TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- annorlunda mix
annorlunda mix
Tjena, har gjort en liten annorlunda mix som speglar mer vad jag lyssnar p� just nu �n att g�ra den sedvanliga house mixen.. finns mycket mer musik d�rute f�rutom den elektroniska och ja, det h�r �r det jag gillar och tycker �r bra och gjorde helt enkelt en mix f�r att slippa fixa i winamplistan, sen snacka jag lite med polare som tyckte jag borde sl�ppa den s� jag sl�pper den h�r med.. :]
ni som orkar och gillar annat �n elektronisk kan ju ta en titt p� tracklisten och tanka hem 
Tracklist:
01. The Album Leaf - Eastern Glow
02. Filter - The 4th
--. Boards of Canada - In A Beautiful Place Out In The Country
03. Filter - Take A Picture
04. Echo & The Bunnymen - The Killing Moon
05. Mansun - Wide Open Space
06. Bone Thugs n Harmony - Smokin' Budda
07. Shadmehr Aghili - Fale Ghahveh
08. Filter - The Only Way is The Wrong Way
09. Usher - Nice & Slow
10. Josh Rouse - Under Your Charms
11. Ennio Morricone - Once Upon A Time in America (main theme)
12. Bon Jovi - Lie To Me
13. Air - Alone in Kyoto
mirror 1
mirror 2
najs en omid, plockar ner nu
Re: annorlunda mix
| quote: |
| Originally posted by Proximus 06. Bone Thugs n Harmony - Smokin' Budda |
Re: Re: annorlunda mix
| Originally posted by Smekbar haha, den e r�tt sk�n.. ska bli intressant lyssning |
Omid mannen, detta var en v�ldigt najs mix, kul at se s�nna mixar h�r p� ta,
| Originally posted by montana Omid mannen, detta var en v�ldigt najs mix, kul at se s�nna mixar h�r p� ta, |
Har dragit ner mixen, just pga att jag g�rna varvar elektronisk musik med en hel del annat.
Bra och trevligt initiativ!
| Originally posted by lonne Har dragit ner mixen, just pga att jag g�rna varvar elektronisk musik med en hel del annat. Bra och trevligt initiativ! |
det er lite konstigt...men om jag kan hor lite Filter och annan latar de gar bra.
jag skulle lyssna snart|
eller inte, dld speed sucks...jag ska pluggar!
| Originally posted by biznology det er lite konstigt...men om jag kan hor lite Filter och annan latar de gar bra. jag skulle lyssna snart| eller inte, dld speed sucks...jag ska pluggar! |
Tankar, ska bli kul att lyssna
..
�terkommer med kommentarer snart efter lyssning 
Edit: Aaah, det �r Omid R som g�mmer sig bakom det nicket
*Tating!* 
Edit 2: (Comments allts�):
Ja vad kan man s�ga, intressant musikmix men den f�ll mig inte riktigt p� l�ppen.. Vet att du �r en grymt duktig DJ men gillade inte s� mycket musik h�r
lessen
haha japp aviander! :]
�terkom g�rna med comments ;x