TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- סטים עדכניים להורדה מחודש נובמבר 2004
סטים עדכניים להורדה מחודש נובמבר 2004
:טוב אז הגיע תורי לתרום מעט לפורום הזה וליושביו. קבלו
*** LINKS REMOVED ***
!נכון לעכשיו כל הלינקים עובדים, אבל בכל זאת מומלץ למהר ולהוריד... בתיאבון

נ.ב: אם תהיו טובים אני אעדכן את הט'רד הזה ו/או אפתח אחרים בסגנון
אחי כמה דברים:
קודם כל, סטים זה אחלה והכל... אבל אלבומים מלאים זה ווארז ואסור דברים כאלה בפורום.
דבר שני, גניבת לינקים זה לא דבר נחמד...טורבוטראנס ושאר האנשים או האתרים שמהם לקחת את הלינקים עבדו קשה בשביל הווב ספייס שלהם, אני בטוח והגניבות לינקים האלה לא לעניין.
קיצר, לסיכמו של העניין הייתי מציע לך לסגור את הטרד וזהו..

| quote: |
| Originally posted by DJ-Kreing^^ אחי כמה דברים: קודם כל, סטים זה אחלה והכל... אבל אלבומים מלאים זה ווארז ואסור דברים כאלה בפורום. דבר שני, גניבת לינקים זה לא דבר נחמד...טורבוטראנס ושאר האנשים או האתרים שמהם לקחת את הלינקים עבדו קשה בשביל הווב ספייס שלהם, אני בטוח והגניבות לינקים האלה לא לעניין. קיצר, לסיכמו של העניין הייתי מציע לך לסגור את הטרד וזהו.. |
אני באמת רואה את הרצון שלך לתרום והכל, זה ממש נחמד בעיני אבל אם אתה באמת רוצה לתרום תארגן לעצמך ווב ספייס ותעלה לשם סטים ומה שבא לך ואני יודה לך מקרב לב.
בקשר לישראלי המצוי, אתה מתבלבל קצת... כי במקרה הזה הישראלי המצוי זה אתה ולא אני. אחד שמנצל תרומה של אחרים כדי לזקוף נקודות לזכותו...אחי מה הקטע, תן כבוד לאנשים שהלינקים האלה באמת שייכים להם.
אם אתה חושב שאני מחפש נקודות או תהילה לעצמי בכל שפתחתי את הט'רד הזה אז יש בידך טעות ענקית
ואם תארגן לי "ווב ספייס" אני יעלה לשם מטעמים, אבל כרגע אין לי אחד כזה
ודבר אחרון - אני בספק שהאנשים שהעלו את הסטים הנ"ל לסרבר שלהם לא ידעו מראש שאחרים יקחו את הקישורים ויפרסמו אותם ברחבי האינטרנט
קודם כל אני חייב להגיד שהמהירות היא אחלךה אני ישר הורדתי כל מה ישכולתי
דבר שני לפי מה שידוע מותר לפרסם לינקים להורדות של דברים כמו סטים שהם ניתנו לאתר למטרת הורדה והם לא ניגנבו וחוץ מזה אתה לא מוד כל עוד אף מוד לא אמר כלום תהנה ותוריד
| quote: |
| Originally posted by FederalBI קודם כל אני חייב להגיד שהמהירות היא אחלךה אני ישר הורדתי כל מה ישכולתי דבר שני לפי מה שידוע מותר לפרסם לינקים להורדות של דברים כמו סטים שהם ניתנו לאתר למטרת הורדה והם לא ניגנבו וחוץ מזה אתה לא מוד כל עוד אף מוד לא אמר כלום תהנה ותוריד |
חבל על המאמץ
הטרד ייסגר בעוד כמה שניות
תודה על השיתוף ירון...
ואילן..
לא צריכה להיות בעיה עם סטים..
אני לא רואה פה שום אלבום..
עזבו אותכם מהבעיה של הלינקים אם הם גנובים או לא
יש לי בעיה אחרת מתי אני ישמע את כל זה!?
הורדתי 5 סטים
סעמק ואני מת לשמוע את כולם ואין לי זמן!!!!!!!!!
עצות יתבקלו בחום
| quote: |
| Originally posted by FederalBI עזבו אותכם מהבעיה של הלינקים אם הם גנובים או לא יש לי בעיה אחרת מתי אני ישמע את כל זה!? הורדתי 5 סטים סעמק ואני מת לשמוע את כולם ואין לי זמן!!!!!!!!! עצות יתבקלו בחום |
נשמות למה אתם מתנפלים עליו....
לא נראה לי שיש בעיה שישים פה סטים
אז מה אם מישו אחר העלה אותם...
זה לא גניבת לינק כי זה לא שירון פתח אתר ופירסם את הסטים שם ויעני לקח לקוחות ממי שהעלה אותם....
כולה הביא קצת לחבר'ה להתחלק..
אם הוא היה מעביר לכם באייסי זה היה משנה את זה?!
אותו דבר...
קיצור תודה ירון...
וירון אחי שהוא אמר שלא מתאים שתגנוב וזה הוא לא התכוון לפגוע אל תקבל את זה אישי או משו...
| quote: |
| Originally posted by Rising עצות??!?! יום שישי ב-12 בצהריים ! |
| quote: |
| Originally posted by Shahar נשמות למה אתם מתנפלים עליו.... לא נראה לי שיש בעיה שישים פה סטים אז מה אם מישו אחר העלה אותם... זה לא גניבת לינק כי זה לא שירון פתח אתר ופירסם את הסטים שם ויעני לקח לקוחות ממי שהעלה אותם.... כולה הביא קצת לחבר'ה להתחלק.. אם הוא היה מעביר לכם באייסי זה היה משנה את זה?! אותו דבר... קיצור תודה ירון... וירון אחי שהוא אמר שלא מתאים שתגנוב וזה הוא לא התכוון לפגוע אל תקבל את זה אישי או משו |
| quote: |
| Originally posted by Origin מסכים.... בקיצור תפסיקו להתלונן ותגידו תודה ...ותפסיקו להיות כאלה לחוצים בנושא הזה...זה לא כאילו הוא הרג מישהוא ובכל מיקרה המטרה של מי שהעלה את הסטים האלה היא שאנשים יורידו ויהנו מהם...כך שהוא לא פגע באף אחד.... |
אז לא.
אסור לפרסם פה שום דבר שלא העלת.
אם אתה ממש רוצה, אתה יכול לשלוח לאנשים שמבקשים ממך את הדברים האלה ב
PM
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.