליה היום וזה קלאב טראנס?


Posted by DjG on Nov-10-2004 04:10:

quote:
Originally posted by Shahar
אז המסיבה שאתה אמרת עליה היום וזה קלאב טראנס?


היום?! כן! קלאב טראנס סטייל טייסטו ואן ביורן ואן דיק וכו....
מחר ?? יותר לכיוון האסיד מאשר לטראנס


Posted by Shahar on Nov-10-2004 11:49:

quote:
Originally posted by DjG
היום?! כן! קלאב טראנס סטייל טייסטו ואן ביורן ואן דיק וכו....
מחר ?? יותר לכיוון האסיד מאשר לטראנס


הבנתי מסיסי שמחר זה יהיה חדר אחד קלאב וחדר אחר פסיי...


Posted by princess cc on Nov-10-2004 18:37:

נו מה נסגר? מה החוסר התלהבות הזו?
ומה לא ברור?
קומה למטה רעש ובלאגן למעלה פרוגרסיב...
http://www.atraf.co.il/biluy/eventD...960&lineCode=81
אחלה מסיבה יאללה תארגנו רשימה


Posted by Glenn-Holmes on Nov-11-2004 08:46:

quote:
Originally posted by princess cc
נו מה נסגר? מה החוסר התלהבות הזו?
ומה לא ברור?
קומה למטה רעש ובלאגן למעלה פרוגרסיב...
http://www.atraf.co.il/biluy/eventD...960&lineCode=81
אחלה מסיבה יאללה תארגנו רשימה


פרוגרסיב טראנס זה טוב
לא ידעתי שיש ישראלים שמנגנים פרוגרסיב טראנס..


Posted by arik on Nov-11-2004 08:57:

ישהו היה או שזה היום?


Pages (3): [1] 2 3 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.