TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Jan Johnston - Flesh (DJ Tiesto Remix)
Jan Johnston - Flesh (DJ Tiesto Remix)
E bland det b�sta som sl�ppts i �r i genren uplifting!! Ville bara s�ga det, s� ni vet
Jo.....definitivt en av mina all-time favisar....
Att det �r den b�sta uplifting l�ten n�gonsin vet jag inte om jag kan h�lla med om dock.......
Jag tycker den �r r�tt m�rk....dyster liksom.....
Gouryella - gouryella tar juh den.....
Silverblue ocks� 
| quote: |
| Originally posted by mindshooter Att det �r den b�sta uplifting l�ten n�gonsin vet jag inte om jag kan h�lla med om dock....... Jag tycker den �r r�tt m�rk....dyster liksom..... Gouryella - gouryella tar juh den..... Silverblue ocks� |
b�sta 2001 e nog coast 2 coast - home (original mix)..s� j�kla bra
b�da tv� �r mkt mkt fina, frekvent f�rekommande i tiestos set
| Originally posted by reveal b�da tv� �r mkt mkt fina, frekvent f�rekommande i tiestos set |
.. usch n�n mer som tycker det va riktgt trist? jag menar..visst om det varit n�n ok�nd men man hade ju en del f�rv�ntingar.. alltihop va s� sl�pigt, n�n konstigt slags backbeat p� det mesta...stor besvikelse d�r
| Originally posted by Ravesquad inte p� docklands tyv�rr .. usch n�n mer som tycker det va riktgt trist? jag menar..visst om det varit n�n ok�nd men man hade ju en del f�rv�ntingar.. alltihop va s� sl�pigt, n�n konstigt slags backbeat p� det mesta...stor besvikelse d�r |
| Originally posted by Gaby I l�rdags? |
oj d�...va fel det kan bli...
Jag tyckte Tiesto va bra p� Dockan...fast sen s� hade jag inte s� mycket f�rv�ntningar heller...f�r att vara �rlig s� visste jag inte mycket om Tiesto och efter hans spelning s� blev jag fr�lst
Innan s� hade jag bara lyssnat p� mycket techno och s�...
| Originally posted by Gaby Jag tyckte Tiesto va bra p� Dockan...fast sen s� hade jag inte s� mycket f�rv�ntningar heller...f�r att vara �rlig s� visste jag inte mycket om Tiesto och efter hans spelning s� blev jag fr�lst |
| Originally posted by Aendy H�ller med... blev ox� helt fr�lst p� snubben som jag inte hade n�n vidare koll p� tidigare. Menar... om man kan f� publiken till att se det som v�rldens h�ndelse att en boll med tomtebloss s�nks ner fr�n taket... d� har man n�tt ut till publiken. |
| Originally posted by Gaby Jag k�nde typ " imorrn g�r jag till kyrkan f�r tydligen s� finns det en gud och nu finns han hos mig" ...att jag g�r till kyrkan...ha ha ha det kr�vs en hel del men att jag b�rjar tro p� Gud oj d�...d� har det h�nt mycket! |
..verkar som man m�ste �ka till holland f�r att h�ra dom tunga spelningarna.. varf�r ska de va s�? s�ger dom typ till tiesto att k�ra lite tristare f�r "man f�r inte ha f�r skoj i sverige..hur skulle de se ut"?
| Originally posted by Ravesquad faan ocks�...om jag inte laddat upp med hans energy 2000 set i typ 2 m�nader innan, s� hade jag nog ocks� blivit fr�lst ..verkar som man m�ste �ka till holland f�r att h�ra dom tunga spelningarna.. varf�r ska de va s�? s�ger dom typ till tiesto att k�ra lite tristare f�r "man f�r inte ha f�r skoj i sverige..hur skulle de se ut"? |
| Originally posted by x-dream Och dom flesta dj�s som har gjort bra livesets under f�rra �ret har inte gjort s� m�nga bra i �r....Tex pvd hans livesets fr�n f�rra �ret �r ju helt klart kanonbra....Gillar inte alls det han har presterat i �r en s� l�nge..... |
f�r det verkar vara dit det e p� v�g..
jag s�ger som DJ Stigma (In Trance We Trust 2 etc)
"spelar man det ute �r man fan dum i huvudet"
"vill man uppleva den energi och den v�rme som fanns p� dansgolven n�r alltihop startade f�r tio �r sedan �r trance den b�sta v�gen"
epic/uplifting �r s� enormt mkt sk�nare �n prog... hoppas verkligen att de inte slutar med det...
| Originally posted by Ravesquad Fast Paul Van Dyks XXL Clubnight 08 19 2001 e v�ll tung? Tror aldrig han spelat s� mycket progressive n�nsin f�rut...tur f�r mig jag b�rjar gilla det mer o mer f�r det verkar vara dit det e p� v�g..Finns det n�n av 'de stora' som bara k�r uplifting, epic l�ngre? |
| Originally posted by x-dream Det �r v�l ganska bra det setet.... Men �nd� inte samma pvd....Dom seten fr�n f�rra �ret �r ju kanonbra.... |
..
| Originally posted by Ravesquad Jag h�ller med...och �nnu b�ttre �r ju de gamla MoS setsen .. Hoppas inte heller att epic/uplifting spelningarna e �ver helt.. Men det mesta som g�rs nu som e bra verkar va mer progressive..tyv�rr kanske |
| Originally posted by x-dream Har du h�rt dessa livesetet.... DJ_Cor_Fijneman-IDT_Radio_Clubmix_11-10-2001-1REAL Dj Stigma-Live @ hyperstate 2000 |
| Originally posted by Ravesquad N�e tyv�rr.. e dom grymma eller? va kan ma hitta dom? Det k�nns som man alltid kan lita p� swissarna.. |
Alla djs har n�n j�ttebra kv�ll och mindra bra kv�llar...
Det som sprids p� n�tet �r ju s� klart otroligt bra set och tyv�rr s� tror jag att man s�tter mycket h�gra krav p� djn efter det...
Jag �r s� d�lig p� namn s� jag har d�lig koll m�nga g�nger...det �r skitbra!!! Man blir mer �rlig d� eftersom det inte finns n�gra f�rv�ntningar! Testa... var mer �ppna f�r allt och "l�s inte p�" s� otroligt mycket innan...man f�r mer ov�ntade upplevelser!
| Originally posted by Gaby Alla djs har n�n j�ttebra kv�ll och mindra bra kv�llar... Det som sprids p� n�tet �r ju s� klart otroligt bra set och tyv�rr s� tror jag att man s�tter mycket h�gra krav p� djn efter det... Jag �r s� d�lig p� namn s� jag har d�lig koll m�nga g�nger...det �r skitbra!!! Man blir mer �rlig d� eftersom det inte finns n�gra f�rv�ntningar! Testa... var mer �ppna f�r allt och "l�s inte p�" s� otroligt mycket innan...man f�r mer ov�ntade upplevelser! |
| Originally posted by Ravesquad Det e nog sant. Det e ju l�tt att man l�ser sig n�r man 'vet' f�r mycket innan och har massa f�rv�ntningar.. fast det e kul o 'l�sa p�' ocks� och j�mf�ra intryck med andra.. tex s� har jag alltid tyckt att oakenfold �r lite av en bluff, iaf numera...n�n som h�ller me? |
men skivan �r ju bra fast jag hade v�ntat mig n�got b�ttre...
T�nkte bara p�minna om vad den h�r tr�den egentligen handlade om..
The light is going blue.
Morning approaches.
The pain's still here.
I'm empty - empty - empty.
Sounds of the world,
Of laughter and tears.
I've nothing left.
So now eat your words,
I hope you choke.
I feel nothing no more.
Heaven is forbidden
But I'm going soon
Kiss me last one time before
I take my flesh away
Heaven is forbidden
But I'm going soon
Kiss me one last time before
I take my flesh away
Kiss me one last time
N�n mer �n mig som f�r g�shud?
detta �r ju en av de ytterst f� skivor (singlar) som jag faktiskt har k�pt
s� man kan s�ga att jag gillar l�ten 
| Originally posted by reveal detta �r ju en av de ytterst f� skivor (singlar) som jag faktiskt har k�pt s� man kan s�ga att jag gillar l�ten |