TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- en wie mag dit dan wel niet zijn?
Pages (2): [1] 2 »
en wie mag dit dan wel niet zijn?
http://forum.phono.nl/PNphpBB2+file...88169e0ae1.html
hihihhii of kenden jullie m al?
hehe... volgens mij is t gewoon een ongelukkige foto, of die kerel z'n piemel hangt nog 
Ohja, voor dit soort zaakjes hebben we tegenwoordig ook een Chill Out thread
(of kan niemand dat verder iets schelen?)
INB4DALOCK 
Lijken Paul van Dyk / Sander Kleinenberg wel zo'n beetje 
| quote: |
| Originally posted by eieregooie hehe... volgens mij is t gewoon een ongelukkige foto, of die kerel z'n piemel hangt nog ![]() Ohja, voor dit soort zaakjes hebben we tegenwoordig ook een Chill Out thread (of kan niemand dat verder iets schelen?) |
.
denk dat ze gewoon opzoek is naar haar lens 
Hmm apart! Nu snap ik waarom al die DJ's altijd zo'n big smile hebben achter de draaitafel!!!!
Ruben, dit lijkt me nou niet uitermate Chill Out materiaal. Als ik dit zie in een chill out thread, dan flip ik toch wel 
| Originally posted by Chicane INB4DALOCK ![]() Lijken Paul van Dyk / Sander Kleinenberg wel zo'n beetje |
Volgens mij heb ik wel eens gezien, maar hij is funny 
| Originally posted by Eye-Riz Ruben, dit lijkt me nou niet uitermate Chill Out materiaal. Als ik dit zie in een chill out thread, dan flip ik toch wel |

| Originally posted by magrec nee man! HEt zou eerder sasha kunnen zijn. |
ik zou ook zeggen dat het Sasha is. Wel echt schaamteloos, er staan gewoon nog meer mensen in de DJ Booth en dan toch gewoon zoiets doen! 
Het zou me echt helemaal nix verbazen als JP deze in elkaar gephotoshopt heeft...
Kijk maar eens naar dr rug
Ik gebruik geen Photoshop en weet hier niks van 
Beetje vage foto, zijn tokus zou ongeveer in dr oogkas zitten als ik het zo bekijk.
| Originally posted by eieregooie Hahaha! Naja, je moet t meer zien als een offtopic thread... Neem t mee als bagage ![]() Kusje he |

| Originally posted by Eye-Riz lekker ![]() enne, schaamteloos: hihi, ik zou het wel lef vinden |
dan zou ik het ook wel lef vinden van diegene, aangezien ik denk dat ie een flinke trap zou krijgen 
(hoewel, spanning om betrapt te worden is natuurlijk ook wel leuk, en ach, als de lol van het draaien eraf is, dan moet je wat anders verzinnen he? kan me voorstellen dat die grote dj's op een gegeven moment alles wel een keertje gezien hebben
)
| Originally posted by Eye-Riz dan zou ik het ook wel lef vinden van diegene, aangezien ik denk dat ie een flinke trap zou krijgen ![]() (hoewel, spanning om betrapt te worden is natuurlijk ook wel leuk, en ach, als de lol van het draaien eraf is, dan moet je wat anders verzinnen he? kan me voorstellen dat die grote dj's op een gegeven moment alles wel een keertje gezien hebben ) |

(k)
muahahaha 
het lijkt me dus echt niet flex draaien huh:P
| Originally posted by Eye-Riz muahahaha |
| Originally posted by SnuggLe Ja lach maar...nu nog wel |
Boefje
!
Sig is te groot, slecht voorbeeld 
| Originally posted by jp Sig is te groot, slecht voorbeeld |