TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Bästa setet
Bästa setet
Armin van Buuren - Boundaries Of Imagination
Re: Bästa setet
| quote: |
| Originally posted by reveal Armin van Buuren - Boundaries Of Imagination |
Om du pratar om livesets så är ju helt klart det bästa....Det är svårt att välja men ska göra en topp 5
1. Tiesto-Energy 2000
2. Pvd-Mayday 2000
3. Judge Jules-qontact 2001
4. Marusha-love parade 2000
5. Blank&Jones-Nature one 2001
Har några nya outsiders
DJ_Cor_Fijneman-IDT_Radio_Clubmix_11-10-2001-1REAL
Johan Gielen - Live @ Club Eau 09-15-01
Re: Re: Bästa setet
| quote: |
| Originally posted by Ravesquad Varför då? |

Judge Jules - Live At Qontact-04-30-01 e jävligt bra också...stenhårt
Jag kommer med ett het nytt setet....
Judge jules å johan gielen live at trance energy 10-21-01 Dom två seten är ruskigt bra....
| quote: |
| Originally posted by x-dream Jag kommer med ett het nytt setet.... Judge jules å johan gielen live at trance energy 10-21-01 Dom två seten är ruskigt bra.... |
Dom två setet är helt oslagbar tycker jag.....Klart dom bästa på länge....Satt å lyssna på dom...Å så ladda jag dom när jag vakna senare på dagen.....
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.