TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- HUGE Request
HUGE Request
Dit nummer moet ik egt hebben. Vond Astrid altijd al geweldig, dus dit moet iets speciaals zijn. Heeft iemand em (ik kijk naar Glanis
)???
* Ylem vs Astrid - Dreamfeel (Trance - TNT White)
Our friends at TNT Productions have delivered yet another mindblowing
trancer that is exclusively available on DanceGrooves.com. The original
version of Dreamfeel has been produced by Ylem, who created a great
progressive builder with gorgeous atmospherics and sensual female adlibs
by Astrid. The real power is delivered by Airhead who remixed the track
into a truly smashing trance anthem with haunting synth sequences and a
blasting bassline. Watch this track over the next few months, as it is
going to be huge!
helaas...
Er ist nicht gefunden....
jammer.... kheb em nie kunnen vinden
Hij is nog niet uit op MP3, dus we moeten nog even wachten tot Glanis em released 
Ik haat wachten 


Ik zeg maar zo.. ik zeg maar nix
Pm Henkie_henk (ik dus) waarom lex..
| quote: |
| Originally posted by Dj Lex Ik zeg maar zo.. ik zeg maar nix Pm Henkie_henk (ik dus) waarom lex.. |

:P
| quote: |
| Originally posted by Dj Lex Ik zeg maar zo.. ik zeg maar nix Pm Henkie_henk (ik dus) waarom lex.. |
JOEPERDEPOEPIE WOOOOEEEEEIIIII(om maar ff het woordje te gebruiken) W00000t 

. Hij komt op AG. Ik ben echt ZWAARbenieuwd. Ben altijd een soort fan geweest van Astrid, en niet alleen om dr uiterlijk 

| quote: |
| Originally posted by Dj Lex Uhhhhhhhhh???????? Ik heb toch nix gepost daarzo? Hoe kan jij hem dan editten? nou ja ok lb |
ik hoop dat ik m ooit nog op AG tegenkom
Astrid vind ik niet zo geweldig (maar misschien dat ik te weinig van haar ken), maar Ylem vind ik erg goed! Ben dus benieuwd...
als je een paar seconden hebt gehoord op dancegrooves.com,
dan praat je wel anders.
| quote: |
| Originally posted by Ruben_Dubbink als je een paar seconden hebt gehoord op dancegrooves.com, dan praat je wel anders. |
ik heppum, en ik vind het een dikke "Kruidewagen Plaat"
egt nix aan
daar verschillen de meningen dus over
ik heb hem, nu nog luisteren.......ik verwacht er niet al teveel van 
| quote: |
| Originally posted by Blik ik heb hem, nu nog luisteren.......ik verwacht er niet al teveel van |
Ik had er eigenlijk ietsie meer van verwacht, jammer. Maar ik vind de B-Side toch wel lekker
hmmm........
m'n post is weggevallen, maar goed, dan doe ik het nog maar s:
waar kan ik um weghalen dan?
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.