TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Finland
-- ORION (Fin) - Paradise Lost (melodic trance, progressive)
ORION (Fin) - Paradise Lost (melodic trance, progressive)
ORION - Paradise Lost
melodic trance, progressive
87min / 120mb
192kbps / 44kHz
Get it:
http://orion.reaktio.net/orion/orionparadise.mp3
Tracklist:
01. Way Out West - Melt
02. Tekara - Breathe In You
03. BT - Great Escape (Sheep remix)
04. Benz & MD - Dead Calm
05. Sheep - Untitled
06. Flash - The Day After (Remix)
07. Way Out West - Ajare (Brothers In Rhythm remix)
08. Junkie XL - Siyncho
09. Lingua Franca - The Calling
10. Realistic - Infernal Machine
11. Orkidea - Beautiful (Marc Mitchell remix)
12. Christian West - Eterna
13. Unknown - Untitled
More mixes, biography, giglist etc...
http://www.iki.fi/juska
Tracklist?
Opinion? ;)
Olisit vaivautunut edes suomeksi spammaamaan...
T�m� ei ollut kyll� nyt tietoista spammia - ilmeisesti maakohtaisille forumeille ei saa postata miksaustopicceja?
Eih�n tuo tracklisti ole v�ltt�m�t�n mutta kiva jos sellasen n�kis. No laitetaan imuun, kommenttia tulee jossain vaiheessa. 
Edit: Tuli kuunneltua. Pakko my�nt�� oli hyv� setti. 40min kohalla tuleva scratchays vakuutti.
Tuli kuunneltua toistamiseen paranee joka kuuntelukerralla. Tais toi skr�tsi tulla biisist�?
No ihan sama hyv� setti. Rupesin miettim��n soiko t�ss� setiss� Yahel - Sugar1? Ei ainakaan tracklistin mukaan.
| quote: |
| Originally posted by skoda Eih�n tuo tracklisti ole v�ltt�m�t�n mutta kiva jos sellasen n�kis. No laitetaan imuun, kommenttia tulee jossain vaiheessa. |
Tosin olisihan sen voinut laittaa heti. Tarkistakaas mun setti samalla, linkki l�ytyy sigusta!
Nyt matkassa my�s se tracklist. Kts ensimm�inen postaus.
Ihan kiva tracklisti, pistet��n setti valumaan. Kiva kuulla Eternakin vaihteeks... 
Hieno miksaus! Ei yht��n huonoa biisi�, hienoja vaihtoja, hieno progressio..voisi sanoa ett� l�hes t�ydellinen setti
Alun fiilistelyt iski eniten, nuo Sheepin kaksi tuotosta ovat kyll� aivan k�sitt�m�tt�m�n hyvi�. Oli kiva kuulla The Day After taas pitk�st� aikaa, ja nuo Way Out Westitkin ovat edelleen aivan loistavia. Tuliko Eterna jostain cdlt�?��nenlaatu ei ollut kovinkaan hyv�..vimppa biisi ei juuri t�m�n setin kannalta sopinut tuohon, mutta imo muuten hyv� lopetusbiisi. Kiva ett� pistit tracklistin, sain vihdoin mielenrauhan kun en mill��n muistanut Infernal Machinen nime�
Mit� oon noita sun aikasempia proge/trancemiksauksia kuunnellut, niin vois sanoa ett� oot kehittyny aivan mielett�m�sti, voisimpa v�itt�� melkein ett� oot yks Suomen parhaista trancejukista
Esim. No:Status sinisess� oli hyvi� biisej� mutta aivan tolkuton bpm, muistaakseni kuuntelin sen -4 pitchill�
Ei uskois ett� soitit viel� jokunen aika polkkaa, vai muistanko oikein?
ps. Lis�t��n nyt viel� ett� oli paras miksaus mit� oon v�h�n aikaan kuullu. 10/10
| Tuliko Eterna jostain cdlt�? ��nenlaatu ei ollut kovinkaan hyv�.. |
| Mit� oon noita sun aikasempia proge/trancemiksauksia kuunnellut, niin vois sanoa ett� oot kehittyny aivan mielett�m�sti, voisimpa v�itt�� melkein ett� oot yks Suomen parhaista trancejukista :) Esim. No:Status sinisess� oli hyvi� biisej� mutta aivan tolkuton bpm, muistaakseni kuuntelin sen -4 pitchill� ;) Ei uskois ett� soitit viel� jokunen aika polkkaa, vai muistanko oikein? |
| ps. Lis�t��n nyt viel� ett� oli paras miksaus mit� oon v�h�n aikaan kuullu. 10/10 |
| Originally posted by Mr.Mystery Olisit vaivautunut edes suomeksi spammaamaan... |
| Originally posted by Sok Eip� tarvi kauheesti ihmetell� miks Suomi-foruumilla ei paljo kirjotella ku asenne tota luokkaa. Toisaalta, kattellen sun muitakin postejas ni ei oo mitenk��n meihin kohdistettua |