TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Johan Gielen stopt bij ID&T Radio
Pages (2): [1] 2 »
Johan Gielen stopt bij ID&T Radio
| quote: |
| Johan Gielen stopt bij ID&T Radio Na bijna twee jaar lang, elke zaterdagavond de Nederlandse feestgangers onderweg te hebben opgewarmd, is er een einde gekomen aan de wekelijkse show 'Lift Off' van Johan Gielen op ID&T Radio. Met meer dan 180 uur muziek en 2208 platen is Johan Gielen een van de oudst gedienden op ID&T Radio. Johan Gielen: "De drukke bezetting van mijn agenda en het groeiende aantal boekingen zorgen er nu voor dat ik tijdelijk genoodzaakt ben een radio pauze in te lassen. Dit betekent overigens niet dat ik helemaal geen radio meer zal doen, meer informatie hierover zal snel op www.johangielen.com te vinden zijn. Voor nu wil graag alle fans, luisteraars en medewerkers van ID&T Radio bedanken voor de afgelopen twee mooie jaren." Aanstaande zaterdag zal de laatste uitzending van 'Lift Off' van 20:00 uur tot 22:00 uur te horen zijn op ID&T Radio. |
), steeds meer slome saaie house muziek (maar dat is persoonlijk). Overdag steeds meer R&B (daar is toch Juize FM voor??). Ferry Corsten en Marco V zijn al weg, nu gaat Gielen dus ook. Blijft alleen Armin over
en die is alleen te pruimen als ze een liveset uitzenden vanuit een club. Jammer
jammer (not)
wies die leuke blonde meid links op de foto?
chantal janzen 
We zullen hem missen.
| Originally posted by basd We zullen hem missen. |
| Originally posted by HBtje wies die leuke blonde meid links op de foto? |
| Originally posted by FunkySimon Ik weet al voor welk bedrijf hij nu gaat werken!! 25 jarig contract afgesloten! Hij krijg onder andere een Kaas van de zaak, en natuurlijk een cheese-s-m! Doet ie goed hoor! |

| Originally posted by Jappio jij was toch homo? |
| Originally posted by MaGiK54 als kiespijn |
die zag ik niet aankomen, whaahaha!
Afgelopen zaterdag heb ik toch maar liefst tien minuten naar z'n show geluisterd, maar om nou te zeggen dat ik het jammer vind dat hij er mee stopt: NEE!
Ik kreeg laatst in de auto bijna een hartverzakking toen ik hem 2 nummertjes in elkaar hoorde mixen...ernstig...
Krijgen we er een nu echt goede tranceshow op de zaterdagavond voor terug? 
| Originally posted by basd Niet doen Jappie, ik krijg visuals van Duitse leernichten. Zit ik niet echt op te wachten. |
Re: Johan Gielen stopt bij ID&T Radio
| Originally posted by HBtje ok niet iedereen was even tevreden met zn hitjes-trance.. kan ik in komen... maar: ID&T wordt steeds meer ruk. Ze doen voornamelijk nog rebroadcasts (opnieuw uitzenden van oude sets ), steeds meer slome saaie house muziek (maar dat is persoonlijk). Overdag steeds meer R&B (daar is toch Juize FM voor??). Ferry Corsten en Marco V zijn al weg, nu gaat Gielen dus ook. Blijft alleen Armin over en die is alleen te pruimen als ze een liveset uitzenden vanuit een club. Jammer |
urban brengt meer geld in het laadje...
in ieder geval op feesten: die gasten slikken minder pillen en zuipen dus meer 
| Originally posted by Eye-Riz urban brengt meer geld in het laadje... in ieder geval op feesten: die gasten slikken minder pillen en zuipen dus meer |
Vind het ook wel jammer dat er steeds meer een andere richting wordt ingeslagen, maar denk dat het voor hun marktaandeel in de radio industrie wel heel voordelig uitkomt
Maar net wat je zegt, genoeg internet radio, en livesets op de hd om het zonder ID&T ook op muziek gebied uitstekend te houden 
ik krijg eerder het idee dat ID&T zijn show stopte ipv dat hij zijn show stopte, maar goed..
| Originally posted by Robert ik krijg eerder het idee dat ID&T zijn show stopte ipv dat hij zijn show stopte, maar goed.. |
Gielen is net als t weer,soms isset erg lekker,soms isset erg slecht,hm damn,hij lijkt wel een mens.
Wat ik wel weet is dat ik feesten heb meegemaakt waar hij stond te draaien als de beste en de keren dat ik m meegemaakt heb dat ie zoog zal ie wel een bad day/night gehad hebben ofzo.
Het zijn wel de dj's met lef en dus degenen die voor verrassingen zorgen zodat mensen over ze praten,zowel positief als negatief.
Nee de hitjesdraaiers van dit moment zijn origineel,13 in een dozijn die met hun cdrretjes stoer lopen doen omdat de tracks zo nieuw en nog niet op plaat verschenen zijn zodat met platen draaien een kunst apart aan t worden is,zeer boeiend jah.
Tracklisten lijken omgelovelijk veel op elkaar en als ze dat al niet doen dan doen de tracks dat wel met al die gay pingelshit.
Geef mij maar een paar dikke mismixen van een Gielen of weet ik wie,dan leeft t at least en valt er wat te klagen,en mocht ie een goeie dag hebben en een dikke set neerzetten dan isser nog een verrassend element ook,W00T!
Maar ID-T bewijst al een paar jaar dat ze dik commercieel zijn dus wat maakt t uit wat die mensen doen en laten,zo worden onze feesten tenminste niet meer lastig gevallen door gezeik en kunnen we weer gewoon tekeer gaan zonder fotocamera op je bek.
(hoewel als snuggle of jp dr zijn.....
)
| Originally posted by Donna Gielen is net als t weer,soms isset erg lekker,soms isset erg slecht,hm damn,hij lijkt wel een mens. |
Ook bij gielen solo in november 2001 geweest soms?:P
vorig jaar (2e kerstdag) met 2 GTA's staan KNALLEN 3 uur lang in een plaatselijke club in Herford/Duitsland. Johan Gielen draaide daar... echt geweldige sfeer, zelfs even praatje met Gielen gemaakt... Blijkbaar had ie toen een goeie nacht
En heeft ie t niet dan issie nog altijd wel ok 
Nou ik vond hem op Qontact 2003 HMH in ieder geval bar slecht...