TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Sydsvenskar se hit: fest i Kph 9 dec!
Pages (2): [1] 2 »
Sydsvenskar se hit: fest i Kph 9 dec!

Torsdagen den 9 december 2004 �ppnar The Tube �ter f�r alla trance �lskare! Med samma residenter och med samma anda som Klub Tomat leveras Trance i f�rsta klass, d� �ven DJ Jazper fr�n trancens hemland kommer att spela.
Intr�det �r gratis hela natten l�ng s� ni har ingen urs�kt att inte komma
jag ska dit och jag hoppas n�gra av er g�r detsamma! 
b�rjar bli f�r gammal f�r att orka med cph mitt i veckorna hehe
men blir nog prydz p� fredag iaf
"trancens hemland" var nog att ta i :P
trancen kommer knappast fr�n holland
�sch, det var bara f�r att dra uppm�rksamhet! stackarna har haft det sv�rt med bes�kare den h�r h�sten, s� jag g�r vad jag kan f�r att hj�lpa till
men helt �rligt, den 9 december kommer bli stort!! 
pffft....I min almanacka st�r det ett stort fett kryss antecknat f�r den nionde. Kryss som i luciakryssning.......... 
men huvudsaken �r ju att ALLA har n�got kul i g�rningen den nionde
skulle nog inte byta dock, det �r redan alldeles f�r kyligt h�r nere
tja varf�r inte, alla hade ju inte r�d att �ka p� kryssningen. Men gratis - �r det bara f�r att det �r premi�r? Annars l�ter det ju som att det finns risk f�r fattigt ljud, ljus och Djs.
Gah! Varf�r envisas med trance-kv�llar p� vardagarna!
Visst, kul att se nya initiativ f�r att f� ig�ng trance-scenen h�r i krokarna men jag tror att efter b�de Gorgeous och Tomat's nedg�ng har det mer eller mindre bevisats att det m�ste till en fredag eller l�rdag f�r en rimlig chans att f� dit folk.
�r Splint bakom denna kv�llen ox�?
Ljudet �r v�l r�tt ok om det �r samma som n�r jag spelade d�r. Ljuset �r inte s� m�rkv�rdigt men s�nt har jag inte brytt mig om p� l�nge....
ljudet �r ganska bra, ljuset ocks�. inget man tappar hakan f�r men fullt godk�nt f�r en sk�n klubbupplevelse. de sj�lvlysande bilderna p� v�ggarna �r grymma dock, man f�r en lite psykadelisk k�nsla
Varf�r det �r gratis vet jag inte, men jag gissar p� att det �r ett s�tt att locka dit folk. jag h�ller med dig Irish att detta borde g�ras p� helgen, men fredagarna fram�ver �r ju bokade f�r house events och jag tror �ven l�rdagarna �r upptagna
men vi hoppas att s� m�nga som m�jligt kommer s� kanske Danmarks klubbliv b�rjar blomstra igen s� sm�tt 
Ja, jag vet att de hade inte valt torsdagarna om de inte varit tvungna. Men det �r lite synd att det �r s� det m�ste bli f�r att f� ig�ng en trance-fest.
M�lningarna �r f�rresten gjorda av Malm�'s egen Nos, eller Fredrik Holm som han egentligen heter (F�r �ven k�nd som UV-Fredrik
)
Han har haft stora framg�ngar med sina alster. St�llt ut b�de i London och i Tokyo bl.a. 
joo jag minns en privat fest p� Ungdomens Hus h�r i Malm� f�rra �ret, d� hade dom h�ngt upp m�lningarna d�r. var asgrymt!
idag �r det eric prydz, be there :P
bl�. sparar mig hellre
fast Joey Negro n�sta fredag kan vara n�tt
var j�kligt kul
fast �r helt f�rst�rd idag.
Schysst lokal med mysig chill och en j�kla massa barer. Inte v�rldens st�rsta dansgolv kanske med det r�ckte fast ljudet var lite kasst, jag �r typ helt d�v idag 
bilder: http://www.trancehora.com/gallery/2...-26-WeLoveHouse
CJ: t�nk p� att det �r 21 f�r att komma in, vet iofs inte om dem kollar leg eller inte
| quote: |
| Originally posted by Funfrock CJ: t�nk p� att det �r 21 f�r att komma in, vet iofs inte om dem kollar leg eller inte |
N�got s�ger mig att det blir party f�r sk�ningarna den 5:e Januari med. Dock av det 'lite' h�rdare slaget. Men p� r�tt sida bron 
| Originally posted by Andreas.H N�got s�ger mig att det blir party f�r sk�ningarna den 5:e Januari med. Dock av det 'lite' h�rdare slaget. Men p� r�tt sida bron |
l�ter finfint ju!!
men f�r den sakens skull titta g�rna f�rbi p� The Tube den 9 dec, som det ser ut kanske jag kommer spela 1 timme

| Originally posted by reveal S�tt upp en tr�d om det n�r du kan sl�ppa mer info |
ALRIGHT GOTT FOLK
nu p� torsdag g�ller det!! det ser ut att kanske �ven Michael Splint ocks� ska mixa en timme, s� det kommer bli alla tiders!! kom och dra med er alla 
dem flesta har nog prioriterat kryssningen framf�r detta :P
Synd bara att man missar Joy Negro p� fredag, men f�r se kanske iaf orkar palla mig iv�g till Infusion p� l�rdag.
vi beh�ver en topic f�r sydsvenska / danska fester! hade totalt gl�mt Joey Negro, o jag vet inte ens vad Infusion �r f�r n�got
hade vi inte en s�dan topic? jag tror bitchen startade en. fast jag pallar inte s�ka nu 
Infusion �r australiensare.. spelade nyligen p� Fokused/club red kryssningen.
http://www.okyo.dk/
ser najsigt ut
fast jag har nog inte r�d efter torsdagen 
Torsdag
Tjo!
Var det inte fest i k�penhamn p� the tube p� torsdag? �nterC�ty har du koll p� det?