TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Min sista sändning för detta året
Min sista sändning för detta året
Hej alla glada!
I morgon kväll (tisdag) kommer jag att spela mitt sista set på Studentradion Club här i Växjö för denna terminen. Jag tänkte köra ett renodlat technoset så för er som är svaga för "tkts tkts tkts tkts" får gärna ratta in. För er i kronobergsområdet är det 102,4 MHz som gäller, ni andra kan lyssna via nätet: http://194.47.100.86:8000/
19:00 är det som gäller, och vi håller på en timma...
Re: Min sista sändning för detta året
| quote: |
| Originally posted by Laszlo Hej alla glada! I morgon kväll (tisdag) kommer jag att spela mitt sista set på Studentradion Club här i Växjö för denna terminen. Jag tänkte köra ett renodlat technoset så för er som är svaga för "tkts tkts tkts tkts" får gärna ratta in. För er i kronobergsområdet är det 102,4 MHz som gäller, ni andra kan lyssna via nätet: http://194.47.100.86:8000/ 19:00 är det som gäller, och vi håller på en timma... |
Jag rattar in !
jag ska minsann lyssna på det via radion, för det är minsann inte ofta man får höra mangeltechno på samma frekvens som Kristen Närradio 
| quote: |
| Originally posted by jofawe jag ska minsann lyssna på det via radion, för det är minsann inte ofta man får höra mangeltechno på samma frekvens som Kristen Närradio |
Jag tänkte vara lite snäll och ge de en mjuk uppvärmning inför morgondagens program
e jag hemma o inte grejar med att annat så ska jag la allt ta o lyssna 
BRING THE NOISE!!!!!!

Jag kan ju avslöja att jag kommer att spela en låt som proddats av en SWETA-medlem 
*bump*
Just om reminder
Om en kvart kör vi 
sitter redo att lyssna och rippa
ska bli toktrevligt, de tidigare programmen har ju varit bra 
det börjar ju bra iallafall 
nu blev det minsann tokbra musik helt plötsligt 
haha... där ser man Smekbar 
Jösses va sköna latin-vibes! Nu har ni försenat min kväll med 1 timme.. Och jag som hade saker att göra 
| quote: |
| Originally posted by Gate 42 Jösses va sköna latin-vibes! Nu har ni försenat min kväll med 1 timme.. Och jag som hade saker att göra |

Missade allt tyvärr... om du vill och kan när du kan så uppa gärna på Äff Tää Pään
Vill höra 
| quote: |
| Originally posted by Laszlo haha, jag bjuder på den ![]() Det gick väl lite hippt som happt idag, kunde gått bättre....kan ju i alla fall säga att vi slog det tidigare rekordet över antalet lyssnare på nätet idag |

| quote: |
| Originally posted by jofawe Hur många då? ![]() Föressten.. vad dryg Nille verkade vara .. haha .. Nä, toppenprogram Lasse! |
Snittet brukar ligga runt två, med tanke på att alla lyssnar via det analoga nätet... 

| quote: |
| Originally posted by Laszlo Vi hade tio lyssnare på nätet Snittet brukar ligga runt två, med tanke på att alla lyssnar via det analoga nätet... ![]() Det var inte Nille som satt med mig i studio utan Tefy, Nille slutade på studentradion för ett och ett år sedan ![]() |

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.