TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- 02/12/2004 Trance Vibrations :: DJ Elof
Pages (2): [1] 2 »
02/12/2004 Trance Vibrations :: DJ Elof

Op donderdag 2 december geven wij een party in Il� Afrik in Antwerpen.
We willen deze avond voornamelijk opvullen met Trance en Vocal Trance van de bovenste plank (iets wat de meesten hier wel interesseert denk ik)! ;-)
Als special guest hebben we niemand minder dan DJ Elof!!!
Alle info staat natuurlijk op de flyer en op de site! Meer info: Trance Vibrations
Hopelijk kunnen we enkele BETA's verwelkomen!!! ;-)
greetz,
Partyteam
De vraag is: ben je enkel op TA om zo'n threads te maken?
| quote: |
| Originally posted by Pumaz De vraag is: ben je enkel op TA om zo'n threads te maken? |
Partyteam is een verzameling van mensen die graag en veel uitgaan.
Omdat deze party van Partyteam uitgaat, posten we dit dan ook onder de naam Partyteam.
Het is dus perfect zoals FredNova het zegt...
Thx FredNova 
Dacht dat er hier wel mensen zaten die deze stijl konden apprecieren...
Daar gaat het voor ons dan ook om.
Ja sorry, ik dacht gewoon dat ik spam rook 
damn, een donderdag.. dat zal niet lukken
| Originally posted by Pumaz De vraag is: ben je enkel op TA om zo'n threads te maken? |
Ja sorry 
Klink zeer goed en de prijzen voor de drank is ook
Alleen spijtig dat het op een donderdag is.
Zehra typing again: upcoming parties thread? 
My thoughts exactly, great minds think alike 
Il� Afrik dan nog wel, niet meteen een locatie die "trance" oproept...
Maja, kga toch proberen te komen, goeie trance-feestjes vind je ni meer vaak in Antwerpen!
nee, moet niet in die thread,das daar toch maar ne knoeiboel gewordne en ik heb geen zin meer die up to date te houden 
Donderdag 
| Originally posted by Jasperovitsj Il� Afrik dan nog wel, niet meteen een locatie die "trance" oproept... |
| Originally posted by Boockey Elke zondag draai ik er toch trance, groove & progressive! Ik kijk echt uit naar dit feestje! Kan ik eindelijk nog eens een puur trance setje spelen! |
Vroeger was het vooral een danscaf� waar vooral salsa en dergelijke werd gespeeld. Op donderdagen meer een mengeling van alle stijlen.
Ongeveer 2 maanden geleden hebben ze volledig verbouwd en is het serieus veranderd.
Er hangt nu een (klein) lazertje, redelijke lichtinstallatie en de dansvloer is een beetje vergroot.
Ze willen zich nu voornamelijk gaan richten op trance, progressive en groove (momenteel vooral de zondagen en op Trance Vibrations
).
groove rocks
waar is het juist feitelijk?
| Originally posted by Partyteam Vroeger was het vooral een danscaf� waar vooral salsa en dergelijke werd gespeeld. Op donderdagen meer een mengeling van alle stijlen. Ongeveer 2 maanden geleden hebben ze volledig verbouwd en is het serieus veranderd. Er hangt nu een (klein) lazertje, redelijke lichtinstallatie en de dansvloer is een beetje vergroot. Ze willen zich nu voornamelijk gaan richten op trance, progressive en groove (momenteel vooral de zondagen en op Trance Vibrations ). |
| Originally posted by pooley groove rocks waar is het juist feitelijk? |
ziet er nice uit
De hele site ligt momenteel helaas plat wegens enkele technische problemen.
Dit zou normaal gezien ten laatste morgen (donderdag) weer in orde moeten zijn!
Na enkele technische problemen is onze site terug online!!! :wink:
Dus voor alle informatie over de party kan je weer terecht op Trance Vibrations !!!
Ik wil wel eens komen checken als het met vervoer lukt.
De uren van de DJ's liggen nu ook vast:
21h00 � 22h30 DJ Boockey (Resident)
22h30 � 01h30 DJ Elof (Antwerp is Burning, Topradio, Dance4Mation, ....)
01h30 � ... DJ Bob (Resident)
Dus zeeeeeeeeeker komen als je kan! ;-)
Hopelijk tot donderdag!!!!!