TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Kom gezellig op IRC

Posted by Jukx on Oct-16-2001 10:01:

Be Cool! Kom gezellig op IRC

Ik wil graag iedereen er even aan herinneren dat we ook een heel leuk IRC-kanaal hebben. Hartstikke gezellig, toch komen sommige mensen er niet/nauwelijks. Optimus? waarom ben jij er nooit? En onze post-machine DJ Lex... die zou daar toch wel op zn plaats zijn!
Maar goed, oproep dus voor de Dutch-TA's... kom lekker op IRC.

server: efnet
channel: taforum

Howdie!

Posted by tango on Oct-16-2001 10:09:

idd

grtz,
TNG

Posted by Blik on Oct-16-2001 10:41:

IRC roelt

echt wel gezellig, die Brabantse gezelligheid kom je overal tegen

Posted by -=WVG=- on Oct-16-2001 10:44:

jahaa...

en tis ook veel handiger...

hoef je nie steeds op reply enzow te klikken...

(liever lui dan...moe)

Posted by Opti on Oct-16-2001 11:30:

Re: Kom gezellig op IRC

quote:
Originally posted by Jukx
Optimus? waarom ben jij er nooit?

ik ben er weleens...een keer in de maand
maar ja, vorige keer toen ik er was, lag iedereen te pitten

Posted by LightForce on Oct-16-2001 11:38:

Waarom hebben jullie nou weer een irc kanaal op efnet, zou het niet handiger zijn om het gewoon op irc.tranceaddict.com een kanaal te openen. Zit tenminste alles bijelkaar.

Is maar een suggestie natuurlijk, maar wel een erg makkelijke

Gegroet mensen!!

Posted by Blik on Oct-16-2001 11:39:

quote:
Originally posted by LightForce
Waarom hebben jullie nou weer een irc kanaal op efnet, zou het niet handiger zijn om het gewoon op irc.tranceaddict.com een kanaal te openen. Zit tenminste alles bijelkaar.

Gegroet mensen!!

neuj man, ons eigen channeltje is veel gezelliger en ook in het nederlands, veel makkelijker dus

en Optimus, als ik kom liggen ze spontaan allemaal te slapen

Posted by Tall21 on Oct-16-2001 11:41:

Zal m'n mIRC maar weer eens uit de kast trekken. Of weet iemand misschien een beter programma om mee op irc te gaan??

Posted by Miss Proximus on Oct-16-2001 12:06:

quote:
Originally posted by LightForce

Gegroet mensen!!

Daar was ook een taforum maar dat sloeg niet zo aan ofzo..het zal inderdaad wel een probleem voor veel mensen zijn om engels te lullen maarre....hebben wij geen problemen mee ey lightforce ik heb sowieso t idee dat iedereen teveel op irc zit want er wordt nauwelijks nog iets gepost (in vergelijking met eerst)...waar ben je lex??? ...en als iemand weer s een lange post maakt dan zijn t vaak weer logs van irc enzo.....na jah......maakt mij nieh uit want ik post wel in de chill

Posted by LightForce on Oct-16-2001 12:35:

Nee hoor MissProximus, heb ik geen probleempje mee Lul net zo hard mee in het engels als in het nederlands.
Maar als jed aar een eigenkanaal maakt hoef je toch geen engels te lullen????���� Dus zie het probleem dan niet helemaal.
Maar ja wie ben ik, nou ik ben 1 van de 15 miljoen tellende mensen in het land nederland

Posted by Eye-Riz on Oct-16-2001 17:59:

viel mij ook al op dat er minder gepost wordt...
kga niet weet ik veel hoeveel dingen af lopen zoeken om te kijken waar iedereen is. TA is genoeg, anders komt er niets meer van al die andere dingen die ik moet doen (gebeurt nu al vaak genoeg dat ik dingen die ik moet doen gewoon laat liggen onder het mom van 'ik heb geen tijd'... struisvogelpolitiek noemen ze dat.. een van mijn talenten )

Posted by moogwai on Oct-16-2001 18:14:

Ben gisteren ook weer een op het MirC geweest.. voor het eens sinds een paar maanden... is wel relaxt daar

Posted by dj_highforce on Oct-17-2001 12:34:

Ik zal eens kijken of ik alweer op de efnet servers kan komen..
Kwam er laatst helemaal niet meer op.. en hele week.. daarna niet meer geprobeert..

Zie jullie zoo..
Mzzls

Posted by Flippe on Oct-17-2001 14:30:

Ik ben daar wel maar ben beetje aan t idle, zal es wat meer gaan lullen daar

Posted by Dj Alpha on Oct-17-2001 17:08:

Ik heb nog nooit van dat IRC shit gehoord..
Wat is IRC eigenlijk?
en ik mag trouwens toch al die gasten niet

GEINTHUH!!!

Posted by Blik on Oct-18-2001 14:43:

quote:
Originally posted by Dj Alpha
Ik heb nog nooit van dat IRC shit gehoord..
Wat is IRC eigenlijk?
en ik mag trouwens toch al die gasten niet

GEINTHUH!!!

zegt onze IRC-addict

Posted by Flippe on Oct-18-2001 14:57:

quote:
Originally posted by Blik

zegt onze IRC-addict

idd ja, altijd als ik erben is hij er ook

Verslaafde :P

Posted by rellivisit on Oct-18-2001 16:38:

'k Moet zeggen, wel gezellig.

Posted by Dj Lex on Oct-21-2001 08:18:

ik ga het deze vakantie denk ik ff proberen. Een paar mensen vroegen of ik is een keer zou komen. Zal er wel weer geen klote van begrijpen, maar ja. En mijn computer heeft zoveel troep erop staan, dat ie geregeld vastloopt (256 mb RAM niet te geloven), dus moet kijken hoe het loopt met dit progje

Posted by Flipper01 on Oct-23-2001 19:34:

Smiling Frog

Ik heb een hele tijd terug ooit eens op IRC gezeten, maar dat vond ik vrij vaag...

Welk progje kan ik t beste gebruiken om te IRCen?? Misschien dat ik dan ff een poging waag.
Tja weinig tijd h�

Posted by Dj Alpha on Oct-24-2001 08:13:

quote:
Originally posted by Flipper01
Ik heb een hele tijd terug ooit eens op IRC gezeten, maar dat vond ik vrij vaag...

Welk progje kan ik t beste gebruiken om te IRCen?? Misschien dat ik dan ff een poging waag.
Tja weinig tijd h�

Check IRC Pagina

daar staat vast wel iets