TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Pim Fortuyn: De grootste Nederlander
Pages (2): [1] 2 »
Pim Fortuyn: De grootste Nederlander
Wat vinden we ervan?
Ik vind het jammer, het is wat in de show ook al gezegd is een signaal en niet de grootste Nederlander dat gewonnen heeft. Willem van Oranje had mijns inziens moeten winnen!
Kunnen we iedereen die op PF heeft gestemd niet het land uitzetten? Wat een debielen
Jacobine Geel verwoorde het op het einde heel goed...
Wat een ongelooflijk grote groep kanslozen leven er toch in dit land
Als ik Willem van Oranje was, zou ik me (net als 'de grootste nederlander aller tijden') ergens anders laten herbegraven.
Heb dit al in andere thread gepost maar hier nog maar keer:
Het grappigste van alles was nog het volgende:
Willem Drees is 3e geeindigd en zijn woordvoerder voor dat programma was linkse rakker Wouter Bos. Deze linkse jongen die voor het volk is en wat minder voor de hoge inkomens.Wouter Bos van PvdA, de partij die heel het schoolsysteem naar de tyfes heeft geholpen.
Nu zat daar in het programma de achterkleinzoon van willem drees. Die jongen heeft bij mij op een particuliere school gezeten in Utrecht. Beetje zeggen dat zijn volkse opa maar 1 moet worden terwijl hij als gooise kakker toch echt niet in de bijstand zit. Integendeel zelfs.
Ik vond het wel een mooi contrast: Vadertje drees oprichter van de pvda en zorgstelsel <-> achterkleinzoon balletje uit het gooi die niet naar openbare school gaat.
Michiel de Ruyter is een echte held, Fortuyn niet. Maar goed, het blijkt maar dat 'we' hem niet zijn vergeten. Misschien dat de politiek hier lering uit zal trekken...
zie reply in klaag/zeurdraad
veel naiviteit blabla
tja, ik vind dit zo dom.
Het idee om de grootste Nederlander te kiezen..tja, ik snap niet waarom mensen dit zo belangerijk vinden dat ze ook echt gingen stemmen.
Tsja, te sneu dit.
Maarja, hetzelfde als de DJ-Mag2004, je hebt er geen ruk aan. Populariteitspoll, poll voor de domme massa, poll waarbij diegene die het meeste mensen kan activeren (wat de LPF heeft gedaan) wint....
Ik ga me hier nog geeneens over uitlaten en dat zegt waarschijnlijk al genoeg over hoe ik er over denk.
| quote: |
| Originally posted by MaGiK54 Ik ga me hier nog geeneens over uitlaten en dat zegt waarschijnlijk al genoeg over hoe ik er over denk. |
| Originally posted by basd x2 |
Over een week praat niemand er meer over 
Dat hoop ik ook, want dit slaat eigenlijk nergens op.
Je kunt pas grote Nederlanders kiezen als je het allemaal historisch gezien een beetje in perspectief kunt plaatsen. Je kunt altijd veel later pas zeggen wat er achteraf belangrijk is gebleken (gebeurtenissen of personen). Ik betwijfel ten zeerste of mensen over een halve eeuw nog steeds op Fortuyn zouden stemmen... nou dan vind ik de titel "aller tijden" een beetje overdreven.
Ze hadden gewoon een grens moeten stellen. Alleen maar Nederlanders die al minstens 50 jaar dood zijn of zo. Dan krijg je pas een beetje reeel beeld.
Voorbeeldje. Voor de top 100 aller tijden op de radio hebben ze toch ook een grens van nummers die minstens drie jaar oud zijn of zo? Anders kiezen teveel mensen voor de populaire tracks van het moment, en je weet toch pas achteraf welke nummers echte klassiekers worden.
| Originally posted by @win Kunnen we iedereen die op PF heeft gestemd niet het land uitzetten? Wat een debielen Jacobine Geel verwoorde het op het einde heel goed... |

Net als die man van het kunsthart, ergens rond nummer 20 genoteerd? Hoe heete hij ook alweer... Wolff?
Tsja echt onzinnig zo'n verkiezing inderdaad. De meeste mensen hebben gewoon niet het vermogen om alles in het juiste historische perspectief te plaatsen, waardoor je een uitslag als deze krijgt. Daarbij komt dat Fortuyn feitelijk helemaal niet zo veel voor Nederland betekent heeft, aangezien hij vermoord werd voordat hij zijn invloed echt kon laten gelden.
tja
Nederland wordt inderdaad steeds triester..........

Eens over Willem van Oranje en Fortuyn. Fortuyn heeft niets bereikt. Terwijl Willem van Oranje de landsvader is.
| Originally posted by 6iki_Snake Terwijl Willem van Oranje de landsvader is. |
Ik hoorde net iets op tv dat de KRO de uitslag heeft gecorrigeerd en nu toch Willem van Oranje de grootste is. Iets met een computerfout bij het tellen...
Dat zou me toch wel een flater zijn zeg, als ze nu de uitslag van gisteravond moeten gaan corrigeren nadat de hele landelijke media eroverheen zijn gevallen. ![]()
LOL !!!!!
behoorlijk kansloos maar wat mij betreft wel een betere uitslag
volgens andere bronnen veranderen ze het weer niet.
Tis een soort uitslag alla bush 4 jaar terug
| Originally posted by HBtje tja Nederland wordt inderdaad steeds triester.......... |
| Originally posted by SnuggLe Het begint met VER en eindigt op HUIZEN! |
| Originally posted by SnuggLe Het begint met VER en eindigt op HUIZEN! |
Er is niks mis met Nederland, haar cultuur en haar inwoners. Het is het gebrek aan goed leiderschap