TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Weekend 27/11
Pages (2): [1] 2 »
Weekend 27/11
Bij deze dus de thread waarover eerder al gesproken werd in de thread "Sfeer". Veel mensen vinden dat er wat meer contact mag zijn tussen de b�ta's, en daarom leek het mij een goed idee om elk weekend een topic aan te maken waar iedereen kan laten weten waar hij naartoe gaat. Weet je niet waar naartoe dit weekend, of heb je weinig vrienden die van trance houden, check dan deze post eens
Het valt nog te bezien hoeveel succes dit heeft... Hopelijk wordt het wat 
Highstreet
http://www.highstreet.be
Zaterdag
11 hydra, november 
dees weekend, dunno yet.
merci, t'is aangepast
ZAterdag Highstreet 
leuk initiatief Hydra, fun dat ge hier wat meer komt =).
Zaterdag: trancEmotion
komop manne, Xilver & Jasper steunen!
ik zal de avond spenderen in danscaf� vita in Zottegem, ze draaien daar naar tschijnt goeie muziek

| quote: |
| Originally posted by Gladius leuk initiatief Hydra, fun dat ge hier wat meer komt =). Zaterdag: trancEmotion komop manne, Xilver & Jasper steunen! |
Pre-opening party Illusion 
| Originally posted by Aur�lie Pre-opening party Illusion |
| Originally posted by pooley KSI KSI , lucky bastard(in) |
smeert het nog maar uit 
| Originally posted by pooley smeert het nog maar uit |
Zaterdag: trancEmotion - Schoten
met TCX & Jasper
| Originally posted by _Jedi Zaterdag: trancEmotion - Schoten met TCX & Jasper |
ik kom thuis, zegt men broer doodleuk, ja wij hebben 2 vip tickets voor Illusion
*oorveeg* SLET U MUIL !
Ik ben straks te bezichtigen in Den Drempel, kga miss wa ni op mijn mooist zijn, zeker niet na 00.00, ma wie geeft er om, ben nu eenmaal een ruige kerel
BTW Jasper & Xilver, goed draaien h� 
| Originally posted by Dark Apostle BTW Jasper & Xilver, goed draaien h� |
| Originally posted by Dark Apostle Ik ben straks te bezichtigen in Den Drempel, kga miss wa ni op mijn mooist zijn, zeker niet na 00.00, ma wie geeft er om, ben nu eenmaal een ruige kerel |
| Originally posted by Jasperovitsj Kom is af joenge, ver ist nu ni h�! |
Zeg Gladius, geraakte gij der of moetek u komen halen?
gister in de locale pub wat zitten te debatteren over God en het bestaan.
vanavond doe ik niks!
| Originally posted by Xilver Zeg Gladius, geraakte gij der of moetek u komen halen? |
| Originally posted by Gladius ahh das ex-Bierland toch in de korte nieuwstraat eh? fiew, gelukkig kom ik daar vnavond niet =) |
| Originally posted by pooley ik kom thuis, zegt men broer doodleuk, ja wij hebben 2 vip tickets voor Illusion *oorveeg* SLET U MUIL ! |
?