TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Jochen Miller Live on www.ets-global this wed.
Jochen Miller Live on www.ets-global this wed.
Jochen Miller will be guesting on the Trance Destiny radio show today @ 7 pm europe time . check out www.ets-global.org for more info .
*pakt de marshmelllows*
joepie.....
is dat niet die gast van The Matrixx?
| quote: |
| Originally posted by NoisyNeil joepie..... is dat niet die gast van The Matrixx? |
in4dalock 
[HTM]Boeiend ![/HTM]*
*HTM = Hans Teeuwen Mode 
Ik ahd gewoon een halve kilometer file vandaag!!!
Of ging het daar niet om in deze thread?
Snap er niet smeer van. 
aaaah RELAXT , jochen miller oowned de pan uit
Automaat is fantastisch als je McDonalds gaat halen: drinkbeker in de hand, sturen met de andere. Bekerhouder uitklappen en dan uitgebreid eten tijdens het rijden. Super. Ik begrijp die Amerikanen volledig 
| Originally posted by jp Automaat is fantastisch als je McDonalds gaat halen: drinkbeker in de hand, sturen met de andere. Bekerhouder uitklappen en dan uitgebreid eten tijdens het rijden. Super. Ik begrijp die Amerikanen volledig |
Is een blowjob krijgen tijdens het rijden strafbaar?
Ook zo'n vraag 
| Originally posted by jp Is een blowjob krijgen tijdens het rijden strafbaar? Ook zo'n vraag |
Je zal maar zo'n vriendin hebben die de pook er tijdens het rijden helemaal in stopt. En elke keer bij het stoplicht effe met haar kont bewegen zodat ie weer in z'n eerste versnelling staat
Die glibbertroep krijgt je overigens weer heel moeilijk uit het leer, dus beter even een condoom er over voordat het weer zover is.
ik vind die wat meer springerige trance echt wel vet... Op Mysteryland 2003 was die Lexion tent, met o.a. dus DJ Jochen en CreamTeam echt wel vet.... 
Off-topic 
Van sex in een kleine auto zonder veel ruimte krjg ik kramp

| Originally posted by New Wave Volgens mij mag dat nog wel. Ik zal het even aan Snuggle vragen als hij weer online is. Dan kan hij morgen op het woutenkantoor vragen aan de hoofdofficier of het mag. Hij/zij zou het wel moeten weten lijkt mij. |