TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- a.s. zaterdag Umania, Black Hole Night


Posted by johndeM on Nov-16-2004 16:53:

a.s. zaterdag Umania, Black Hole Night

A.s. zaterdag vanaf 23:00 Mr. Sam (Mojado), DJ Ton T.B. (Three Drives) en Cor Fijneman.
Black Hole night @ Umania, www.umania.nl / www.blackholerecordings.com


Posted by eieregooie on Nov-16-2004 17:19:

Ik vind zowel Ton TB als Cor Fijneman niet echt lekker draaien ofzo... Dus niet echt de moeite ofzo... alhoewel Mr Sam dan misschien wel weer leuk is, en ach... ik heb toch nog wel wat vrijkaartjes ter beschikking dus wie weet... Als ik t 25 jarig huwelijk van paps en mams zat ben


Posted by HBtje on Nov-16-2004 17:22:

quote:
Originally posted by eieregooie
Ik vind zowel Ton TB als Cor Fijneman niet echt lekker draaien ofzo... Dus niet echt de moeite ofzo... alhoewel Mr Sam dan misschien wel weer leuk is, en ach... ik heb toch nog wel wat vrijkaartjes ter beschikking dus wie weet... Als ik t 25 jarig huwelijk van paps en mams zat ben


zozo alvast feli


alsk geld had was ik wel gekomen jah.... clubavondjes vind ik steeds vetter


Posted by MaGiK54 on Nov-16-2004 17:22:

Cor en Ton zuigen big time dus zal zeker niet hiero heen gaan.


Posted by Matthijs on Nov-16-2004 18:08:

Het is alweer lang geleden dat ik daar voor het laatst geweest ben, was in ieder geval nog onder de oude vertrouwde naam 'Eau'. Maar denk toch niet dat ik hier heen ga. Cor Fijneman vind ik echt drie keer niks, Mr. Sam en Ton TB heb ik niet echt heel vaak iets van gehoord.


Posted by HBtje on Nov-16-2004 18:14:

quote:
Originally posted by Matthijs
Het is alweer lang geleden dat ik daar voor het laatst geweest ben, was in ieder geval nog onder de oude vertrouwde naam 'Eau'. Maar denk toch niet dat ik hier heen ga. Cor Fijneman vind ik echt drie keer niks, Mr. Sam en Ton TB heb ik niet echt heel vaak iets van gehoord.


nog feli met je verjaardag gister he


Posted by Matthijs on Nov-16-2004 18:18:

quote:
Originally posted by HBtje
nog feli met je verjaardag gister he


ja thanks!


Posted by @win on Nov-16-2004 21:58:

Van die Mr. Sam zou ik niet te veel verwachten. Ik hoorde hem vorige week op id-t radio draaien en die gast is technisch gezien echt dramatisch...


Posted by eieregooie on Nov-17-2004 02:42:

Mooi, dan gaan we zeker niet Ook al had ik me vergist en is het feestje van me ouders vas de week erop...



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.