TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מה קורה פה?
Pages (3): [1] 2 3 »
מה קורה פה?
טוב אני לא יודע אם זה רק אני מרגיש... אולי בגלל שאני עדיין נשארתי תקוע על האפליטפטינג הטוב והישן
אבל אני מסתכל בפורום ובמיוחד על ההמלצות ורואה שרוב האנשים פה ממליצים כל קטעי פרוגרסיב\גרוב\דיפ
עכשיו אני שואל את עצמי.. אפחד כבר לא אוהב את האפליפטינג הישן והטוב?
לדוגמא... אני ילך למסיבה וישמע את הרימיקס של פרי לאדיאגו פור סטרינגס ואני אמות... ואני בטוח שגם חצי מהפורום שפעם היה...
אז מה איתכם אנשים.. זהו מת האפליטפטינג בשבילכם
מה הייתם מעדיפים לשמוע במסיבה?
במסיבה אפליפטינג טראנס פור שור...
אבל בבית זה תלוי במצב רוח, הקטעים הקלאסיים תמיד ישארו אצלי בפלייליסט אבל רוב השאר זה פרוגרסיב, ברייקביט וכאלה.
לא יודע למה, אבל באמת שאני מוצא את הסיגנונות האלה הרבה יותר מגוונים ונעימים לשמיעה בנינוחות מאשר מרבית הטראנס שמשוחרר בימינו.
Re: מה קורה פה?
| quote: |
| Originally posted by YuVaL טוב אני לא יודע אם זה רק אני מרגיש... אולי בגלל שאני עדיין נשארתי תקוע על האפליטפטינג הטוב והישן אבל אני מסתכל בפורום ובמיוחד על ההמלצות ורואה שרוב האנשים פה ממליצים כל קטעי פרוגרסיב\גרוב\דיפ עכשיו אני שואל את עצמי.. אפחד כבר לא אוהב את האפליפטינג הישן והטוב? לדוגמא... אני ילך למסיבה וישמע את הרימיקס של פרי לאדיאגו פור סטרינגס ואני אמות... ואני בטוח שגם חצי מהפורום שפעם היה... אז מה איתכם אנשים.. זהו מת האפליטפטינג בשבילכם מה הייתם מעדיפים לשמוע במסיבה? |
כשאתה שומע חברה כמו מרקוס שולץ
אוזגור קאן
אמרקאן קאקיר
בארט ואן וויסן
אתה שואל את עצמך?
או שאני לא הייתי בעניינים
או שהם לא היו קיימים
אבל משהו לא תקין אם רק השנה גיליתי אותם...
כשאתצה שומע קטע נוסטלגי (כן עבורי הוא כבר כזה...) כמו
pqm - you are sleeping (luke chable remix)
אתה נמס
כל הגוף שלך נמס
ועם זאת אני עדין אוהב אפליפטינג וחושב שגם השנה היו כמה עשרות של קטעים טובים בזאנר הזה...
לא אוהב פרוג
| quote: |
| Originally posted by Glenn-Holmes כשאתה שומע חברה כמו מרקוס שולץ אוזגור קאן אמרקאן קאקיר בארט ואן וויסן אתה שואל את עצמך? או שאני לא הייתי בעניינים או שהם לא היו קיימים אבל משהו לא תקין אם רק השנה גיליתי אותם... כשאתצה שומע קטע נוסטלגי (כן עבורי הוא כבר כזה...) כמו pqm - you are sleeping (luke chable remix) אתה נמס כל הגוף שלך נמס ועם זאת אני עדין אוהב אפליפטינג וחושב שגם השנה היו כמה עשרות של קטעים טובים בזאנר הזה... |
| quote: |
| Originally posted by YuVaL וואלה אחי... אני יגיד לך ת'אמת בשיא הכנות אני שומע את הקטעים האלה והם פשוט לא עושים לי כלום... לא יודע למה... |
אני אגיד לך את מה שנאי חושב , לפחות ככה זה אצלי..
אני יותר אוהב אפלפטינג ללא ספק הביעה היא שלא משתחררים הרבה קטעים טובים של אפלפטינג מידי יום
וככה נוצר הצורך בדברים חדשים והפרוג מספק את זה ככה שיוצא לך הרבה פעמים לראות המלצות פרוג כי יותר יצירות פרוג משתחררות מידי יום ואילו אפלפטינג אתה רואה מידי פעם כי לא משתחרר הרבה..
| quote: |
| כשאתצה שומע קטע נוסטלגי (כן עבורי הוא כבר כזה...) כמו pqm - you are sleeping (luke chable remix) אתה נמס כל הגוף שלך נמס |
האפליפטינג נהיה משעמם, יש פחות ופחות טראקים יפים, הרבה טראקים משתחררים לדעתי בלי פואנטה, עוד טראק עם בייסליין, איזה מלודיה וזהו, טראקים שאתה שומע פעם פעמיים וזהו נמאס
לעומת פרוגרסיב שיש קטעים כמו
PQM - You Are Sleeping
Ave Mea - In The End
שאני מוכן לשמוע אותם כל היום.
כמובן שתמיד יהיה אפליפטינג טוב, והיו השנה כמה טראקים טובים
אבל ממש לא הרבה
אפלפטינג ברוררררררר !!!
השנה היו קטעים אפליפטינגים טוביםםםם
שכחתם את
thrillseekrs \ rapid eye \ george hales \ mk-s \ robert nickson !?
ויש עוד מלא...
תכלס פרוגרסיב אני שומע רק בבית כשיש אצלי חבר שאני רוצה שיעוף מפה ולא נעים לי להגיד לו ללכת......
חחחחח היסחפות אחושרמוטה
| quote: |
| אפלפטינג ברוררררררר !!! השנה היו קטעים אפליפטינגים טוביםםםם שכחתם את thrillseekrs \ rapid eye \ george hales \ mk-s \ robert nickson !? ויש עוד מלא... תכלס פרוגרסיב אני שומע רק בבית כשיש אצלי חבר שאני רוצה שיעוף מפה ולא נעים לי להגיד לו ללכת...... חחחחח היסחפות אחושרמוטה |
| quote: |
| Originally posted by markfeldman אף אחד לא אומר שלא... אך אתה חייב להודות ששנת 2004 הייתה שנת הקאמבאק של הפרוגרסיב... והכל בזכות איש יקר וחביב: אגב, יש הטוענים כי הוא הולך להיות רזידנט קבוע ב"פנמה"/אמסטרדם... יותר קרוב מאי פעם - ON A REGULAR BASIS !!! |

האמת שתחום הפרוגרסיב טראנס היה חזק השנה
והאפליפטינג פחות
וזה בערך התשובה הכי טובה שאני יכול לתת לך
אני לא חושב שזה נובע מכך שמשעמם לאנשים האפליפטינג
ובמסיבה הייתי מעדיף לשמוע את שניהם
אישית אני סבור שהאפליפטינג יותר דומיננטי בישבילי
אבל קיטעי פרוגרסיב יוצאים מלא
וקיטעי אפליפטינג שנחשבים לטובים יוצאים קצת
כי לדעתי לבגיע לרמה עשייה של טראק אפליפטי שלא ישמע ילדותי
סטייל WHITE ROOM נגיד
זה הרבה יותר מורכב מפרוג
והרבה יותר מרגש
לדעתי
| quote: |
| סטייל WHITE ROOM נגיד זה הרבה יותר מורכב מפרוג והרבה יותר מרגש |
| quote: |
| Originally posted by arik האמת שתחום הפרוגרסיב טראנס היה חזק השנה והאפליפטינג פחות וזה בערך התשובה הכי טובה שאני יכול לתת לך אני לא חושב שזה נובע מכך שמשעמם לאנשים האפליפטינג ובמסיבה הייתי מעדיף לשמוע את שניהם אישית אני סבור שהאפליפטינג יותר דומיננטי בישבילי אבל קיטעי פרוגרסיב יוצאים מלא וקיטעי אפליפטינג שנחשבים לטובים יוצאים קצת כי לדעתי לבגיע לרמה עשייה של טראק אפליפטי שלא ישמע ילדותי סטייל WHITE ROOM נגיד זה הרבה יותר מורכב מפרוג והרבה יותר מרגש לדעתי |
| quote: |
| Originally posted by markfeldman האשמה נעוצה באנדי מור. |
| quote: |
| Originally posted by Glenn-Holmes כל אחד ודעתו הוא משמעניין לגבי וויטרום הוא שכל הקטע ברובו נשען על יסודות פרוגרסיביים הבי פי אם שלו פשוט גבוה יותר.... הקטע החדש שלהם סאם דיי הוא כבר הרבה יותר מורגש שנוצר מראש כקטע אפליפטי יותר |
| quote: |
| אנחנו משדרים על אותו גל ובאותו זמן חחח... הפוסט הקודם שלי אומר את משאתה אמרת רק עם קצת יותר מילים |
| quote: |
| והאמת שלא ממש אכפת לי על מה זה נשען העיקר שימשיכו להכין דברים מצויינים ומקפיצים 2004 היתה ועדיין שנה מצויינת לדעתי |
| quote: |
| Originally posted by markfeldman חחחח בסוף כל וויכוח מגיע למשפט הזה... |
| quote: |
| Originally posted by markfeldman חחחח בסוף כל וויכוח מגיע למשפט הזה... |

| quote: |
| Originally posted by arik צר לי לאכזב אותך ידידי ![]() אבל אני לא מתווכח אני מנהל שיחה |
| quote: |
| Originally posted by Glenn-Holmes חחחחחח ומרקוס שולץ הוא לא תקליטן הוא די גיי... |
"GOOD" uplifting > OK
Progressive > OF 'COZ!!!
אמרו פה כבר הרבה והרבה נכון... אני מסכים בעיקר עם אריק שחלק היחסי של הקטעי פרוג מרגשים ואיכותיים הינו גבוה הרבה יותר מאשר החלק היחסי של הקטעי אפליפטינג...
אני אישית כמעט ולא שומע את האפליפטינג בזמן האחרון - אבל לא בגלל שנטשתי אותו אלא שפשוט אין היום הרבה קטעים שאני אוכל להגיד שהם ממש מרגשים אותי...
מישהו אמר פה למשל על רוברט ניקסון ואמאס-קיי... תגידו לי בבקשה אילו קטעים שלהם השנה היו מרגשים???
בסופו של דבר הוויכוח הינו בין הדעת הסובייקטיבית של כל בן אדם למרות שעדיין ניתן לראות את הנטיה של הגיוון שהפרוג מצמיח לנו יום יום יחסית לאפליפטינג שנהיה יותר שטוח בוא נגיד... לפחות יש לנו את האייפוניק ארמדה ואנגיונביטס שיכולים לספק את מה שהם יודעים לספק טוב טוב...
כמובן כלהנאמר פה לא מצביע שכל הפרוג היום הינו איכותי ביותר למשל אוזקר קאן שאני לא מבין על מה אנשים אוהבים את הסטייל המועתק שלו מקטע לקטע... אולי בהתחלה עוד הייתי מתלהב ממנו אבל היום הוא פשוט מעתיק את עצמו כל פעם. מחדש... וזה בעצם מה שקורה לאפליפטינג היום - העתקה מתמדת... וזה רע אבל זה אמור להביא לשינוי מסויים וזה בטוח...
PS: דוגמא טובה להעתקה באפליפטינג הינו
RELOCATE...
ואתם כבר יכולים להבין לבד...
PS2: אני מוכן לבוא למסיבה ולשמוע רק פרוג - עוד פעם זה תלוי באופי של הקלאבר - אם הוא אוהב להתפרע על הרחבה כמובן שלא יוכל לעשות זאת עם צלילי הפרוגרסיב המשכרים והמרגשים... אני לא רוצה להעלות פה וויכוח נוסף אבל פרוג הינו יותר "אינטילגנטי" מאשר אפליפטינג - אבל אני כמובן שלא מתכוון לבן אדם שומע אחד מהסגנונות אלא לאופיה של המוזיקה עצמה... מילה "להתפרע" ךדעתי יכולה לעזור בהבנת המושג האינטליגנטיות של הז'אנר אחד כלפי השני...
| quote: |
| Originally posted by arik צר לי לאכזב אותך ידידי ![]() אבל אני לא מתווכח אני מנהל שיחה |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.