TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Qontact 31-12...line-up beetje tegenvaller
Qontact 31-12...line-up beetje tegenvaller
Das een beetje jammer van de Q-dance mensen...
Yves De Ruiter
Johan Gielen
Rank 1
Jean
Marco V
Astrid
meer heb ik er niet over te zeggen.
Ik had eerst kijk op yves deruyter als "trance trance".. (dankzij een bepaald persoon die we niet nader zullen noemen (m5))
Nou ja ik weet niet wat jij van yves deruyter verw8? ik vind hem iig wel zwaar lekker.. vorige week beukte hij zwaar man! best wel veel stampwerk.. best wel paar spine-tingling-beuken-master-platen
[edit]..ooow met oud en nieuw.. ..oops.. ja dan ist wel matig.. dan moet je zwaar de fatste djs hebben.. en niet van die sissy style nerds als jean neerzetten.. idd beetje matig [/edit]
meer party voor tussendoor dan..
| quote: |
| Originally posted by Henkie_henk Ik had eerst kijk op yves deruyter als "trance trance".. (dankzij een bepaald persoon die we niet nader zullen noemen (m5)) Nou ja ik weet niet wat jij van yves deruyter verw8? ik vind hem iig wel zwaar lekker.. vorige week beukte hij zwaar man! best wel veel stampwerk.. best wel paar spine-tingling-beuken-master-platen [edit]..ooow met oud en nieuw.. ..oops.. ja dan ist wel matig.. dan moet je zwaar de fatste djs hebben.. en niet van die sissy style nerds als jean neerzetten.. idd beetje matig [/edit] meer party voor tussendoor dan.. |

Tja line-up is inderdaad een tegenvaller. Maarja het is wel in de HMH en dat maakt het weer een beetje goed. Ga denk toch gewoon mijn kaartje halen volgende week of er moet echt iets veel beters zijn.
ja k had die post ook meer gemaakt.. met niet in me hoofd dat t op 31e was en 100 piek kost 
En man.. yves aan het begin van de avond.. toen jij nog op je fietsje naar de *light trachte te kome beukte ZWAAR TOEN.. de rest werd t wat minder.. (off-topic.. maar toen ging moreno A*S*Y*S* knallen.. vervelend weer
)
Precies wat je zegt: prijs/kwaliteit verhouding is nie echt om over te gillen.
NONDEJU!
Zat ik te twijfelen tussen Qontact en Innercity, blijkt dit ook weer zo'n klote line-up te zijn........dan maar naar innercity.......daar is tenminsta nog een techno zaaltje..............
LATOX!
wordt GROOTSE TA-meeting!!!....in de technohall daaro!!
| quote: |
| Originally posted by New Wave NONDEJU! Zat ik te twijfelen tussen Qontact en Innercity, blijkt dit ook weer zo'n klote line-up te zijn........dan maar naar innercity.......daar is tenminsta nog een techno zaaltje.............. LATOX! |


MMMMMMM, ik weet het al. INNERCITY dan maar en geen Qontact dit jaar.
JAAAA.. innercity daar wil ik heen.. alleen eff kijken of ik het geld er wel voor heb 
.. ach ja, wanneer komt die stomme lin-up nou, wat zeg je: NOVEMBER PAS!!! .. das wel eff jammer.. beetje domme zet vind ik dat!..
100 piek?? jezus wat veel.. K zou alleen gaan als je er een naaibeurt Astrid bij kreeg 
Wat zeurt iedereen nou? Ik vind het best meevallen, alleen de prijs is wat aan de hoge kant. Maar als je dit vergellijkt met IC, zeg ik toch: Qontact.
Misschien telt ook het feit mee dat ik nog nooit Rank 1 en Gielen live heb horen draaien.
En de locatie telt ook mee: De HMH roels natuurlijk wel. Ik vind het ook een vordeel dat je daar 1 grote zaal hebt.
Respect
| quote: |
| Originally posted by Arstmak ...Ik vind het ook een voordeel dat je daar 1 grote zaal hebt. |
Met nieuwjaar ga ik me gewoon bezatten en op Innercity wordt het gewone nieuwjaar al gevierd! Deal? 
Enig idee wanner de voorverkoop begint. We gaan nml ook naar Qontact dit jaar...
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.