TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Crimineel TA, wat staat er op je strafblad?
Pages (6): [1] 2 3 4 5 6 »
Crimineel TA, wat staat er op je strafblad?
Iedereen is hier wel zo braafjes aan het posten maar volgens mij zitten er wel wat teringlijers tussen.
Of heeft niemand ooit iets gedaan wat niet mocht?
Ik ben brave harry trouwens...
diverse waarschuwingen wat betreft geluidsoverlast 
Nope nog nooit een bekeuring gehad zelfs 
Geen strafblad, wel een aantal bekeuringen voor rijden zonder licht en tweemaal oom agent op bezoek vanwege geluidsoverlast. 
Geen strafblad en wil dat graag zo houden
Wel eens verdacht geweest van medeplichtigheid aan een overval (ik werkte daar net een week) en diverse boetes in tien jaar tijd zoals veel te hard rijden (93 waar 50 toegestaan maar kenteken stond gelukkig niet op mijn naam)
Je kunt ook de vraag toevoegen of je weleens slachtoffer bent geworden van (zware) criminaliteit
| quote: |
| Originally posted by sndh diverse waarschuwingen wat betreft geluidsoverlast |

ik heb geen strafblad
| Originally posted by SnuggLe Ik heb ook geen strafblad. Wel 2x in aanraking geweest met de politie, maar daar een HALT-afdoening voor gekregen. Toen ik 13 was voor het afsteken van vuurwerk, waardoor een bouwkeet in de fik vloog. Schade: 10.000 euro. Heb toen een project/werkstuk moeten maken over brand et cetera voor Halt. Daarna op mijn 16e gepakt voor winkeldiefstal. Buit (of althans wat buit had moeten zijn): 5 nutsen. Je kan raden wat mijn bijnaam was. 16 jarige leeftijd, en dus weer een HALT-afdoening. |
1 keer halt voor het in elkaar trappen van een fiets op zaterdag avond..
Verder heb ik (nog) niks 
| Originally posted by robin Mij werd altijd vertelt dat halt een ��nmalig iets was |
Een keertje 40km/u te hard (na correctie), een paar dozijn 0-5km/u te hard, iets minder 5-10km/u te hard, een handvol 10-20km/u te hard, verder nog niet gelukkkig
En ik weiger langzamer te rijden. Ik rij gewoon 120 waar je 100 mag, 130 waar je 120 mag, 75 waar je 50 mag (lange kaarsrechte wegen zonder fietspad naast je).
Bovendien een keer een agent aan de deur omdat ik iemand gruwelijk te tyfus heb ingescholden, wat voor mijn kant terecht was, maar die persoon heeft dus aangefte gedaan omdat ik nogal wat naar zn kop smeet. Werd niks mee gedaan, een agent vriendelijk op de koffie gehad, gelachen en tabe� 
Ik ben nog nooit in aanraking gekomen met de politie, ben een vrij net jongetje
Zelfs geen boetes gehad!
| Originally posted by SnuggLe Waarschuwing is geen strafblad, maar maakt niet uit, we snappen hem ![]() |
blaaaaaaaat!
Ik heb een strafblad omdat ik een keer op de fiets zat en mijn vinger niet uitstak. Toen moest ik stoppen voor de politie. Deze meneer gaf me een boete van 36 euro. Ik kwaad natuurlijk. Toen gaf ik hem een slof sigaretten die ik net gekocht had. Hij zei nog vriendelijk, dank je wel. Maar dat veranderde snel. Hij vroeg: waarom krijg ik deze hele slof sigaretten van je, ik heb je net een bekeuring gegeven. Toen zei ik tegen hem: ze zeggen toch dat je van roken kanker krijgt....
| Originally posted by MeCo Ik heb een strafblad omdat ik een keer op de fiets zat en mijn vinger niet uitstak. Toen moest ik stoppen voor de politie. Deze meneer gaf me een boete van 36 euro. Ik kwaad natuurlijk. Toen gaf ik hem een slof sigaretten die ik net gekocht had. Hij zei nog vriendelijk, dank je wel. Maar dat veranderde snel. Hij vroeg: waarom krijg ik deze hele slof sigaretten van je, ik heb je net een bekeuring gegeven. Toen zei ik tegen hem: ze zeggen toch dat je van roken kanker krijgt.... |
Maar toch geloof ik er niks van!
Struikduiken
Jackass Style 
Vroegah wel eens bekeurd voor "zonder handen aan je stuur" fietsen (ja echt!) 25 gulden toendertijd. Echt zwaar loos
En voor half zwartrijden. Bijrijder op de tram ging op een rode strippenkaart en ik op mijn OV. Blijkbaar mag dat niet alleen in de tram, alleen in de trein. Heb dit dus vaker gedaan en ook gecontroleerd toendertijd, niks aan de hand, totdat ik dus wel bekeurd werd, 35 euro :/
| Originally posted by Freezel En voor half zwartrijden. Bijrijder op de tram ging op een rode strippenkaart en ik op mijn OV. Blijkbaar mag dat niet alleen in de tram, alleen in de trein. Heb dit dus vaker gedaan en ook gecontroleerd toendertijd, niks aan de hand, totdat ik dus wel bekeurd werd, 35 euro :/ |
Geen strafblad, wel wat boetes: Opgevoerd scootertje, geen helm op, te hard rijden...
| Originally posted by Matthijs Waarom kreeg jij dan de boete, jij had toch gewoon je geldige OV??? Lijkt mij dat de boete dan naar de 'bijrijder' met de foute kaart moet gaan. |
Diverse bekeuringen voor te hard rijden en verders niks noemenswaardig. Ik sta wel redelijk veel in het politiesysteem, vanwege diverse diefstallen van fietsen en diverse malen getuigen geweest van ongelukken/vechtpartijen enz enz
| Originally posted by MeCo Ik heb een strafblad omdat ik een keer op de fiets zat en mijn vinger niet uitstak. Toen moest ik stoppen voor de politie. Deze meneer gaf me een boete van 36 euro. Ik kwaad natuurlijk. Toen gaf ik hem een slof sigaretten die ik net gekocht had. Hij zei nog vriendelijk, dank je wel. Maar dat veranderde snel. Hij vroeg: waarom krijg ik deze hele slof sigaretten van je, ik heb je net een bekeuring gegeven. Toen zei ik tegen hem: ze zeggen toch dat je van roken kanker krijgt.... |
Misschien moet je vragen 'wat had er eigenlijk allemaal op je strafblad MOETEN staan' 
| Originally posted by robin Misschien moeten je vragen 'wat had er eigenlijk allemaal op je strafblad MOETEN staan' |
1 auto bekeuring
1 brommer bekeuring
deze was echt hilarisch. Ik had een schakel-cross-brommer een soort MT maar dan van Gilera. Super vet ding. Proppen uitcilinder/caburateur. Uitlaat opgeboord + andere demper. 80 km-h niks ernstig dus. Wordt ik aangehouden en meegenomen naar zn rollerbank razzia. Die snor zet hem op de rollerbank en vraagt aan mij hij heeft 5 versnellingen he. Waarop ik jah antwoordde terwijl mijn brommertje er dus 6 had.
Dat ding trok 1,7 kw in zijn 5e versnelling en volle toeren, dat ding stond te gieren op die rollerbank. Ik stond inwendig te gieren van het lachen omdat hij dus nog een versnelling over had.
Dus ok agent ziet dat het 1,7 kw is en meld dat de brommer bij 1,8 werd ingenomen. Met een grijns opme gezicht ben ik opgestapt en weggereden.
helemaal niks
Zelfs nog nooit een boete gehad, enkel een waarschuwing voor rijden zonder licht 
braaf he