TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Halloj!
Halloj!
T�nkte bara s�ga hej, �r helt nyregistrerad h�r p� forumet.. Det jag t�nkte p� �r att man kanske borde s�tta upp en hub p� tex Direct Connect d�r alla TA medlemmar kan byta och tipsa om musik med varandra. Kanske en l�senord skyddad variant enbart f�r oss f�r att kunna h�lla en bra standard p� b�de musik och chat??
Kom g�rna med �sikter kanske kan jag ta p� mig ansvaret f�r ev hub, bara jag f�r det att funka genom min router..
V�lkommen!!!
Tell more about u ..."svenska folket"
//gaby
Tja.. lite om mig.
Jag �r en 26 �rig kille fr�n Sundsvall som fastnade f�r trance ..eller njae inte bara trance utan gillar ocks� lite house och musik lite �t chill h�llet.. garage d�remot �r v�l inte riktigt f�r mig ..jeje strunt samma mitt musikintresse tog ny fart n�r jag var p� ibiza f�r ett par �r sen och s�g b.l.a. Judge Jules, Paul Oakenfold, Lisa Lashes, Tall Paul, PvD, m.fl d�r skakade jag ocks� hand med Judge Jules efter hans set
Well det h�r var sv�rare �n jag trodde ni f�r v�l helt enkelt l�ra k�nna mig lite b�ttre med tiden..
�ven jag l�r ju dyka upp p� Munchenbryggeriet p� Helloween 
Re: Halloj!
| quote: |
| Originally posted by Zirpico T�nkte bara s�ga hej, �r helt nyregistrerad h�r p� forumet.. Det jag t�nkte p� �r att man kanske borde s�tta upp en hub p� tex Direct Connect d�r alla TA medlemmar kan byta och tipsa om musik med varandra. Kanske en l�senord skyddad variant enbart f�r oss f�r att kunna h�lla en bra standard p� b�de musik och chat?? Kom g�rna med �sikter kanske kan jag ta p� mig ansvaret f�r ev hub, bara jag f�r det att funka genom min router.. |
Re: Halloj!
| quote: |
| Originally posted by Zirpico T�nkte bara s�ga hej, �r helt nyregistrerad h�r p� forumet.. Det jag t�nkte p� �r att man kanske borde s�tta upp en hub p� tex Direct Connect d�r alla TA medlemmar kan byta och tipsa om musik med varandra. Kanske en l�senord skyddad variant enbart f�r oss f�r att kunna h�lla en bra standard p� b�de musik och chat?? Kom g�rna med �sikter kanske kan jag ta p� mig ansvaret f�r ev hub, bara jag f�r det att funka genom min router.. |

Tjaba � v�lkommen till TA hoppas att du ska trivas h�r.....
Ska kolla om jag f�r hubben att funka i helgen.. provade f�rut men routerns brandv�gg st�ller till det, annars s� �r det inga problem f�r mig att k�ra en hub d� jag kan l�gga den p� en separat dator.. vi f�r se..