TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Min sista sändning för detta året


Posted by Laszlo on Nov-15-2004 19:33:

Min sista sändning för detta året

Hej alla glada!

I morgon kväll (tisdag) kommer jag att spela mitt sista set på Studentradion Club här i Växjö för denna terminen. Jag tänkte köra ett renodlat technoset så för er som är svaga för "tkts tkts tkts tkts" får gärna ratta in. För er i kronobergsområdet är det 102,4 MHz som gäller, ni andra kan lyssna via nätet: http://194.47.100.86:8000/

19:00 är det som gäller, och vi håller på en timma...


Posted by jofawe on Nov-15-2004 20:00:

Re: Min sista sändning för detta året

quote:
Originally posted by Laszlo
Hej alla glada!

I morgon kväll (tisdag) kommer jag att spela mitt sista set på Studentradion Club här i Växjö för denna terminen. Jag tänkte köra ett renodlat technoset så för er som är svaga för "tkts tkts tkts tkts" får gärna ratta in. För er i kronobergsområdet är det 102,4 MHz som gäller, ni andra kan lyssna via nätet: http://194.47.100.86:8000/

19:00 är det som gäller, och vi håller på en timma...


jag ska minsann lyssna


Posted by SteveTranz4ever on Nov-15-2004 21:34:

Jag rattar in !


Posted by jofawe on Nov-15-2004 22:33:

jag ska minsann lyssna på det via radion, för det är minsann inte ofta man får höra mangeltechno på samma frekvens som Kristen Närradio


Posted by Laszlo on Nov-15-2004 23:27:

quote:
Originally posted by jofawe
jag ska minsann lyssna på det via radion, för det är minsann inte ofta man får höra mangeltechno på samma frekvens som Kristen Närradio


haha Jag tänkte vara lite snäll och ge de en mjuk uppvärmning inför morgondagens program


Posted by dbl on Nov-15-2004 23:48:

e jag hemma o inte grejar med att annat så ska jag la allt ta o lyssna


Posted by CJ InterCity on Nov-15-2004 23:51:

BRING THE NOISE!!!!!!


Posted by Laszlo on Nov-16-2004 01:45:

Jag kan ju avslöja att jag kommer att spela en låt som proddats av en SWETA-medlem


Posted by Laszlo on Nov-16-2004 17:46:

*bump*

Just om reminder Om en kvart kör vi


Posted by Smekbar on Nov-16-2004 17:51:

sitter redo att lyssna och rippa ska bli toktrevligt, de tidigare programmen har ju varit bra


Posted by jofawe on Nov-16-2004 18:04:

det börjar ju bra iallafall


Posted by Smekbar on Nov-16-2004 18:15:

nu blev det minsann tokbra musik helt plötsligt


Posted by jofawe on Nov-16-2004 18:17:

haha... där ser man Smekbar


Posted by Gate 42 on Nov-16-2004 18:48:

Jösses va sköna latin-vibes! Nu har ni försenat min kväll med 1 timme.. Och jag som hade saker att göra


Posted by Laszlo on Nov-16-2004 19:51:

quote:
Originally posted by Gate 42
Jösses va sköna latin-vibes! Nu har ni försenat min kväll med 1 timme.. Och jag som hade saker att göra


haha, jag bjuder på den

Det gick väl lite hippt som happt idag, kunde gått bättre....kan ju i alla fall säga att vi slog det tidigare rekordet över antalet lyssnare på nätet idag


Posted by SteveTranz4ever on Nov-16-2004 20:04:

Missade allt tyvärr... om du vill och kan när du kan så uppa gärna på Äff Tää Pään Vill höra


Posted by jofawe on Nov-16-2004 20:18:

quote:
Originally posted by Laszlo
haha, jag bjuder på den

Det gick väl lite hippt som happt idag, kunde gått bättre....kan ju i alla fall säga att vi slog det tidigare rekordet över antalet lyssnare på nätet idag



Hur många då?
Föressten.. vad dryg Nille verkade vara .. haha .. Nä, toppenprogram Lasse!


Posted by Laszlo on Nov-16-2004 22:40:

quote:
Originally posted by jofawe
Hur många då?
Föressten.. vad dryg Nille verkade vara .. haha .. Nä, toppenprogram Lasse!


Vi hade tio lyssnare på nätet Snittet brukar ligga runt två, med tanke på att alla lyssnar via det analoga nätet...

Det var inte Nille som satt med mig i studio utan Tefy, Nille slutade på studentradion för ett och ett år sedan


Stiiv, sändningen ligger uppe på din efftääpää om några minuter...tyvärr blev det något knas med rippen så det hackar till lite med jämna mellanrum


Posted by jofawe on Nov-17-2004 16:56:

quote:
Originally posted by Laszlo
Vi hade tio lyssnare på nätet Snittet brukar ligga runt två, med tanke på att alla lyssnar via det analoga nätet...

Det var inte Nille som satt med mig i studio utan Tefy, Nille slutade på studentradion för ett och ett år sedan


Oj oj oj.. Hela TIO?!

aha.. men skåning som skåning .. eller hur?



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.