TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- De enige echte NLTA nerd 2005 thread
Pages (2): [1] 2 »


Posted by jp on Nov-21-2004 20:25:

De enige echte NLTA nerd 2005 thread

Vergeet alle andere threads, dit is de enige echte officiele TA Nerd verkiezingen

Met een voorselectie gemaakt door de kenners zijn tien namen genomineerd.

De winnaar moet verplicht een maand lang de 'ik ben de NLTA nerd 2005' sig dragen

Attentie: alleen NLTA mogen stemmen
Attention: only NLTA are allowed to vote
Achtung: nur NLTA konnen wahlen
Attention: Francais go away nothing to see here


Posted by nz-fan on Nov-21-2004 20:32:

Jester

Loooool!

greetings


Posted by HBtje on Nov-21-2004 20:34:

wanneer is de date of closing

enne sommigen moeten nog veel spammen anders kunnen ze de sig niet setten


Posted by basvh on Nov-21-2004 20:37:

Mijn stem is veranderd in vergelijking met de vorige thread.

Maar anyway wat doe ik bij de genomineerde?


Posted by kolkiewolkie on Nov-21-2004 22:11:

6-7 momenteel in het 'voordeel' van bram


Posted by dj_spare on Nov-21-2004 22:44:

6-9 'voor' bram


Posted by New Wave on Nov-21-2004 22:48:

Voruut dan moar.
Maaruh, wie bepaald de 10 geselecteerde dan? JP zelf? dit is pure CORRUPTIE!!


Posted by Eye-Riz on Nov-21-2004 22:49:

waarom kan ik niet stemmen?!


Posted by New Wave on Nov-21-2004 22:50:

quote:
Originally posted by Eye-Riz
waarom kan ik niet stemmen?!


Omdat jij een vrouw bent. Vrouwen hebben geen stemrecht!


Posted by Eye-Riz on Nov-21-2004 23:00:

quote:
Originally posted by New Wave
Omdat jij een vrouw bent. Vrouwen hebben geen stemrecht!


Wat een bijdehandje is het toch he die Tim


Posted by Teknikol on Nov-21-2004 23:07:

gestemd!


Posted by New Wave on Nov-21-2004 23:28:

quote:
Originally posted by Eye-Riz
Wat een bijdehandje is het toch he die Tim


sorry, soms laat ik mij even gaan.....


Posted by MaGiK54 on Nov-22-2004 06:46:

Wederom gestemd, hopelijk wel de laatste keer.


Posted by Zehra on Nov-22-2004 07:18:

Re: De enige echte NLTA nerd 2005 thread

quote:
Originally posted by jp
Attentie: alleen NLTA mogen stemmen
Attention: only NLTA are allowed to vote
Achtung: nur NLTA konnen wahlen
Attention: Francais go away nothing to see here


too late


Posted by MaGiK54 on Nov-22-2004 07:21:

Re: Re: De enige echte NLTA nerd 2005 thread

quote:
Originally posted by Zehra
too late


Die Belgen luisteren nou ook nooit h�


Posted by Cosmic on Nov-22-2004 10:29:

Gestemd!

Maarre, 2005


Posted by Jappio on Nov-22-2004 12:49:

1 vote for hornybjornie


Posted by jp on Nov-22-2004 15:33:

Hbtje is eigenlijk de Geert Wilders van NLTA. Snelle opkomst in de peilingen mede dankzij gepeperde uitspraken


Posted by robin on Nov-22-2004 15:50:

fuck zeg schrok me de tyfus

keek bij het blakje ONDER mij


Posted by HBtje on Nov-22-2004 15:54:

quote:
Originally posted by jp
Hbtje is eigenlijk de Geert Wilders van NLTA. Snelle opkomst in de peilingen mede dankzij gepeperde uitspraken



LOL!!!!!!!!!!!!!!!!


maar ik ben weer off... moet werken


Posted by Tim81 on Nov-22-2004 16:54:

Dit is weer eens een andere verkiezing dan beste dj, slechtste feest of vetste plaat!

Snuggle neemt wel overtuigend de leiding


Posted by MaGiK54 on Nov-22-2004 16:57:

Na twee verkiezingen mag Snuggle zich met recht NERD van NLTA noemen


Posted by jp on Nov-22-2004 19:24:

Dit doen ze in de VS met nerds

http://www.sidetraked.com/index.php?cmd=media&id=81


Posted by MaGiK54 on Nov-22-2004 19:26:

quote:
Originally posted by jp
Dit doen ze in de VS met nerds

http://www.sidetraked.com/index.php?cmd=media&id=81



Wanneer komen we Snuggle weer eens tegen


Posted by HBtje on Nov-22-2004 22:01:

ach wie er dan ook 'wint'.... het is toch allemaal voor de grap

maar wel opvallend dat Snuggle al lange tijd niet online is geweest hier


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.