TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Na een feest? (After of niet)
Pages (2): [1] 2 »

Posted by Original on Nov-19-2004 21:53:

Na een feest? (After of niet)

Wat doe je na een feest?

Als ik naar een club geweest ben ga ik meestal naar huis, effe douche en slapen. Maar na een groot feest is er altijd wel een "after" bij een bekende dus eens in de zoveel tijd trekken we het feest daar nog effe door. (na praten over het feest, muziekje aan kopje thee erbij, jointje etc. etc. )
Ik zelf ga vrijwel nooit naar een afterparty in een club, paar keer gedaan maar meestal is de muziek het net niet en het publiek ook net niet.

De vraag lijkt me dus duidelijk.

Posted by MaGiK54 on Nov-19-2004 21:56:

Nope eigenlijk nooit, hooguit afteren bij Masada, grill-restaurant op de boulevard op Scheveningen, lekker wat eten (stokbroodje sate is yummie daaro), maar meestal rechtstreeks naar huis om te afteren op TA en dan bed in.

Posted by Djeebie on Nov-19-2004 21:59:

Het ligt eraan waar het feest is. Als het dichtbij huis is wil ik thuis met vrienden nog wel eens doorgaan. Als ik echt moet reizen dan duik ik bij thuiskomst direct m'n bed in.

Posted by jp on Nov-19-2004 22:11:

Na (groot) feest effe reacties op i-net lezen en de hele zondag slapen

Posted by HBtje on Nov-19-2004 22:12:

maar hoe kom je dan weer fit voor t werk op maandag ?

Posted by Eye-Riz on Nov-19-2004 22:19:

vroeger afterde ik eigenlijk STANDAARD
tegenwoordig ben ik wat braver, en ga ik vaak netjes slapen.
ik ga overigens NOOIT naar een afterclub. altijd lekker thuis chillen met je vrienden, soms nog bijna leuker dan het feestje waar je bent geweest

Posted by HiGH_NrG on Nov-19-2004 22:45:

quote:
Originally posted by HBtje
maar hoe kom je dan weer fit voor t werk op maandag ?

Dat is een hopeloze missie. Je kan 't wel vergeten om fit te zijn op maandag... Maar dat is natuurlijk onderdeel van de after

Posted by @win on Nov-20-2004 00:02:

Gewoon naar huis. Feesten zijn voor mij altijd toch 1,5 reizen minimaal dus dan wil ik naar bedje toe! Maar eerst douchen en ontbijten

Posted by BaRTeZ on Nov-20-2004 00:57:

quote:
Originally posted by @win
Gewoon naar huis. Feesten zijn voor mij altijd toch 1,5 reizen minimaal dus dan wil ik naar bedje toe! Maar eerst douchen en ontbijten

same here, voordat ik thuis ben is de srv man al drie keer langs geweest.
ff een boterham en glas melk naar binnen werken en naar bed

Posted by Glaniskanis on Nov-20-2004 04:03:

Lekekr opgewarmde melk met een broodje balkebrei!
HEerlijk afteren bij mams op schoot (of PAPS! als ide la wakker is)

Posted by magrec on Nov-20-2004 10:18:

Ligt eraan..heb wel ��ns een after van earth bezocht. Dat was wel grappig alleen was ik ��n van de weinige die nuchter was hehe bizar maar wel gezellig. Het leukste is toch wel na afloop bij iemand thuis lekker relaxt afteren. Thee, joint en muziek etc maar dat doe ik meestal als ik daar dan ook kan slapen want om daarna nog in een trein te gaan stappen...no way.

Maar goed meestal ben ik ook pas thuis tussen 9 en 10 als ik met ov reis..das meestal mijn after

Posted by franzelare on Nov-20-2004 10:28:

afteren vind ik heerlijk, echt mijn ding!
vroeger met iris bijvoorbeeld, nu vaak met andere

het nadeel is wel dat maandag een stuk zwaarder is

afterclubs kom ik eigenlijk nooit, niet mijn ding

Posted by SnuggLe on Nov-20-2004 14:26:

Ik slik niet, dus meteen als een baksteen in slaap vallen is een hele goede!

Posted by Eye-Riz on Nov-20-2004 21:51:

ook als je niet slikt kun je goed afteren hoor

Posted by Donna on Nov-21-2004 12:27:

idd met een aantal mensen bij iemand thuis lekker met een bak thee en een dikke joint afteren is echt megalekker,ookal zijn we hier thuis ookal weer ruim een jaar braaf en gaan we na de forumpjes ff afstruinen lekkah naar bed.

Een afterclub vink een vreselijk onsmakelijke bedoening,veelal ppl die net geen overdosis GHB in hun donder hebben die met soms zeer aparte stuiptrekkingen van hun gezicht een andere aan lager wal geraakte tracht te verleiden tot een potje gangbang in de doka:roll:

Ben er wel nie vaak geweest maar vaak genoeg om te weten dat mn mondhoeken vreselijk cynisch zo'n beetje op mn tenen hangen gedurende mn observaties en daar krijg ik alleen maar expressie-rimpels van!

Posted by Eye-Riz on Nov-21-2004 13:13:

quote:
Originally posted by Donna
idd met een aantal mensen bij iemand thuis lekker met een bak thee en een dikke joint afteren is echt megalekker,ookal zijn we hier thuis ookal weer ruim een jaar braaf en gaan we na de forumpjes ff afstruinen lekkah naar bed.

Een afterclub vink een vreselijk onsmakelijke bedoening,veelal ppl die net geen overdosis GHB in hun donder hebben die met soms zeer aparte stuiptrekkingen van hun gezicht een andere aan lager wal geraakte tracht te verleiden tot een potje gangbang in de doka:roll:

Ben er wel nie vaak geweest maar vaak genoeg om te weten dat mn mondhoeken vreselijk cynisch zo'n beetje op mn tenen hangen gedurende mn observaties en daar krijg ik alleen maar expressie-rimpels van!

ik had het niet beter kunnen zeggen

Posted by nwopper on Nov-21-2004 13:21:

Na een feest....

...dan doen mijn voeten zeer, mijn haren zijn plakkerig, er hangt zo'n vies zoetig geurtje om me heen en ik voel me dood en heb enorme honger...

...meestal prop ik mezelf dan in een overvolle trein om tegen het raam aangedrukt te worden terwijl degene die tegen me aan staat te schurken uitgebreid een joint rookt en de hele trein vergast....

...eenmaal uitgestapt sjok ik Utrecht Centraal op, ga in de km lange rij (alle passagiers van de trein hebben honger) staan voor het eerste de beste broodjeskraampje dat we zien....

...knabbelend op mijn broodje loop ik naar het bus/tramstation en kom erachter dat de tram pas over een uur vertrekt dus besluit ik maar een uur te vernikkelen in de kou....

...als ik de tram uitkom moet ik nog een teringend strompelen naar huis, daar schop ik mijn plakkerige zooi uit en kruip in bed en kom er niet meer uit VOOR 4 uur...

Hmmm...afterparties zijn nix voor mij.... Ik ben simpelweg te dood om nog enige vorm van dansen te kunnen ontwikkelen op een afterparty...misschien als je zo'n dikke berg speed/xtc of whatever achter je kiezen hebt maak je er nog wat van... Maar of dat zo leuk is...

Posted by Chicane on Nov-21-2004 13:25:

quote:
Originally posted by nwopper
Na een feest....
*en verder*

Koekje erbij?

Posted by Matthijs on Nov-21-2004 13:25:

Ook geen afterparties voor mij; zaterdagochtend moet ik ivm met werk altijd vroeg opstaan (5 uur), dus dan houd ik het echt niet vol tot halverwege de zondagochtend. Als ik thuis kom soms nog wel even de computer aan, maar daarna ga ik toch echt slapen!

Posted by nwopper on Nov-21-2004 15:30:

quote:
Originally posted by Chicane
Koekje erbij?

Je plaat blijft steken....

Posted by Tom Lont on Nov-21-2004 20:32:

Lekker douchen, beetje eten en nog ff fora checken, daarna lang slapen....

Posted by Tom Lont on Nov-21-2004 20:33:

Ik ben na 4 jaar eindelijk senior TA, lol

Schiet niet echt op

Posted by Eye-Riz on Nov-21-2004 22:56:

quote:
Na een feest....

...dan doen mijn voeten zeer, mijn haren zijn plakkerig, er hangt zo'n vies zoetig geurtje om me heen en ik voel me dood en heb enorme honger...

...meestal prop ik mezelf dan in een overvolle trein om tegen het raam aangedrukt te worden terwijl degene die tegen me aan staat te schurken uitgebreid een joint rookt en de hele trein vergast....

...eenmaal uitgestapt sjok ik Utrecht Centraal op, ga in de km lange rij (alle passagiers van de trein hebben honger) staan voor het eerste de beste broodjeskraampje dat we zien....

...knabbelend op mijn broodje loop ik naar het bus/tramstation en kom erachter dat de tram pas over een uur vertrekt dus besluit ik maar een uur te vernikkelen in de kou....

...als ik de tram uitkom moet ik nog een teringend strompelen naar huis, daar schop ik mijn plakkerige zooi uit en kruip in bed en kom er niet meer uit VOOR 4 uur...

Hmmm...afterparties zijn nix voor mij.... Ik ben simpelweg te dood om nog enige vorm van dansen te kunnen ontwikkelen op een afterparty...misschien als je zo'n dikke berg speed/xtc of whatever achter je kiezen hebt maak je er nog wat van... Maar of dat zo leuk is...

je doet het ook niet goed... je moet nieuwe vrienden zoeken... MET AUTO's!!!

Posted by eieregooie on Nov-22-2004 03:24:

Feest, eten (onderweg of thuis), slapen... ideaal

Als t langer dan een uur rijden is vaste prik ff half uurtje pauze bij de Shell... Koffie, eten, roken, zeiken en vooral, heel melig zijn... je kent t wel... De rest heeft meestal net een half uurtje liggen tukken dus ik vermaak me kostelijk met al die dronken/slaapdronken mensen om me heen

Visualisatie:

Freezel rechts (MET Jamai CD )

Dr Oetker

Ja, hehe... de Shell is mijn After

Posted by basd on Nov-22-2004 08:27:

quote:

Zo'n Breezer moet ook in je MOND. Niet in je haren. Scheelt misschien ook weer in de honger, want van die zoete crap word je zo misselijk dat je de eerste tijd toch niks naar binnen wil werken.

Pages (2): [1] 2 »