TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Bernhard is overleden
Pages (2): [1] 2 »

Posted by jp on Dec-01-2004 20:01:

Bernhard is overleden

SBS6: "Uitzendingen worden zo onderbroken voor een extra nieuwsuitzending ivm overlijden prins Bernhard"

R.I.P.

Posted by SnuggLe on Dec-01-2004 20:06:

Serieus?

Hoorde wel vandaag "dat de politie Delft, Rijswijk en Den Haag vast de plannen gereed moesten maken omtrent de bijzetting van Bernard", maar dat het zo snel zou gaan.

Posted by jp on Dec-01-2004 20:08:

Ik hoop niet dat het een blunder is van SBS

Op Veronica, SBS6 en Net5 komt steeds een bericht voorbij

Posted by Chicane on Dec-01-2004 20:12:

Hij is alleen opgenomen in een ziekenhuis dat het achteruit ging met hem, maar onze grote duitse pandaknuffelaar die heerlijk van ons belastinggeld mooie pandareisjes maakt is nogsteeds in leven.

Posted by jp on Dec-01-2004 20:15:

Teletekst: Extra journaal om 21.30u

Posted by dj_spare on Dec-01-2004 20:20:

hijs dood dus...

R.I.P.

het was wel een taaie zeg

Posted by SnuggLe on Dec-01-2004 20:22:

quote:
Originally posted by Chicane
Hij is alleen opgenomen in een ziekenhuis dat het achteruit ging met hem, maar onze grote duitse pandaknuffelaar die heerlijk van ons belastinggeld mooie pandareisjes maakt is nogsteeds in leven.

Posted by Asperge on Dec-01-2004 20:38:

RIP, 93 jaar is een mooie leeftijd.

maar moeten ze daarvoor nu het voetbal onderbreken precies na het doelpunt, krijg niet eens een herhaling. nu moet ik op de duitser verder kijken

ik vind het gewoon overdreven dat dat op alle kanalen moet, kijk doe je het op 1 of 2 kanalen okee maar allemaal, zwaar overdreven.

Posted by Massive84 on Dec-01-2004 20:43:

Tja, mag ik effe wat vragen.

Iemand die het echt boeit?? of diep raakt??

Posted by Vertigo on Dec-01-2004 20:45:

quote:
Originally posted by Asperge
RIP, 93 jaar is een mooie leeftijd.

maar moeten ze daarvoor nu het voetbal onderbreken precies na het doelpunt, krijg niet eens een herhaling. nu moet ik op de duitser verder kijken

ik vind het gewoon overdreven dat dat op alle kanalen moet, kijk doe je het op 1 of 2 kanalen okee maar allemaal, zwaar overdreven.

daar sluit ik me helemaal bij aan... staat het nog 2-1?

Posted by New Wave on Dec-01-2004 20:46:

quote:
Originally posted by Massive84

Iemand die het echt boeit?? of diep raakt??

Boeit het jouw of raakt het je diep?

Posted by SnuggLe on Dec-01-2004 20:52:

Kijk, dat het je wat boeit is 1........ maar RESPECT is wat anders voor zo'n icoon, een man die geschiedenis heeft geschreven in Nederland. Het is wel iemand van ons koningshuis, die 93 is geworden en heel wat dingen in zijn leven heeft meegemaakt. Een leven wat zeker niet makkelijk is geweest. Dan kan het je misschien niet boeien, maar reageer dan ook gewoon niet. Breng gewoon wat respect op.
Maarja, dat is de samenleving tegenwoordig, de jeugd van tegenwoordig (om het stom te zeggen) "Ach ja, boeiend, kende hem toch niet persoonlijk". Lekker makkelijk.......heel makkelijk zelfs.

Mijn gedachten zijn in ieder geval wel bij Prins Bernard.

Posted by djxtension on Dec-01-2004 20:53:

quote:
Originally posted by New Wave

Boeit het jouw of raakt het je diep?

Ik kan niet zeggen dat het me echt raakt.

Tuurlijk, jammer is het wel, maar verwacht je van iemand van 93 die uitzaaingen van longkanker in z'n hele lichaam heeft nou echt dat ie lang blijft leven?

Posted by New Wave on Dec-01-2004 20:56:

Ik vind dit inderdaad wel boeiend dit.
Naast de wat mindere dingen heeft hij ook zeer goeie dingen gedaan. Veel safaries gemaakt enzo. Een grotere levensgenieter bestaat er bijan niet.

Posted by New Wave on Dec-01-2004 21:00:

Oja, nu gaat die ontiegelijke droplul van een balkenende weer wat zeggen...we zijn weer benieuwd.

Posted by DJ Gerrit on Dec-01-2004 21:01:

boeiend, weer een auto minder in de file.

// ik vond het de tofste gozer uit het koningshuis. R.I.P

Posted by Massive84 on Dec-01-2004 21:01:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Kijk, dat het je wat boeit is 1........ maar RESPECT is wat anders voor zo'n icoon, een man die geschiedenis heeft geschreven in Nederland. Het is wel iemand van ons koningshuis, die 93 is geworden en heel wat dingen in zijn leven heeft meegemaakt. Een leven wat zeker niet makkelijk is geweest. Dan kan het je misschien niet boeien, maar reageer dan ook gewoon niet. Breng gewoon wat respect op.
Maarja, dat is de samenleving tegenwoordig, de jeugd van tegenwoordig (om het stom te zeggen) "Ach ja, boeiend, kende hem toch niet persoonlijk". Lekker makkelijk.......heel makkelijk zelfs.

Ik hoop dat je mij NIET aan het aanvallen bent, want ik vroeg alleen maar een normale vraag gast . (noemen ze een mening vragen)

Nee het boeit mij niet om eerlijk te zeggen. Maar betekent dit dat ik respectloos ben opeens??

Posted by jp on Dec-01-2004 21:02:

Op Fok staat een goede necrologie

Posted by SnuggLe on Dec-01-2004 21:07:

quote:
Originally posted by Massive84
Ik hoop dat je mij NIET aan het aanvallen bent, want ik vroeg alleen maar een normale vraag gast . (noemen ze een mening vragen)

Nee het boeit mij niet om eerlijk te zeggen. Maar betekent dit dat ik respectloos ben opeens??

Ik val helemaal niemand aan, ik zeg het in het algemeen.

Dat het je niet boeit oke, maar zeg het hier dan gewoon niet. Respect bv ja, dat kan je best opbrengen. Je hoeft je mening niet altijd te geven. En ja, je bent respectloos. Zeg dan 'het boeit me niet, maar...' ofzo.

Posted by MaGiK54 on Dec-01-2004 21:08:

RIP. Heb respect voor de man die veel voor de Nederlandse geschiedenis veel betekend heeft, die ook wel zijn foute heeft gemaakt.

Dus mensen alsjeblieft een beetje respectvol in deze draad reageren, reageer anders gewoon niet als je niks positiefs hebt te melden. Tis elke keer weer raak met een paar mensen die in een "RIP" draad moeten lopen te fucken.

Posted by Vertigo on Dec-01-2004 21:22:

Of misschien moeten jullie het punt respecteren dat er mensen zijn met een andere kijk op de zaken; een andere mening. Ik zie het probleem niet dat mensen die ook hier uiten. Als je daar moeite mee hebt, dan negeer je deze thread toch?

Posted by franzelare on Dec-01-2004 21:39:

hoorde op het werk al dat hij omgevallen was.

ik heb niets met het koningshuis, dus het boeit mij niet echt en ik zie het als belasting besparing dat hij omgevallen is.

oke hij heeft wel goede dingen gedaan in zijn leven, respect daar voor.

Posted by Jesse on Dec-01-2004 21:44:

quote:
Originally posted by SnuggLe

mooi verwoord, ik sluit me hierbij aan.

Posted by M_Peror on Dec-01-2004 21:48:

Ach ik ga niet rouwend over straat, maar ik vind het wel jammer. Respect voor Bernhard, hij heeft goeie en foute dingen gedaan in z'n leven (wie niet?) maar hij gaf wel zeker kleur aan het zaakje daar. Die man heeft z'n volle 93 jaar optimaal benut. Ik mag in m'n handjes knijpen dat ik zo veel in mijn leven zal kunnen doen en bereiken.

Zoals ze vanmorgen op de radio zeiden: hij heeft waarschijnlijk meer van de wereld gezien dan de gemiddelde satelliet.

Dat hij nu in vrede mag rusten.

Posted by Smirnoff on Dec-01-2004 22:26:

Elke dag gaan er mensen dood, nu is het er toevallig 1 van ons koningshuis.
En nog 93 geworden ook, mag je niet klagen toch...
Hij heeft ofzich veel gedaan maar ga er niet om zitten treuren.
Als je neergeschoten wordt en een mes in je balg krijgt op 47 jarige leeftijd... tja daar zou ik om kunnen treuren.

Ik hoop alleen wel dat Edwin Evers niet zal stoppen met z,n immitatie maar zit er wel in denk ik.

maargoed...

R.I.P Bernhard !!

Pages (2): [1] 2 »