TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Ny låt, lyssna snälla?
Ny låt, lyssna snälla?
Så, då försöker jag få lite respons igen.
Oscillator - Desert
Lite kommentarer och tips tack
//R.
Ok, först vill jag ursäkta mig för jag lyssnade och tänkte kommentera, men måste ha glömt av det.
Tycker om percussion/hihats, mycket fint gjorda, snygg layering. Du bygger upp låten fint. Däremot är det svagaste kortet i låten enligt mitt tycke melodierna. Faller inte mig i smaken. Låter dessutom väldigt Reason-aktigt. Dock är pianot bra, den gillar jag. 
Lyssnar för tillfället..
Kommentarer: (Uppdaterar eftersom
)
Gillar percussions och hihat, mycket snyggt och proffsigt ljud!
Tycker dock att synthen känns lite plastig..
.
Pianot är snyggt och låter proffsigt, men skulle dock vilja ha det lite högre, eftersom det nu känns som att det drunknar i de övriga ljuden 
Not really my cup of tea, men kommentera låten kan jag 
(Mina förra kommentarer försvann då min webläsare dog :P)
Produktionsmässigt inte alls dåligt men det är inte riktigt min stil 
Kanske borda lägga till lite vokaler
Tack för feedbacken grabbar!
| quote: |
| Originally posted by Cloudburst Ok, först vill jag ursäkta mig för jag lyssnade och tänkte kommentera, men måste ha glömt av det. Tycker om percussion/hihats, mycket fint gjorda, snygg layering. Du bygger upp låten fint. Däremot är det svagaste kortet i låten enligt mitt tycke melodierna. Faller inte mig i smaken. Låter dessutom väldigt Reason-aktigt. Dock är pianot bra, den gillar jag. |
Det var ju rätt kul att det låter Reason-aktigt eftersom att jag producerar i FruityStudio 4.0!
| quote: |
| Originally posted by NooN Haha Det var ju rätt kul att det låter Reason-aktigt eftersom att jag producerar i FruityStudio 4.0! |

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.