TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Torsdagar på Clara

Posted by Gaby on Oct-15-2001 08:33:

Torsdagar på Clara

http://www.paranoid.nu/

Har någon varit där nån torsdag? Själv så tycker jag att publiken på Claras är lite för ungt...tyvärr så har tjejer i 18-års åldern lite för mycket attityd...det blir lite av stämningdödare att ha dom i närheten...nu låter man som en gammal kärring men va fan jag har ju växt ifrån hela den grejen!
Brudar kan vara sååååå jobbiga, snackar så mycket skit och tål inte när nån annan märks mer och "tar" deras uppmärksamhet... det är ju så töntigt...ni grabbar e mer coola och roligare att umgås me'...

Posted by Ravesquad on Oct-15-2001 10:52:

Verkar rätt coolt, ska dit på torsdag jag gillar tjejer

Posted by Gaby on Oct-15-2001 11:37:

Love

Mina tjejer e coola o avspända...I love u girls! Ni vet vilka ni e ... jag fattar inte varför ni bara smygläser men skrivet inget!!??

Hi to homies!!!

Posted by reveal on Oct-15-2001 13:44:

quote:
Originally posted by Gaby
Mina tjejer e coola o avspända...I love u girls! Ni vet vilka ni e ... jag fattar inte varför ni bara smygläser men skrivet inget!!??

Hi to homies!!!

se till att få hit dom! alltid fint med fler folk i sektionen

Posted by Gaby on Oct-15-2001 14:14:

Det här stället kan nog va bra
Djs:
Eddy Cabrera del Toro, Zeb, Mio och Christian "Hulken" Ionell...

Eddy e ju grymmas i stan av dom "vanliga" djs!!!

Posted by WhiteRussian on Oct-17-2001 11:49:

Njae..

Clara är väl så där...hyfsad musik, lite väl tugnt ibland. Jo, publiken kan vara lite jobbig, jag är iof bara 19, men tycker också att det är lite väl hård stämning där...inte så mycket trevliga människor..

Sen är vakterna nåt brutalt nitiska och otrevliga...gillar att följa efter folk och ska kolla när de pissar...(hänt folk faktiskt)

De brukar glida runt och allmänt förstöra den lilla gnutta till stämning man lyckas fixa till...

Men, i brist på annat en torsdag så funkar det...

Posted by Gaby on Oct-19-2001 09:02:

Är det värt att dra dit?

Posted by x-dream on Oct-19-2001 13:00:

quote:
Originally posted by Gaby

Hi to homies!!!

Har du tjejkompisar som oxå är reggade här på TA.....Varför visar sig inte dom da....

Posted by Gaby on Oct-19-2001 14:06:

quote:
Originally posted by x-dream

Har du tjejkompisar som oxå är reggade här på TA.....Varför visar sig inte dom da....

De är inte ofta på internet... och fråga mig inte varför dom inte skriver nåt! Kom igen nu Maria o Birtir!!!

Posted by x-dream on Oct-19-2001 15:08:

Okej....

Kom igen nu Maria å Birtir.....Visa er så att vi blir mer svenska folk är på TA.....