TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Verkiezing van de grootste NL-TA
Pages (4): [1] 2 3 4 »


Posted by Cosmic on Nov-21-2004 12:34:

Exclamation Verkiezing van de grootste NL-TA

198 centimeter. Wie bied meer?


Posted by Chicane on Nov-21-2004 12:39:



ik ben 190, basvh is de grootste, period.


Posted by dj_spare on Nov-21-2004 13:06:

189 hier, geen schijn van kans dus


Posted by Eye-Riz on Nov-21-2004 13:10:

nou, zijn we hier ook klaar (je had ook niet meteen je lengte moeten vertellen cosmic, sukkel )


Posted by Jappio on Nov-21-2004 13:37:

1.78


Posted by MaGiK54 on Nov-21-2004 13:42:

HiGH_NrG is denk de grootste hiero, net over de 2 meter volgens mij.


Posted by jp on Nov-21-2004 13:49:

1.93m


Posted by Subsonik on Nov-21-2004 13:55:

stop maar, niemand kan tegen mijn 174 op


Posted by magrec on Nov-21-2004 13:56:

Gaat tussen high of basvh....

ik ben 1.94


Posted by Passiva on Nov-21-2004 14:11:

HiGH_NrG wint zeker. Die gast is echt HUGE


Posted by Esrem on Nov-21-2004 14:15:

Mag ik meedoen aan de competitie voor de grootste NL-TA vrouw:P?
1.82m


Posted by SnuggLe on Nov-21-2004 15:00:

Re: Verkiezing van de grootste NL-TA

quote:
Originally posted by Cosmic
198 centimeter. Wie bied meer?


Zie je nou wel dat je de GROOTSTE n3rd bent!


Posted by BaRTeZ on Nov-21-2004 15:14:

ergens tussen de 1.72 en 1.75 volgens mij :P


Posted by @win on Nov-21-2004 15:15:

De langste niet, maar de zwaarste kan ik wel eens winnen


Posted by Hitman on Nov-21-2004 15:17:

1.96


Posted by nwopper on Nov-21-2004 15:29:

He! Daar gaat mijn langgekoesterde droom om de grootste NLTA vrouw te worden.... Esrem heeft me lang en breed verslagen....

1.72


Posted by MennoB on Nov-21-2004 15:35:

2.03 m


Posted by Flippe on Nov-21-2004 15:42:

Om en nabij de 1.90


Posted by Esrem on Nov-21-2004 15:42:

quote:
Originally posted by nwopper
Esrem heeft me lang en breed verslagen....


Ook breed?


Posted by New Wave on Nov-21-2004 15:42:

1,94


Posted by Remy D on Nov-21-2004 15:52:

1,90


Posted by HiGH_NrG on Nov-21-2004 16:00:

2,17!


Posted by Hitman on Nov-21-2004 16:17:

quote:
Originally posted by HiGH_NrG
2,17!


jij wint


Posted by Cosmic on Nov-21-2004 17:35:

quote:
Originally posted by HiGH_NrG
2,17!


Het gaat hier om je LICHAAMSLENGTE he?


Posted by TranceFool on Nov-21-2004 17:41:

quote:
Originally posted by HiGH_NrG
2,17!

whaha serieus???


Pages (4): [1] 2 3 4 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.