TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- HUGE Request


Posted by TranceFool on Oct-15-2001 17:28:

Exclamation HUGE Request

Dit nummer moet ik egt hebben. Vond Astrid altijd al geweldig, dus dit moet iets speciaals zijn. Heeft iemand em (ik kijk naar Glanis )???

* Ylem vs Astrid - Dreamfeel (Trance - TNT White)

Our friends at TNT Productions have delivered yet another mindblowing
trancer that is exclusively available on DanceGrooves.com. The original
version of Dreamfeel has been produced by Ylem, who created a great
progressive builder with gorgeous atmospherics and sensual female adlibs
by Astrid. The real power is delivered by Airhead who remixed the track
into a truly smashing trance anthem with haunting synth sequences and a
blasting bassline. Watch this track over the next few months, as it is
going to be huge!


Posted by Ome_Mark on Oct-16-2001 05:54:

Confused helaas...

Er ist nicht gefunden....


jammer.... kheb em nie kunnen vinden


Posted by -TAIS- on Oct-16-2001 09:28:

Hij is nog niet uit op MP3, dus we moeten nog even wachten tot Glanis em released


Posted by TranceFool on Oct-16-2001 17:55:

Ik haat wachten


Posted by Dj Lex on Oct-17-2001 10:40:

Hello!

Ik zeg maar zo.. ik zeg maar nix


Pm Henkie_henk (ik dus) waarom lex..


Posted by TranceFool on Oct-17-2001 14:10:

quote:
Originally posted by Dj Lex
Ik zeg maar zo.. ik zeg maar nix


Pm Henkie_henk (ik dus) waarom lex..

Hmmm lex wat heeft dat van jou hiermee te maken. Postcount is weggehaald hoor :P


Posted by Dj Lex on Oct-17-2001 15:04:

quote:
Originally posted by Dj Lex
Ik zeg maar zo.. ik zeg maar nix


Pm Henkie_henk (ik dus) waarom lex..


Uhhhhhhhhh????????
Ik heb toch nix gepost daarzo?
Hoe kan jij hem dan editten?
nou ja ok lb


Posted by TranceFool on Oct-30-2001 19:24:

JOEPERDEPOEPIE WOOOOEEEEEIIIII(om maar ff het woordje te gebruiken) W00000t . Hij komt op AG. Ik ben echt ZWAARbenieuwd. Ben altijd een soort fan geweest van Astrid, en niet alleen om dr uiterlijk


Posted by Blik on Oct-30-2001 19:28:

quote:
Originally posted by Dj Lex


Uhhhhhhhhh????????
Ik heb toch nix gepost daarzo?
Hoe kan jij hem dan editten?
nou ja ok lb


er staat onder: editted by henkie_henk.......en er staat: pm henkie_henk

ik heb dus een advies...... pm henkie_henk Lex


Posted by Dj Alpha on Oct-31-2001 01:53:

ik hoop dat ik m ooit nog op AG tegenkom


Posted by Eye-Riz on Oct-31-2001 08:51:

Astrid vind ik niet zo geweldig (maar misschien dat ik te weinig van haar ken), maar Ylem vind ik erg goed! Ben dus benieuwd...


Posted by Ruben_Dubbink on Oct-31-2001 08:55:

als je een paar seconden hebt gehoord op dancegrooves.com,
dan praat je wel anders.


Posted by Flipper01 on Oct-31-2001 20:16:

quote:
Originally posted by Ruben_Dubbink
als je een paar seconden hebt gehoord op dancegrooves.com,
dan praat je wel anders.


Nou dan ga ik maar ff kijken of ik wat kan vinden..


Posted by Siesta on Oct-31-2001 20:38:

ik heppum, en ik vind het een dikke "Kruidewagen Plaat"

egt nix aan


Posted by Ruben_Dubbink on Oct-31-2001 20:56:

daar verschillen de meningen dus over


Posted by Blik on Oct-31-2001 21:23:

ik heb hem, nu nog luisteren.......ik verwacht er niet al teveel van


Posted by Blik on Oct-31-2001 21:54:

quote:
Originally posted by Blik
ik heb hem, nu nog luisteren.......ik verwacht er niet al teveel van


nou de A-side sucked, en de B-side is redelijk, vinnik dan


Posted by TranceFool on Nov-03-2001 15:10:

Ik had er eigenlijk ietsie meer van verwacht, jammer. Maar ik vind de B-Side toch wel lekker


Posted by Ruben_Dubbink on Nov-03-2001 16:24:

hmmm........
m'n post is weggevallen, maar goed, dan doe ik het nog maar s:
waar kan ik um weghalen dan?



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.