TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wat ga je dit weekend doen???
Pages (3): [1] 2 3 »
Wat ga je dit weekend doen???
Na de topic van jaren geleden van Akira nu deze:
Wat ga je dit weekend doen...
Ik ga of naar Paul van dyk of HQ XXL...
Wat een spannend weekend wordt het toch... 
Ik ga vrijdag naar Der Untergang en zaterdag Paul van Dyken. Zondag de stad in *zucht*
Nadat ik vandaag gehoord heb dat ik mijn afstudeerpresentatie mag houden, wordt het waarschijnlijk presentatie in elkaar draaien en voorbereiden daarop
Spannend weekend dus 
De kroeg 
| quote: |
| Originally posted by @win De kroeg |
Re: Wat ga je dit weekend doen???
| Originally posted by Remy D of HQ XXL... |
Zolas elke weekend ga ik werken, werken, werken en werken. 
| Originally posted by jp Ik ga vrijdag naar Der Untergang en zaterdag Paul van Dyken. Zondag de stad in *zucht* |
der untergang is erg goeie film idd o_O... verwacht niet te happy uit de bios te komen

me ballen scheren 
Vrijdag middag avond en nacht werken, zaterdag PVD, zondag DJ Expo
Vrijdagavond een uurtje werken (systeemtests) en vervolgens even de kroeg in of lekker op de bank filmpie kijken. Zaterdag gaan we Paul van Dyken.
vrijdagavond squashcompetitie spelen, zaterdagochtend veeeeel te vroeg opstaan om te gaan werken, en dan 's avonds ook naar Den Haag voor PvD! 
Echt heeeeeeeeeeeel weinig!
Vanavond filmpies kijken (Veronica Guerin) en Baldurs Gate 2 spelen met Anke. Zaterdag uitslapen en naar de turken-kapper. Beetje hardlopen, sollicitatie voorbereiden, lekker koken. Zondag even lekker het strand op en.... Ajax Feyenoord kijken!
Vanavond naar earth
in de melkweg.
Weinig... moet het nog steeds rustig aan doen. Dus een beetje computeren, film/tv kijken en wat lezen.
Gisteravond begonnen met springen op een feestje hier in de buurt met o.a. michel de zey en joyce mercedes (LEUK feestje,
), vanavond verjaardag, morgenavond de kroeg in met 3 oud-hts-ers en zondag WEER een verjaardag.
p.s. untergang is een goede film!
Vandaag werken, vanavond een filmpie kijken (ik denk Men on Fire) en zaterdag weer eff werken, receptie en naar lokale kroeg misschien, waar een maat van me draait. En zondag eerst naar de kerk en dan gelijk werken en savonds SS kijken :P
Vanavond naar Eindhoven om daar eens het uitgaansleven te verkennen.. (nothing beats groningen, maar ja
)
Zaterdag beetje brak rondwandelen in Eindhoven, of gewoon dat hotel niet uitkomen, evt weer kansloos zuipen
Zondag dan naar die beurs, mikeclark schoppen 
Ik ga dus toch niet weg dit weekend. Lekker computeren!! Halo
doen op Live. 
Ik ga naar Ferry Corsten vanavond 
| Originally posted by ambs Ik ga naar Ferry Corsten vanavond |
Ik morgen lekker naar het Tsjoesjinkie in Amsterdam :P
| Originally posted by Freezel Sl3t, ik moet nog een maand wachten op Innercity en dus Ferry |
Vanavond feestje bij vrienden en van het weekend een aantal verjaardagen langs + tussendoor wat tentamens voorbereiden.
Vnv was het zaalvoetbal, 8-9 gewonnen, op het nippertje dus, maar goed de punten zijn binnen 
Morgen moet ik vroeg werken dus ga verder niks meer doen vandaag.
Morgen avond naar de XL...ff kijken hoe Djrv het ervanaf brengt 
En dan zondag met mn lamme harses naar de DjExpo
Wordt een leuk weekendje dus!