TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- סטים עדכניים להורדה מחודש נובמבר 2004


Posted by fusi on Dec-01-2004 13:57:

סטים עדכניים להורדה מחודש נובמבר 2004

:טוב אז הגיע תורי לתרום מעט לפורום הזה וליושביו. קבלו


*** LINKS REMOVED ***


!נכון לעכשיו כל הלינקים עובדים, אבל בכל זאת מומלץ למהר ולהוריד... בתיאבון


נ.ב: אם תהיו טובים אני אעדכן את הט'רד הזה ו/או אפתח אחרים בסגנון


Posted by DJ-Kreing^^ on Dec-01-2004 14:08:

אחי כמה דברים:

קודם כל, סטים זה אחלה והכל... אבל אלבומים מלאים זה ווארז ואסור דברים כאלה בפורום.

דבר שני, גניבת לינקים זה לא דבר נחמד...טורבוטראנס ושאר האנשים או האתרים שמהם לקחת את הלינקים עבדו קשה בשביל הווב ספייס שלהם, אני בטוח והגניבות לינקים האלה לא לעניין.

קיצר, לסיכמו של העניין הייתי מציע לך לסגור את הטרד וזהו..


Posted by fusi on Dec-01-2004 14:25:

quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^
אחי כמה דברים:

קודם כל, סטים זה אחלה והכל... אבל אלבומים מלאים זה ווארז ואסור דברים כאלה בפורום.

דבר שני, גניבת לינקים זה לא דבר נחמד...טורבוטראנס ושאר האנשים או האתרים שמהם לקחת את הלינקים עבדו קשה בשביל הווב ספייס שלהם, אני בטוח והגניבות לינקים האלה לא לעניין.

קיצר, לסיכמו של העניין הייתי מציע לך לסגור את הטרד וזהו..

כמובן שאתה לא תהיה שונה מהישראלי המצוי ותכונת האופי הראשונית שיוצאת ממך היא לראות את החצי הכוס הריקה, או בעברית - במקום להגיד תודה ולשתוק אתה ישר מתלונן. בכל מקרה, אם האדמינים רוצים שיסגרו/ימחקו את הט'רד הזה. אני אישית רואה בו כתרומה


ואגב, אני לא "גנבתי" שום לינק (זה מקובל לעשות מה שעשיתי בפורומים שונים של סטים להורדה), אלא ריכזתי פה אוסף של סטים מהחודש האחרון וזה על מנת להקל על חבריי הפורום "המורידים" את החיפוש אחר סטים, ולרכז להם את הכל בט'רד אחד

תודה שלום


Posted by DJ-Kreing^^ on Dec-01-2004 14:31:

אני באמת רואה את הרצון שלך לתרום והכל, זה ממש נחמד בעיני אבל אם אתה באמת רוצה לתרום תארגן לעצמך ווב ספייס ותעלה לשם סטים ומה שבא לך ואני יודה לך מקרב לב.

בקשר לישראלי המצוי, אתה מתבלבל קצת... כי במקרה הזה הישראלי המצוי זה אתה ולא אני. אחד שמנצל תרומה של אחרים כדי לזקוף נקודות לזכותו...אחי מה הקטע, תן כבוד לאנשים שהלינקים האלה באמת שייכים להם.


Posted by fusi on Dec-01-2004 14:41:

אם אתה חושב שאני מחפש נקודות או תהילה לעצמי בכל שפתחתי את הט'רד הזה אז יש בידך טעות ענקית

ואם תארגן לי "ווב ספייס" אני יעלה לשם מטעמים, אבל כרגע אין לי אחד כזה

ודבר אחרון - אני בספק שהאנשים שהעלו את הסטים הנ"ל לסרבר שלהם לא ידעו מראש שאחרים יקחו את הקישורים ויפרסמו אותם ברחבי האינטרנט


Posted by FederalBI on Dec-01-2004 15:14:

קודם כל אני חייב להגיד שהמהירות היא אחלךה אני ישר הורדתי כל מה ישכולתי
דבר שני לפי מה שידוע מותר לפרסם לינקים להורדות של דברים כמו סטים שהם ניתנו לאתר למטרת הורדה והם לא ניגנבו וחוץ מזה אתה לא מוד כל עוד אף מוד לא אמר כלום תהנה ותוריד


Posted by Flotser on Dec-01-2004 15:31:

quote:
Originally posted by FederalBI
קודם כל אני חייב להגיד שהמהירות היא אחלךה אני ישר הורדתי כל מה ישכולתי
דבר שני לפי מה שידוע מותר לפרסם לינקים להורדות של דברים כמו סטים שהם ניתנו לאתר למטרת הורדה והם לא ניגנבו וחוץ מזה אתה לא מוד כל עוד אף מוד לא אמר כלום תהנה ותוריד


מי אמר לך שהם למטרת הורדה ולא נגנבו?

וסתם תחשבו רגע למה הבן אדם שהעלה את הסטים של הטראנס
שם סיסמא על הקבצים?
אולי הוא לא רצה שיגנבו לו את הלינקים
...

כמובן שלי אישית אין שום בעיה עם שיתוף
mp3
אני ממש בעד


Posted by yaman on Dec-01-2004 15:39:

חבל על המאמץ


הטרד ייסגר בעוד כמה שניות


Posted by Rising on Dec-01-2004 15:48:

תודה על השיתוף ירון...


ואילן..
לא צריכה להיות בעיה עם סטים..
אני לא רואה פה שום אלבום..


Posted by FederalBI on Dec-01-2004 16:41:

עזבו אותכם מהבעיה של הלינקים אם הם גנובים או לא
יש לי בעיה אחרת מתי אני ישמע את כל זה!?
הורדתי 5 סטים
סעמק ואני מת לשמוע את כולם ואין לי זמן!!!!!!!!!
עצות יתבקלו בחום


Posted by Rising on Dec-01-2004 17:43:

quote:
Originally posted by FederalBI
עזבו אותכם מהבעיה של הלינקים אם הם גנובים או לא
יש לי בעיה אחרת מתי אני ישמע את כל זה!?
הורדתי 5 סטים
סעמק ואני מת לשמוע את כולם ואין לי זמן!!!!!!!!!
עצות יתבקלו בחום


עצות??!?!

יום שישי ב-12 בצהריים !


Posted by Shahar on Dec-01-2004 18:09:

נשמות למה אתם מתנפלים עליו....
לא נראה לי שיש בעיה שישים פה סטים
אז מה אם מישו אחר העלה אותם...
זה לא גניבת לינק כי זה לא שירון פתח אתר ופירסם את הסטים שם ויעני לקח לקוחות ממי שהעלה אותם....
כולה הביא קצת לחבר'ה להתחלק..
אם הוא היה מעביר לכם באייסי זה היה משנה את זה?!
אותו דבר...
קיצור תודה ירון...
וירון אחי שהוא אמר שלא מתאים שתגנוב וזה הוא לא התכוון לפגוע אל תקבל את זה אישי או משו...

quote:
Originally posted by Rising
עצות??!?!

יום שישי ב-12 בצהריים !


אה בול ב 12?
סבבה רשמתי לי....


Posted by Origin on Dec-01-2004 19:05:

quote:
Originally posted by Shahar
נשמות למה אתם מתנפלים עליו....
לא נראה לי שיש בעיה שישים פה סטים
אז מה אם מישו אחר העלה אותם...
זה לא גניבת לינק כי זה לא שירון פתח אתר ופירסם את הסטים שם ויעני לקח לקוחות ממי שהעלה אותם....
כולה הביא קצת לחבר'ה להתחלק..
אם הוא היה מעביר לכם באייסי זה היה משנה את זה?!
אותו דבר...
קיצור תודה ירון...
וירון אחי שהוא אמר שלא מתאים שתגנוב וזה הוא לא התכוון לפגוע אל תקבל את זה אישי או משו

מסכים....

בקיצור תפסיקו להתלונן ותגידו תודה ...ותפסיקו להיות כאלה לחוצים בנושא הזה...זה לא כאילו הוא הרג מישהוא ובכל מיקרה המטרה של מי שהעלה את הסטים האלה היא שאנשים יורידו ויהנו מהם...כך שהוא לא פגע באף אחד....


Posted by Shahar on Dec-01-2004 19:17:

quote:
Originally posted by Origin
מסכים....

בקיצור תפסיקו להתלונן ותגידו תודה ...ותפסיקו להיות כאלה לחוצים בנושא הזה...זה לא כאילו הוא הרג מישהוא ובכל מיקרה המטרה של מי שהעלה את הסטים האלה היא שאנשים יורידו ויהנו מהם...כך שהוא לא פגע באף אחד....


בעקרון אני חושב שאנטוניו התכוון בין השאר לזה שאסור לשים פה ווארז
אבל סטים זה לא נראה לי ווארז...
אם היו מביאים פה לינק למשחק או לדיסק זה היה יכול לעשות בעיה...
אף אחד לא רוצה שהפורום יסגר בגלל שמישו עשה טעות..


Posted by DjChook on Dec-01-2004 19:53:

אז לא.
אסור לפרסם פה שום דבר שלא העלת.

אם אתה ממש רוצה, אתה יכול לשלוח לאנשים שמבקשים ממך את הדברים האלה ב
PM



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.