TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Trance/techno/house bar
Pages (3): [1] 2 3 »
Trance/techno/house bar
Min kompis och jag jobbar p� en id� som vi har haft ett tag...
Vi t�nkte ha som en sorts "klubb" p� en vardag...ett st�lle d�r man kan dricka och snacka skit till sk�n musik...nya djs varje vecka...jag promotar djs s� det �r ett bra s�tt att visa va dom g�r f�r... det ska vara en bar utan floor men vill man dansa f�r man v�l g�ra det d�r det k�nns b�st ....
Jag har en hel del ideer om va man kan g�ra och vilka sponsorer man borde anv�nda sig av och s�...
Nu skulle jag g�rna vilja h�ra va ni tycker...har ni n�gra f�rslag?
Re: Trance/techno/house bar
| quote: |
| Originally posted by Gaby Min kompis och jag jobbar p� en id� som vi har haft ett tag... Vi t�nkte ha som en sorts "klubb" p� en vardag...ett st�lle d�r man kan dricka och snacka skit till sk�n musik...nya djs varje vecka...jag promotar djs s� det �r ett bra s�tt att visa va dom g�r f�r... det ska vara en bar utan floor men vill man dansa f�r man v�l g�ra det d�r det k�nns b�st .... Jag har en hel del ideer om va man kan g�ra och vilka sponsorer man borde anv�nda sig av och s�... Nu skulle jag g�rna vilja h�ra va ni tycker...har ni n�gra f�rslag? |
har du varit p� soap bar p� s�ndagarna?
blir hela baren floor..
Tycker att det l�ter som en bra ide......F�r er stockholmsbor iaf........
Tycker att ni ska satsa p� det iaf.....
l�ter som en fin id�
naturligtvis ska alla TAs ha gratis av allt 

| Originally posted by reveal l�ter som en fin id� naturligtvis ska alla TAs ha gratis av allt ![]() ![]() |
Hmm... Enlightment Cafe i Malm� �r en bar/cafe av just den typen du beskriver. Om du vill kan jag rota upp ett telnr. om du vill ringa och h�ra hur de lagt upp det. I vilket fall som helst verkar deras verksamhet g� j�ligt bra... de har b�rjat s�lja kl�der nu ox�!
| Originally posted by Aendy ... de har b�rjat s�lja kl�der nu ox�! |
?
| Originally posted by Ravesquad Kan inte alla k�pa TA t-shirts s� vi k�nner igen varandra ute p� dansgolvet ? |
| Originally posted by Aendy .....eller inte. |
| Originally posted by Ravesquad ...eller ocks�.. |
| Originally posted by reveal eller inte... |
l�r kosta som fan
jag har hellre en tshirt med "in trance we trust" eller n�t s�nt...
| Originally posted by reveal l�r kosta som fan jag har hellre en tshirt med "in trance we trust" eller n�t s�nt... |

Jag vet att iden �r bra och jag har snackat med andra f�rhoppningsvis kommande samarbetspartners som �r otroligt bra att ha med att g�ra s� f�r vi igenom det s� kan det bli riktigt bra!
Men ge mig tips, vi har en viss publik men jag skulle g�rna vilja n� ut till fler, s�rskillt 18-19-�ringar...hur skulle man kunna g�ra det?
Aendy:Skicka g�rna PM med namn och tel s� snakcar jag me dom...
Mindshooter: lovar inget men kommer du tidigt s� kanske jag kan se till s� ingen r�kar ta legg...
Resten av 08
r i TA-g�nget kommer sj�lvklart att f� en specialinbjudan...gratis kr�ka lovar jag inte �n...det beror ju p� sponsorerna!!!
| Originally posted by Ravesquad jo alla som e h�r m�ste k�pa TA t-shirt, tycker jag det e faktiskt e bra id�.. |
underbar id�! skulle kanske kunna utvecklas till promopartyn precis som du sade, med skivor till salu osv..(just en tanke - som typ kaf� 44 var f�r alla kids en g�ng i tiden
)
om ni beh�ver flyers osv s�g bara till 
�r ju trots allt *ahem* grafisk designer...
| Originally posted by Ravesquad jo alla som e h�r m�ste k�pa TA t-shirt, tycker jag det e faktiskt e bra id�.. |
.. men jag t�nker iaf k�pa en s� d� vet ni vem jag e
Re: Re: Trance/techno/house bar
| Originally posted by Ravesquad bra id� har du varit p� soap bar p� s�ndagarna? varje g�ng dom k�r for an angel blir hela baren floor.. |
| Originally posted by 303 om ni beh�ver flyers osv s�g bara till ![]() �r ju trots allt *ahem* grafisk designer... |
Re: Re: Re: Trance/techno/house bar
| Originally posted by Gaby Har inte varit ute en s�ndag p� flera �r!!! S�ndagar �r heliga framf�r TVen... Vad h�nder p� Soap bar? |
...liksom helt annan st�mning.. E mest restaurang folk och m�nniskor som tycker det e ok o ha kul

| Originally posted by mindshooter Jomen det finns nog inte tror jag...fett coolt med TA shirts.....vi skulle kunna best�lla alla p� en g�ng s� slipper vi frakten p� 100:- per person. Iaf alla i sthlm..... |

If you would like a custom t-shirt then email [email protected] with what you would like to see -- whether it is your forums Nickname, a flag, or something else let me know. Understand that since it will take me time to set it up a small surcharge will be applied to customize your shirt. |
Re: Re: Re: Re: Trance/techno/house bar
| Originally posted by Ravesquad Det k�nns som utomlands d�r ...liksom helt annan st�mning.. E mest restaurang folk och m�nniskor som tycker det e ok o ha kul Folk st�r typ �verallt o dansar och dom k�r alla bra trancehittar...k�nns som vad som helst kan h�nda typ ![]() S� skit mest i tvn p� s�ndag |
fast s� hemska �r dom ju inte f�r d� �r det ju MONDAY BAR!!!
| Originally posted by Aendy Hmm... Enlightment Cafe i Malm� �r en bar/cafe av just den typen du beskriver. Om du vill kan jag rota upp ett telnr. om du vill ringa och h�ra hur de lagt upp det. I vilket fall som helst verkar deras verksamhet g� j�ligt bra... de har b�rjat s�lja kl�der nu ox�! |
Gaby, grymt bra id�. Tror att jag ocks� kan bidra med n�gon sorts hj�lp kanske. Har du funderat p� att kanske k�pa ett adressregister till 18-19 �ringar fr�n n�n annan klubb och skicka ut flyers? Klart det �r dyrt men id�n med en s�nh�ra "klubb" �r s� bra s� sponsorerna borde betala. =) Det enda problemet �r ju att m�nga i den �ldern �r hemma och pluggar just p� s�ndagarna. Men men... Jag skulle komma i alla fall, lycka till!
| Originally posted by OscarP Gaby, grymt bra id�. Tror att jag ocks� kan bidra med n�gon sorts hj�lp kanske. Har du funderat p� att kanske k�pa ett adressregister till 18-19 �ringar fr�n n�n annan klubb och skicka ut flyers? Klart det �r dyrt men id�n med en s�nh�ra "klubb" �r s� bra s� sponsorerna borde betala. =) Det enda problemet �r ju att m�nga i den �ldern �r hemma och pluggar just p� s�ndagarna. Men men... Jag skulle komma i alla fall, lycka till! |