TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [20/21-11-2004] Platenbeurs in Jaarbeurs Utrecht

Posted by basd on Nov-18-2004 15:25:

[20/21-11-2004] Platenbeurs in Jaarbeurs Utrecht

Gaan er nog mensen van hier kijken op de platenbeurs in Utrecht?

Ik ga misschien (als ik op tijd wakker ben, en niet te brak) zondag wel even een kijkje nemen.. Misschien wel lachen om met een paar mensen te gaan anders.

Voor meer info:

http://www.recordplanet.nl/

Weet iemand trouwens hoeveel de entree is? Een paar euro vind ik niet heel erg, maar het moet niet te veel zijn, het is tenslotte maar een beurs..

EDIT:

Toegang is een tientje. Best veel.

Posted by New Wave on Nov-19-2004 16:28:

Ik ga mee. Wie nog meer?

Posted by New Wave on Nov-21-2004 15:45:

mensen, stom dat jullie niet geweest zijn want er lagen zeer veel classic waar heel TA geil van wordt! In april is er weer een editie.

Posted by basd on Nov-22-2004 07:54:

quote:
Originally posted by New Wave
mensen, stom dat jullie niet geweest zijn want er lagen zeer veel classic waar heel TA geil van wordt! In april is er weer een editie.

x2

Posted by sndh on Nov-22-2004 08:09:

ik kon helaas niet, maar vertel wat hebben jullie gekocht / gezien?!

Posted by basd on Nov-22-2004 08:18:

Vooral heel veel echte classics, uit de jaren '60 en zo. Gouden platen van Queen voor 1800 euro.

Misschien lagen er zozeer nog niet eens voor de echte trensert interessante platen, maar wel redelijk veel uit de beginperiode van de housemuziek. Robert Miles bijvoorbeeld, ook veel oude techno (Mills, Garnier, Sven Vath). Jammer alleen dat je bijna nergens kon voorbeluisteren, heb daarom alleen een paar platen gekocht die ik echt kende. Twee oudere progressiveplaatjes en een tranceplaat (eigenlijk voor iemand anders, maar als die em niet wil hou ik em zelf of mag iemand van jullie em wel hebben als ie er behoefte aan heeft)..

Paris & Sharp - Aphrodite (met Tarrantella & Redanka remix)
Kosheen - Hungry (Satoshi Tomiie remix)
Luis Paris - Incantation

Posted by Eye-Riz on Nov-22-2004 16:21:

leuk dat jullie nog even belden